Newsy

Joanna Horodyńska: na zakupach bardzo ważne jest stworzenie planu i żonglowanie markami

2014-09-19  |  06:40

Zdaniem Joanny Horodyńskiej nieprzemyślane zakupy najczęściej kończą się tym, że panie dołączają do swojej garderoby kolejną parę podobnych spodni czy bluzkę w tym samym fasonie. Dlatego przed pójściem na zakupy warto zastanowić się, co jest nam rzeczywiście potrzebne, a do sezonowych nowinek modowych podchodzić z dużą rozwagą.

Bardzo ważne jest stworzenie jakiegoś planu, żeby nasze zakupy nie były spontaniczne, szczególnie te z prywatnymi klientkami, kiedy musimy się zmieścić w czasie i w jakimś budżecie. Wcześniej trzeba też sprawdzić, co jest w szafie, co jest nam potrzebne i co chcemy zmienić w nowym sezonie – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Joanna Horodyńska, stylistka.

Joanna Horodyńska radzi, by nie kopiować stylizacji z czasopism i ślepo nie sugerować się obowiązującymi trendami. Coś, co świetnie pasuje jednej osobie, na innej może prezentować się fatalnie. Zdaniem stylistki podstawą udanej stylizacji wcale nie muszą być drogie ubrania.

–  Powinny mieć dobre buty i dobrą torebkę, a sukienka może być naprawdę tania. Na pewno lepiej jest kupować w różnych firmach i to łączyć ze sobą ich produkty. Wtedy unikniemy takiego wizerunku z witryny. Żonglowanie różnymi markami powoduje, że ta stylizacja jest ciekawsza – tłumaczy Joanna Horodyńska.

Zakupy online na pewno są dużym udogodnieniem, jednak w przypadku ubrań trzeba pamiętać o tym, że rozmiary w poszczególnych sklepach mogą znacznie różnić się od siebie. Zdjęcia zamieszczone w sieci często przekłamują rodzaj tkaniny czy rzeczywisty kolor. Dlatego stylistka apeluje o ostrożność.

Jeśli mamy sprawdzone marki, to możemy kupować ich produkty przez internet, możemy to też robić, jeśli wcześniej mierzyłyśmy dany produkt podczas zakupów stacjonarnych i rozmiar nam odpowiadał – dodaje Joanna Horodyńska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.