Newsy

Małgorzata Ohme: jestem osobą wrażliwą i lękową, ale umiem wykorzystywać swoje szanse

2019-09-10  |  06:18
Mówi:Małgorzata Ohme
Funkcja:psycholog, prezenterka
  • MP4
  • Prezenterka długo nie mogła uwierzyć, że faktycznie została nową gospodynią „Dzień Dobry TVN”. Nie ukrywa, że przed debiutem odczuwała dużą tremę, jest bowiem osobą wrażliwą i lękową. Umie jednak wykorzystywać szanse, jakie otrzymuje, dzięki czemu w ciągu ostatnich trzech lat jej kariera medialna nabrała rozpędu.

    Małgorzata Ohme w Dzień Dobry TVN zastąpiła Magdalenę Mołek, która w połowie lipca ogłosiła zakończenie współpracy z tym programem. Prezenterka twierdzi, że propozycja poprowadzenia magazynu śniadaniowego była dla niej ogromnym zaskoczeniem Edward Miszczak złożył ją telefonicznie, w trakcie rozmowy na temat kolejnej edycji programu „Big Brother”.  

    Myślałam, że to żart, kompletnie nie spodziewałam się tego. Miałam już inne plany, dostałam propozycje mniejszych fajnych programów, nawet się cieszyłam, że coś będę nowego robić oprócz „Big Brothera” – mówi Małgorzata Ohme agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

    Prezenterka twierdzi, że chwila ta wydała jej się całkowicie nierealna miała wrażenie, że wyszła z własnego ciała i z oddalenia obserwuje samą siebie. Bardzo długo, mimo rozmów z dyrekcją TVN i pierwszych prób w studio „Dzień Dobry TVN”, nie czuła, że to, co się dzieje wokół niej, jest prawdziwe. Była niemal przekonana, że coś stanie na jej drodze do pracy przy porannym magazynie TVN.

    – Nawet jak byłam na ramówce, to byłam też trochę obok siebie, wydawało mi się, że te wszystkie rzeczy dzieją się obok mnie. A dzisiaj, kiedy już tutaj byliśmy i kiedy mnie tak wszyscy fajnie przyjęli, w ogóle cała grupa „Dzień Dobry TVN”, to poczułam, że jestem tego częścią, że to się naprawdę dzieje i że się zaraz zaczyna – mówi Małgorzata Ohme.

    Dopiero przed pierwszym programem, który miała poprowadzić, prezenterka poczuła, że faktycznie została gospodynią „Dzień Dobry TVN”. Nie ukrywa, że debiutowi temu towarzyszył duży stres i skrajne emocje od tremy do przekonania, że wszystko doskonale się ułoży. Małgorzata Ohme twierdzi, że jest osobą wrażliwą i lękową, często towarzyszy jej obawa przed stojącymi przed nią wyzwaniem. Zawsze jednak stosuje się do swojej życiowej maksymy: bój się i działaj.

    – Ale mam jakiś rodzaj brawury w sobie albo być może apetytu na życie, że mimo wszystko jestem w stanie ten stres w kuleczkę zwinąć, schować pod dywanem i idę w to. Czasami w ciemno w różnych decyzjach, i prywatnych, i zawodowych, że to się dzieje –  mówi prezenterka.

    Gospodyni „Dzień Dobry TVN” podkreśla, że mimo towarzyszących jej nieustannie obaw w ciągu ostatnich trzech lat osiągnęła bardzo dużo na polu zawodowym. Zaczęła pracę w dużym ogólnopolskim portalu internetowym, poprowadziła wracający na antenę program „Big Brother”, teraz natomiast została gospodynią magazynu śniadaniowego TVN.

    – Zabrzmi to egocentrycznie, ale umiem wykorzystywać swoje szanse, zawsze tak było. Do wszystkiego, co dostawałam, bardzo się przygotowywałam i też wiem, że się do tego przygotuję najlepiej, jak potrafię – mówi Małgorzata Ohme.

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Muzyka

    Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

    Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

    Media i PR

    Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

    Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

    Moda

    Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

    Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.