Newsy

Ewa Chodakowska i Joanna Krupa stworzyły autorskie zestawy do makijażu. Zrobiłyśmy to, żeby kobiety czuły się piękne i pewne siebie

2018-10-29  |  06:12

Zrobiłyśmy to z Ewą, żeby kobiety czuły się piękne i pewne siebie – mówi Joanna Krupa. Gwiazdy wybrały ulubione kolory, które same chętnie noszą na co dzień i zaprojektowały linię pomadek i konturówek do ust Kiss Kit. W limitowanej edycji dostępne są zarówno zestawy do makijażu dziennego, jak i wieczorowego.

Ewa Chodakowska mocny makijaż preferuje wyłącznie na wielkie wyjścia, na co dzień unika natomiast stosowania kosmetyków kolorowych.

– Jeżeli pojawia się jakkolwiek makijaż w mojej przestrzeni, to jest on po to, żeby podkreślić urodę, a nie żeby ją zamalowywać – mówi trenerka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda prowadzi bardzo sportowy tryb życia, znaczną część dnia spędza na sali treningowej. Jej zdaniem tego rodzaju aktywność wyklucza nakładanie makijażu, nawet lekkiego. Jeżeli w ogóle sięga więc po kosmetyki kolorowe, to zdecydowanie wybiera szminki podkreślające kształt i kolor ust.

– Od razu wyglądam na pomalowaną, usta grają pierwsze skrzypce – mówi Ewa Chodakowska.

Joanna Krupa również lubi akcentować usta. Nie kieruje się sezonowymi trendami, lubi naturalne kolory, zwłaszcza odcienie typu nude. Na wieczorne wyjścia stawia na mocniejsze barwy, np. czerwień czy burgund. Jej ulubione kolory znalazły się w zestawach Kiss Kit, które zaprojektowała dla marki Douglas.

– W ciągu dnia dałam takie coś, w czym na co dzień chodzę, a wieczorem chciałam dodać trochę wow, odważnego, że dodam koloru trochę, bardziej burgundy – mówi modelka.

Kiss Kit to limitowana edycja dostępnych w sieci perfumerii Douglas zestawów pomadek i konturówek do ust w kolorach wybranych przez Ewę Chodakowską i Joannę Krupę. Dostępne są barwy przeznaczone do lekkiego makijażu codziennego, jak i mocniejsze odcienie na wieczór. Jurorka programu „Top Model” twierdzi, że wszystkie pomadki zawierają składniki pielęgnacyjne, nie wysuszają więc ust, w dodatku nadają im piękny połysk.

– Zrobiliśmy to z Ewą, żeby kobiety się czuły pewne siebie, żeby wiedziały, że są piękne, jak idą na miasto czy na spotkanie, jakiś event, że się czują pięknie – mówi Joanna Krupa.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały

Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.