Newsy

Izabela Janachowska: Ciągle słyszę pytania o dziecko. Ale tym nie będę się dzielić z mediami

2017-10-11  |  06:58

Ciąża to bardzo kobiecy i intymny temat – uważa prezenterka, zapewniając, że nie zamierza dzielić się tą sferą życia z mediami. Rozumie jednak gwiazdy, które po porodzie zakładają blogi parentingowe. Jej zdaniem młode matki mogą odczuwać powołanie do zajmowania się taką tematyką. Prezenterka nie jest jednak pewna, czy jest to dobry sposób na zaistnienie w show biznesie.

Izabela Janachowska weszła do świata show-biznesu w 2009 roku. Wzięła wtedy udział w programie „Taniec z gwiazdami” stacji TVN. Błyskawicznie zyskała popularność, a wraz z nią zainteresowanie mediów. Gwiazda TVN Style stara się jednak chronić swoje życie prywatne przed prasą. Zapewnia, że bardzo dbają o to z mężem, Krzysztofem Jabłońskim. Nie zawsze jednak ich starania uwieńczone zostają sukcesem.

– Staram się swoje życie prywatne zostawiać jak najbardziej dla siebie, tak naprawdę media rozdmuchały mój ślub, ja nigdzie go nie sprzedałam, nie zrobiłam żadnych okładek, sesji – mówi Izabela Janachowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda nie ukrywa, że jako młoda mężatka coraz częściej słyszy od dziennikarzy pytanie o dzieci. Zapewnia jednak, że planami związanymi z macierzyństwem nie zamierza się dzielić z mediami. Stara się więc zbywać temat podczas wywiadów. Zdaniem prezenterki ciąża i macierzyństwo to zbyt intymna sfera życia, by wpuszczać do niej obce osoby.

– Sprawa ciąży też nie będzie sprawą, o której będziemy mówić i pokazywać wszędzie i wszystkim. To jest bardzo kobiecy i nawet intymny temat, więc nie wszystkim można się dzielić – mówi Izabela Janachowska.

Gospodyni programu „I nie opuszczę Cię aż do ślubu” twierdzi, że najważniejsza jest dla niej jej praca i to właśnie dokonania zawodowe powinny być jej wizytówką. Cieszy ją zainteresowanie mediów i widzów, oznacza ono bowiem, że tematyka, którą się zajmuje na antenie TVN Style, jest ważny i trafia do ludzi. Zdaje też sobie sprawę z tego, że upubliczniając kwestie ciąży i porodu, można się wypromować w show-biznesie – wiele gwiazd po urodzeniu dziecka zajęło się projektowaniem ubrań dla niemowląt lub założyło blogi bądź portale parentingowe.

– Może tak jest, że kobiety, które rodzą dzieci, też nagle czują powołanie do tego tematu. Twierdzą, że jest to najfajniejszy temat na świecie i chcą się dzielić swoimi historiami, przemyśleniami, doświadczeniami – mówi Izabela Janachowska.

Gwiazda TVN Style podkreśla, że ona również tematyką ślubną zainteresowała się dopiero podczas przygotowań do własnego wesela. Blogi parentingowe uważa za dobry sposób dotarcia do szerokiego grona matek, nie jest jednak pewna, czy faktycznie taka działalność pomaga zaistnieć w mediach.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Media

Styl życia

Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych

Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.