Newsy

Grzegorz Hyży, Beata Jałocha i Łukasz Jakóbiak laureatami nagrody "Grube Ryby 2015"

2015-02-06  |  06:50

Po jedenastu latach przerwy Radio Kolor przywróciło plebiscyt "Grube Ryby". Wśród tegorocznych laureatów znaleźli się m.in. Łukasz Jakóbiak, Grzegorz Hyży i Beata Jałocha. Nagrody zostały wręczone podczas uroczystości z okazji 22. urodzin Radia Kolor.

"Grube Ryby" zostały przyznane w czterech kategoriach. Redakcja stacji wskazała po pięciu nominowanych w każdej z nich, a słuchacze zdecydowali któremu z kandydatów przypadnie nagroda. Za "Przebojowy głos" fani Radia Kolor uznali Grzegorza Hyżego, który w plebiscycie pokonał Melę Koteluk, Margaret, Dawida Podsiadło oraz Anię Wyszkoni. Oprócz statuetki otrzymał czek na 22 tys. zł, przeznaczone na sfinansowanie kampanii reklamowej na antenie Radia Kolor.

Pojawienie się na gali 22. urodzin Radia Kolor było dla Hyżego pierwszym krokiem do powrotu do pracy po urlopie, który spędził na Karaibach.

Wróciliśmy kilka dni temu, żeby mieć rezerwę, aby się trochę uspokoić, dojść do siebie. Jednak amplituda temperatur jest dość duża,  a już w niedzielę gramy bardzo ważny dla nas koncert, na którym zostanie mi wręczona długo wyczekiwana złota płyta. Nie mogę się już doczekać. Minęło już kilka miesięcy, bo została mi przyznana w listopadzie, natomiast czekaliśmy na odpowiedni moment – mówi Grzegorz Hyży w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Za „Grubą Rybę W sieci” słuchacza Radia Kolor uznali Łukasza Jakóbiaka, prowadzącego program "20 m2 Łukasza". W kategorii "Życie ze smakiem" nagroda przypadła Alinie Przewłockiej za znane w całej Warszawie rurki z bitą śmietaną sprzedawane w cukierni na Rondzie Wiatraczna. W kategorii "Największe serce" zwyciężył natomiast Cezary Wyszyński, prezes Międzynarodowego Ruchu na Rzecz Zwierząt – Viva!. W tym roku redakcja Radia Kolor wręczyła także nagrodę specjalną "Kobieta Koloru", której laureatką została Beata Jałocha.

Gala z okazji 22. urodzin Radia Kolor odbyła się w Opera Club w podziemiach Teatru Wielkiego - Opery Narodowej. Na uroczystości pojawiły się gwiazdy polskiej sceny muzycznej, m.in. Ania Dąbrowska, która kilka tygodni temu została ambasadorką Radia Kolor oraz Doda.

– Lubię Radio Kolor i zawsze chętnie pojawiam się na tego typu imprezach. Mam też to związek z muzyką, więc prędzej pojawię się na urodzinach radia niż na urodzinach restauracji – mówi Doda.

Plebiscyt "Grube Ryby" organizowany był w latach 1998 - 2004 z okazji kolejnych urodzin Radia Kolor. Wśród laureatów znaleźli się m.in. Natalia Kukulska, Beata Kozidrak, Jolanta Kwaśniewska, Krystyna Czubówna, Jerzy Owsiak i Maciej Stuhr. Plebiscyt na nagradzać ludzi, którzy inspirują innych do działania, bawią i wzbudzają zainteresowanie.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały

Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.