REJESTRACJA

Konto umożliwia:

- bezpłatne pobieranie materiałów
- dodawanie informacji o wydarzeniach
- dodawanie komunikatów PR

W razie pytań prosimy o kontakt: media@newseria.pl

Konto umożliwia bezpłatne:

- dodawanie informacji o wydarzeniach
- dodawanie komunikatów PR
- odpłatne pobieranie materiałów publikowanych w serwisach

W razie pytań prosimy o kontakt: marketing@newseria.pl

Zapisz się na newsletter z bieżącymi informacjami publikowanymi w serwisach w domenie Newseria.pl

Dane do logowania




Chce być powiadamiany o dodaniu nowych materiałów z kategorii


Ogranicz zakres
Ogranicz zakres
Ogranicz zakres
Ogranicz zakres

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Nazywam Małgosię Rozenek terminatorem. Ona jest niesamowicie ambitną i zdyscyplinowaną kobietą

Wokalista nie ukrywa, że z dużą przyjemnością stanął do rywalizacji z Małgorzatą Rozenek-Majdan w biathlonie. Szybko się jednak przekonał, że prezenterka nie będzie łatwym przeciwnikiem i trzeba nie lada wysiłku, by jej dorównać. A i sama konkurencja przysporzyła mu niemało problemów.

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.