Newsy

Milena Sadowska (Miss Polonia 2018): Buduję własną markę biżuteryjną. Biżuteria sprawia, że jesteś osobowością

2021-06-10  |  06:17

Miss Polonia 2018 przyznaje, że chciałaby związać swoją przyszłość z mediami. Lubi brać udział w programach rozrywkowych i pracować z kamerą. Dlatego właśnie widziałaby się w telewizji. Milena Sadowska rozważa także inne możliwości rozwoju. Pracuje obecnie nad dużym projektem – własną marką biżuteryjną. Tłumaczy, że jako miss mogłaby zostać główną ambasadorką marki i pokazywać piękno biżuterii w kampaniach reklamowych.

Milena Sadowska jest zadowolona z kierunku, w jakim potoczyła się jej kariera. Przyznaje, że w podejmowaniu decyzji o udziale w programach rozrywkowych i w sesjach zdjęciowych pomaga jej menedżer. Miss Polonię 2018 cieszy to, że wciąż dostaje nowe, ciekawe propozycje.  

– Moim marzeniem zawodowym jest praca w telewizji. Bardzo możliwe, że w niedalekiej przyszłości będę miała nagrania do programu „Jaka to melodia?”. Na razie razem z menedżerem dogadujemy szczegóły. Aktualnie jestem również na początku budowania własnej marki, więc zobaczymy, jak moje życie zawodowe dalej się potoczy. Mam nadzieję, że będzie dobrze, trzymajcie za mnie kciuki – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Milena Sadowska.

Wiele znanych osób obecnie decyduje się na stworzenie własnej marki. Miss Polonia 2018 nie chce zdradzać szczegółów przedsięwzięcia. Zaznacza jednak, że projekt jest już w fazie realizacji. Według założeń marka powinna wystartować jeszcze w tym roku.

– To będzie moja własna marka biżuteryjna. Jesteśmy na początku tej drogi i już tworzą się projekty. Myślę, że przed świętami bożonarodzeniowymi już wszystko powinno być gotowe. W okresie świątecznym ludzie kupują biżuterię pod choinkę, na prezent, więc chcielibyśmy skończyć całe budowanie marki właśnie do grudnia – wyjaśnia.

Milena Sadowska tłumaczy, że produkty, które zaoferuje, będą zgodne z jej estetyką i gustem. Chce dzięki nim pokazać, jaką jest osobą. Według niej biżuteria ma niezwykłą moc. Jest nie tylko uzupełnieniem i dopełnieniem stylizacji, ale również środkiem służącym do komunikowania się z otoczeniem. Detale i akcesoria mówią wiele o właścicielu.

– Biżuteria to dodatek, który sprawia, że jesteś osobowością. To, jaką biżuterię nosisz, pokazuje twoją osobowość. Biżuteria bardzo pasuje do mnie z racji tego, że zostałam Miss Polonią i mogłabym ja na sobie bardzo dobrze zaprezentować – zaznacza.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.