Mówi: | Marta Tomczak |
Funkcja: | uczestniczka pierwszej edycji „Projekt Lady” |
Marta Tomczak, uczestniczka „Projekt Lady”: Nie czuję się damą. Na co dzień jestem bardziej kopciuszkiem
Uczestniczka pierwszej edycji „Projekt Lady” przyznaje, że udział w programie był dla niej niezwykle ciekawą przygodą, w której mogła poznać nieco inny świat niż ten, w jakim na co dzień funkcjonuje. Dobre maniery, nienaganne zachowanie i eleganckie stroje bez wątpienia dodają każdej kobiecie klasy i stylu, jednak ona sama zapewnia, że na co dzień ma w sobie dużo więcej luzu i nie czuje się damą. Jak przekonuje, jest zwyczajną kobietą, która dba o dom i rodzinę, wychowuje dziecko i prowadzi swój biznes.
Marta Tomczak bardzo miło wspomina swój udział w programie „Projekt Lady”. Nie ukrywa jednak, że było to dla niej trochę jak rzucenie się na głęboką wodę, bo nie wiedziała, co ją czeka i jakie wyzwania będzie musiała podjąć, ale uważa, że warto było zaryzykować.
– Cieszę się, że byłam uczestniczką pierwszej edycji, że to było nowe, że każda z nas była tam sobą, bo nie wiedziałyśmy, co mamy robić, żeby wygrać, przegrać, jak mamy się zachować, więc bardzo się cieszę, że wzięłam udział w tym projekcie. Bardzo dobrze to wspominam i dużo mi to dało, choć nie wszystko stosuję na co dzień – mówi agencji Newseria Lifestyle Marta Tomczak, uczestniczka pierwszej edycji „Projekt Lady”.
Marta Tomczak zaznacza, że ma trochę niepokorną osobowość. Co prawda dzięki programowi udało jej się odnaleźć swoją kobiecość, jednak nie chce być postrzegana jako delikatna, filigranowa blondynka o twarzy anioła. Jest kobietą o dwóch obliczach i bliższe jest jej to drugie – wytatuowanej chłopczycy z typowo męskimi pasjami.
– Nie czuję się damą, myślę, że to też trochę kłóci się z moim ja, dlatego że mam zainteresowania troszeczkę mniej kobiece, czyli wojsko, jakieś strzelanki. Jestem również instruktorem strzelectwa, więc nie wiem, czy damie wypada, chociaż może kiedyś damy chodziły na polowania, ale na co dzień raczej się tym nie zajmowały. Normalnie na co dzień jestem kopciuszkiem, jestem matką, żoną, prowadzę biznes, pracuję, sprzątam, zmywam, gotuję, wszystko to, co normalnie kobieta powinna robić, a raz na jakiś czas, jak jest jakiś miły event, ubieram szpilki i jeżeli okoliczności wymagają, staram się być tą damą – mówi.
Marta Tomczak nie ukrywa, że z przyjemnością ogląda kolejne edycje programu, czeka też na taką w nieco odświeżonej formule.
– Mam nadzieję, że będzie kolejna edycja, mogliby zrobić męską, taką dla dżentelmenów, to by był fajny pomysł, na to będę czekała i trzymam kciuki, mam nadzieję, że może Radek będzie prowadził, zobaczymy – mówi.
Jeśli chodzi o plany na ten rok, to Marta Tomczak liczy na spore zmiany w swoim życiu. Marzy jej się przede wszystkim nowe lokum.
– Jeżeli mogę połączyć plany z marzeniami, to chciałabym zmienić mieszkanie. Życzę sobie dużo miłości, posiadam swojego męża i mam małą córeczkę, więc mamy parę przedsięwzięć. Z dobrych, miłych rzeczy to dobrych wakacji i rozwijania możliwości w działalności, którą prowadzę – dodaje uczestniczka „Projekt Lady”.
Czytaj także
- 2025-02-20: Ubóstwo dotyka prawie miliona dzieci w Polsce. Głód i niedożywienie jednym z najpoważniejszych objawów
- 2025-02-13: Opieka środowiskowa to najpilniejsza potrzeba polskiej psychiatrii. Reforma zachodzi zbyt wolno
- 2025-02-07: Radosław Majdan: Jestem zniesmaczony tym, ile czasu poświęciliśmy na załatwianie pozwoleń na budowę domu. Teraz zastanawiamy się, czy nie wybrać planu B
- 2025-01-21: Radosław Majdan: W ferie jedziemy z chłopcami w góry. Nie umiem jeździć na nartach i nie ciągnie mnie na stok
- 2025-01-13: Radosław Majdan: W Grecji zaginęła mi walizka. To jest kraj lekkoduchów, wszystko odkładają na jutro, a pracę traktują drugorzędnie
- 2025-01-22: Jakub Rzeźniczak: Z szacunku dla żony odmówiłem udziału w „Tańcu z gwiazdami”. Do programu „Mówię Wam” nie pójdę ze względu na prowadzącego
- 2025-02-04: Jakub Rzeźniczak: Jestem dumny z tego, jaki teraz jestem. Mam przy boku osobę, która ma na mnie bardzo dobry wpływ
- 2025-01-15: Jakub Rzeźniczak: Z Radkiem Majdanem mamy dużo tematów do rozmowy. Jest świetnym współlokatorem, ale trochę ciężko się przy nim spało
- 2025-01-23: Iwona Guzowska: W programie „Mistrzowskie pojedynki" jest kilka osób stricte nastawionych na rywalizację. Chciały jak najwyżej zajść i szły po trupach do celu
- 2025-01-17: Karolina Pilarczyk: W nowym programie każdy z nas potrzebował pomocy medycznej. Ja straciłam kawałeczek palca
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.