Newsy

Joanna Horodyńska: Tomek Jacyków stał się dobrym wujkiem dla gwiazd. Nie mogę z nim dojść do porozumienia

2017-03-16  |  06:55

W nowym sezonie „Gwiazd na dywaniku” widzowie będą świadkami wielu kłótni między Joanną Horodyńską a Tomaszem Jacykowem. Stylistka twierdzi, że jej partner stał się zbyt pobłażliwy dla ocenianych gwiazd. Zapewnia jednak, że nadal jest jej najlepszym przyjacielem, na którego może liczyć w każdej sytuacji.

Program „Gwiazdy na dywaniku”, w którym oceniany jest styl ubierania osobistości ze świata show-biznesu, obecny jest na antenie Polsat Café od 2009 roku. Od początku jego gospodynią była Joanna Horodyńska, której od 2014 roku partneruje Tomasz Jacyków. W marcu premierę miał kolejny sezon programu, w którym widzowie według Joanny Horodyńskiej zobaczą znacznie więcej niż dotąd agresji i kłótni między prowadzącymi.

Ja dużo tańczę przed kamerą, myślę, że trochę minęłam się z powołaniem. Jestem energetyczna i ruszająca się, Tomek więcej mówi, natomiast ja się więcej ruszam – mówi stylistka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Joanna Horodyńska twierdzi, że w nowym sezonie programu „Gwiazdy na dywaniku” nie może dojść do porozumienia z Tomaszem Jacykowem. Wynika to przede wszystkim z poważnych rozbieżności w ocenie stylizacji gwiazd poddawanych ocenie. Stylistka zaznacza, że jej telewizyjnemu partnerowi często podobają się looki, które ona z kolei uważa za nietrafione.

Gust mu się jakoś obrócił na drugą stronę? Nie wiem. Albo jakoś tak stara się być spokojniejszy i taki dla tych gwiazd dobry wujek. Nie wiem, może on coś bierze – zastanawia się Joanna Horodyńska.

Stylistka zapewnia jednak, że ostatnie nieporozumienia na wizji nie wpływają na jej trwającą od 20 lat przyjaźń z Tomaszem Jacykowem. Twierdzi, że współprowadzący „Gwiazdy na dywaniku” jest dobrym człowiekiem i jej najlepszym przyjacielem, a ich relacji nic nie jest w stanie zmienić. Wspierali się bowiem w wielu trudniejszych chwilach, mają więc do siebie zaufanie. 

– Tomek jest taką osobą, do której mogę zadzwonić w nocy, jeśli coś mi się stanie, on przyjdzie i mi pomoże. I to jest bardzo ważne, bo wiele osób nie ma takich przyjaciół obok siebie – mówi Joanna Horodyńska.

Stylistka słynie z bardzo ostrych opinii i odwagi w ich wyrażaniu. Twierdzi, że wizerunek, który wykreowała w programie „Gwiazdy na dywaniku”, przylgnął do niej także poza ekranem telewizji. Bardzo często kobiety po pierwszym spotkaniu z nią przyznają, że w rzeczywistości jest znacznie łagodniejsza i sympatyczniejsza niż w programie Polsat Café.

Zaczynają ze mną rozmawiać, mówią: „Boże, tak się bałam stanąć, ale w ogóle to było przez mgłę już teraz, bo pani jest fajna, miła, uśmiecha się pani, nie jest pani taką zołzą” – mówi Joanna Horodyńska.

Gwiazda podkreśla, że jej życie zawodowe nie ogranicza się do prowadzenia programu „Gwiazdy na dywaniku” oraz redagowania rubryk w magazynach lifestyle'owych. Przede wszystkim pracuje jako stylistka i personal shopper, głównie dla kobiet ze świata biznesu, prowadzi także wykłady z dziedziny historii mody oraz teorii dress code'u.

Wiadomo, że do tego trochę jest mi potrzebny ten show-biznes, bo to się wszystko ze sobą łączy i później nakręca, ale rzeczywiście więcej czasu spędzam z kobietami, które nie funkcjonują w show-biznesie i to też mnie motywuje – mówi Joanna Horodyńska.

Pracując z kobietami spoza show-biznesu, stylistka poznaje prawdziwe potrzeby Polek i widzi, że wiele z nich chce wyróżniać się strojem. Zdaniem Horodyńskiej największym błędem kobiet w Polsce jest właśnie unikanie oryginalności w ubiorze, upodabnianie się do innych pań i kopiowanie stylizacji koleżanek.

– Polki tłamszą w sobie styl kosztem tego, co jest właśnie u tej znajomej, przyjaciółki, która była w tym sklepie, ona to ma i tamta to ma, i jeszcze tamta to ma. Nie szukają własnego potencjału, a mają go i to mnie trochę boli – przyznaje Joanna Horodyńska.

Program „Gwiazdy na dywaniku” można oglądać w czwartki o 22:00 i piątki o 21:30 na antenie Polsat Café.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Rozmawiałam z produkcją na temat mojej ewentualnej roli w „Tańcu z gwiazdami”. Wierzę, że stworzą taką, która będzie dla mnie inspirująca

Tancerka przyznaje, że kiedy dostała propozycję udziału w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami”, to choć miała apetyt na powrót do tej produkcji, po rozważeniu wszystkich za i przeciw jednak ją odrzuciła. Z jednej strony miała już inne zobowiązania zawodowe, a z drugiej – zależało jej na tym, by powrócić do show nie tylko w charakterze instruktorki, ale zaprezentować się widzom z nieco innej strony. Edyta Herbuś wierzy, że w przyszłości program przejdzie pewną metamorfozę i znajdzie się w nim rola skrojona właśnie dla niej. Nie ukrywa też, że ta edycja wyjątkowo przyciągnęła jej uwagę, bo skupiła bardzo charyzmatycznych uczestników.

Prawo

Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia

Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.