Mówi: | Agnieszka Stańczuk, PR manager, Motorola w Europie Natasza Urbańska, wokalistka |
Natasza Urbańska: Chcę tworzyć rzeczy kreatywne najwyższej jakości. Taka myśl przyświeca mi już od lat
Piosenkarka, tancerka, aktorka filmowa i telewizyjna, a także prezenterka została właśnie ambasadorką marki Motorola w Polsce. Jak podkreśla, bez wahania zdecydowała się na współpracę, ponieważ w ten sposób będzie mogła spróbować swoich sił na nieco innej płaszczyźnie niż dotychczas. Wspólnym mianownikiem artystki i marki jest natomiast kreatywność i chęć tworzenia nietuzinkowego contentu. Natasza Urbańska będzie promowała jeden z najnowszych modeli telefonu motorola edge 20 pro, udowadniając, że jest to smartfon stworzony dla twórców, którzy skupiają w sieci wielu odbiorców.
– Spodobała mi się propozycja, żeby tworzyć kreatywne, najwyższej jakości rzeczy. Taka myśl przyświeca mi już od lat, od kiedy rozpoczęłam moją przygodę ze sztuką, z teatrem, muzyką. Z czasem okazało się, że im mocniej się czuję na scenie, tym wyższe progi sobie stawiam. To jest świetne, że cały czas wychodzę ze strefy komfortu i pokonuję swoje słabości. Niezwykle ważne dla mnie jako dla artysty jest to, żeby nie tuptać w miejscu, żeby próbować swoich sił na nowych polach, próbować łączyć dziedziny, które fantastycznie mogą się uzupełniać. Sztuka, muzyka, taniec, moda i lifestyle – to wszystko się zazębia, tworzy pewną całość i staram się, żeby to było zawsze najwyższej jakości – mówi agencji Newseria Lifestyle Natasza Urbańska.
Artystka zapewnia, że chce być kreatywną ambasadorką, która daje od siebie dużo więcej niż tylko swój wizerunek i znane nazwisko. W związku z tą współpracą ma w zanadrzu wiele pomysłów i wierzy, że dzięki połączeniu sił uda się stworzyć coś wyjątkowego.
– Mamy przyjemność rozpocząć współpracę z Nataszą Urbańską, która dołączyła do rodziny Motoroli. Ta współpraca jest związana z modelem edge 20 pro, czyli smartfonem stworzonym dla twórców contentu. Nie wyobrażam sobie lepszego połączenia: osoby, która tworzy niesamowity content, łączy bardzo wiele dziedzin, takich jak muzyka, taniec i moda, wychodzi poza schematy, i marki Motorola, która umie podejmować odważne decyzje. Natasza też nie boi się podejmowania tych decyzji i w związku z tym to połączenie wydaje się być idealne, ażeby stworzyć coś zupełnie nowego na rynku – mówi Agnieszka Stańczuk, PR manager Motoroli w Europie.
– Cieszę się bardzo na nasz wspólny projekt, bo rzeczywiście jest nietuzinkowy i mam nadzieję, że będzie sporym, ale i miłym zaskoczeniem dla naszych odbiorców. Dzięki współpracy z Motorolą możemy wspólnie kreatywnie wymyślać nowe rzeczy. Ten nasz wspólny projekt, od którego chcemy zacząć naszą przygodę. Jako ambasadorka mam parę pomysłów, którymi chciałabym obdarować Motorolę. To będą kreatywne i artystyczne wydarzenia. Na razie nie mogę jeszcze zdradzać szczegółów – mówi Natasza Urbańska.
Artystka przyznaje, że od dawna interesuje się nowinkami ze świata technologii, chętnie je testuje i korzysta z cyfrowych rozwiązań. Wiele aplikacji mobilnych ułatwia jej bowiem pracę, a także codzienne funkcjonowanie. Często też korzysta z mediów społecznościowych i aktywnie prowadzi swoje profile.
Czytaj także
- 2025-05-16: Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii
- 2025-05-05: Konkurs NCBR i Orlenu ma wesprzeć najciekawsze rozwiązania dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. Na ich rozwój trafi blisko 200 mln zł
- 2025-05-08: Dobre perspektywy współpracy pomiędzy brytyjskimi a polskimi uczelniami. Wspólne projekty badawcze przekładają się na relacje gospodarcze
- 2025-04-04: W drugiej połowie roku do sprzedaży trafi najinteligentniejszy Mercedes. W pełni elektryczny CLA jest krokiem do całkowitej dekarbonizacji produkcji
- 2025-04-02: Zapobieganie cyberuzależnieniom wśród dzieci wymaga dużego zaangażowania rodziców. Zakazy nie są wystarczające
- 2025-04-11: Klaudia Zioberczyk: Święta wiążą się z tym, że się kupuje masę ubrań i jedzenia. Ja w tym roku postawię na minimalizm
- 2025-03-04: Anna Dec: Za mówienie kontrowersyjnych rzeczy byłam karcona w szkole przez rówieśników. Teraz w pracy jestem za to doceniana
- 2025-03-13: Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych
- 2025-03-28: Brak krajowej polityki kosmicznej blokuje możliwości współpracy międzynarodowej. Wspólne projekty mogłyby być katalizatorem rozwoju sektora
- 2025-02-17: Rośnie wymiana handlowa Polski z Hiszpanią. Są perspektywy na dalszą współpracę w wielu branżach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Doda: Realizacja filmu o moim życiu obudziła wielu ludzi, którzy mi bardzo źle życzą. Wśród moich byłych też są jakieś nerwowe ruchy
Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że pojawił się pomysł na realizację filmu dokumentalnego, w którym będzie mogła ujawnić szczegóły swojego życia prywatnego i zawodowego. Jak zauważa, nie każdy artysta jest w ten sposób doceniony. Dlatego też ona postanowiła wykorzystać tę szansę i chce jak najlepiej zaprezentować się w tej produkcji. Doda przyznaje również, że ten projekt wywołał wiele negatywnych emocji.
Konsument
Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.