Newsy

Lider grupy Weekend zajmie się promocją artystów śpiewających muzykę disco

2014-03-17  |  07:10
Wokalista i lider zespołu Weekend – Radosław Liszewski – po ogromnym sukcesie jego ostatniej płyty „Ona Tańczy dla Mnie”, postanowił założyć firmę zajmującą się promocją młodych artystów wykonujących muzykę disco i dance. Agencja została założona pod koniec stycznia. Jej głównym celem będzie pomoc młodym artystom w planowaniu kariery oraz dysponowaniu swoją twórczością. 

Postanowiłem stworzyć wraz ze swoim przyjacielem Piotrem Cholewińskim projekt o nazwie Foxbeat. Głównym celem agencji będzie pomaganie młodym artystom, aby ustrzegli się błędów, których ja nie miałem okazji uniknąć. Teraz jestem mądrzejszy o dwa lata i mogę służyć radą innym. Oprócz tego będziemy zajmować się promocją i działalnością wydawniczą – tłumaczy Liszewski.

Foxbeat od pierwszych dni działalności rozpoczęło akcję promocyjną, która ma przyciągnąć jak największą liczbę zainteresowanych karierą w disco polo. Wokalista Weekend zwraca uwagę, że do każdego zgłoszenia podchodzi indywidualnie. 

Zainteresowanych jest bardzo wielu. Dostajemy ogromną liczbę wiadomości e-mail. Niemniej wciąż czekamy na kolejne zgłoszenia. Zapraszamy na rozmowę. Jesteśmy zainteresowani głównie wykonawcami muzyki tanecznej, bo to na niej – mówiąc kolokwialnie – zjadłem zęby. Wiem, jak powinno wyglądać przygotowanie do takiej muzyki. Oczywiście nie tylko ludzie związani z muzyką disco piszą do nas. Jest to wiele różnych osobowości, które próbują dobić się do naszej agencji – dodaje piosenkarz.

Do tej pory dla Liszewskiego jedynym doświadczeniem związanym z promocją fonograficzną było stworzenie własnej wytwórni – R-Weekend. Dzięki niej zespół Weekend mógł pozostać całkowicie niezależnym. Firma nie przewidywała jednak promowania innych zespołów. Nowa agencja ma działać zupełnie inaczej.

Głównie staramy się bazować na artystach, którzy koncertują się muzyce i to z niej chcą czerpać przyjemność. Już teraz zrzeszamy wiele ciekawych osób i kilka interesujących nazwisk. Foxbeat ma szansę całkiem nieźle prosperować i będzie mógł być ostoją dla wszystkich początkujących artystów – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Liszewski.

Radek Liszewski to założyciel zespołu disco polo – Weekend. Formacja osiągnęła największą popularność w 2012 roku za sprawą utworu „Ona Tańczy Dla Mnie”. Teledysk do piosenki obejrzało ponad 70 milionów użytkowników portalu YouTube, natomiast album o tym samym tytule uzyskał status złotej płyty.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz

Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.

Media

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej

Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.

Edukacja

Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć

Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.