Komunikaty PR

Awanse w Sodexo

2014-05-20  |  14:12
Biuro prasowe
Kontakt
ConTrust
Communication

ul. 1 sierpnia 6A
02-134 Warszawa
contact|contrust.pl| |contact|contrust.pl
+48 22 370 28 87
www.contrust.pl

Sodexo Benefits and Rewards Services, dostawca kompleksowych usług motywacyjnych, poinformował o dwóch awansach w kategorii Lojalność i Motywacja w Biznesie. W związku z dynamicznym rozwojem oferty Sodexo w obszarze programów lojalnościowych i motywacyjnych nowe stanowiska objęli Paweł Łokaj i Anna Męczyńska.

 

Paweł Łokaj awansował na stanowisko Kierownika Zespołu do spraw Programów Lojalnościowych. W Sodexo pracuje od trzech i pół roku. Zarządza zespołem ekspertów, który projektuje oraz wdraża kompleksowe rozwiązania motywacyjne i programy wsparcia sprzedaży skierowane do partnerów biznesowych, klientów czy konsumentów. W ramach pełnionych obowiązków jest odpowiedzialny za rozwój jednego z kluczowych produktów w kategorii Lojalność i Motywacja w Biznesie – platformy do zarządzania programami lojalnościowymi on-line Sodexo Performance Suite.

 

Nowe stanowisko Kierownika do spraw Programów Lojalnościowych objęła również Anna Męczyńska. Swoją karierę w Sodexo rozpoczęła w 2011 roku. Do jej zadań należy doradztwo, wdrażanie i zarządzanie programami lojalnościowymi kierowanymi do rynku B2B, które są realizowane na platformie Sodexo Performance Suite, oraz prowadzenie projektów z obszaru motywacji pracowników opartych na Sodexo Select. Była odpowiedzialna między innymi za wdrożenie i prowadzenie złożonego programu wsparcia sprzedaży dla polskiej marki ekskluzywnych kosmetyków.

 

Cieszymy się, że nasza firma ma zaangażowany i kompetentny zespół, który swoim doświadczeniem i ekspercką wiedzą wspiera także naszych klientów. Dzięki temu firma ciągle się rozwija, a oferta Sodexo doskonale odpowiada na aktualne potrzeby i oczekiwania rynku– powiedział Arkadiusz Rochala, Dyrektor Marketingu i Rozwoju w Sodexo Benefits and Rewards Services.

 

Obecna na polskim rynku od ponad 15 lat firma Sodexo Benefits and Rewards Services, jako partner strategiczny, w ramach kategorii Lojalność i Motywacja w Biznesie, doradza klientom w obszarze motywacji, wsparcia sprzedaży oraz budowania lojalności wśród partnerów biznesowych, kontrahentów i konsumentów.

 

 

O Sodexo

 

Sodexo Benefits and Rewards Services

Sodexo Benefits and Rewards Services jest liderem polskiego rynku świadczeń pozapłacowych, na którym działa już od 15 lat, a także ekspertem w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych. Doradza w obszarze tworzenia trwałych relacji pracodawcy z pracownikami oraz w zakresie budowania lojalności partnerów biznesowych i klientów. Wieloletnie doświadczenie firmy pokazuje, iż kompleksowe usługi motywacyjne pozytywnie wpływają na wydajność organizacji. Z oferty Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce skorzystało już 43 tysiące klientów i ponad 3,5 miliona użytkowników. Na polskim rynku firma Sodexo otrzymała m.in. tytuł Business Superbrands oraz nagrodę Złota Jakość Roku.

 

Grupa Sodexo

Grupa Sodexo, światowy lider w zakresie usług poprawiających Jakość Życia, od chwili założenia firmy przez Pierre’a Bellona w 1966 roku, jest strategicznym partnerem dla firm i instytucji, które kładą nacisk na efektywność, lojalność i dobre samopoczucie pracowników oraz partnerów biznesowych. Z wielką pasją 420 000 pracowników Sodexo
w 80 krajach, projektuje, zarządza i dostarcza kompleksowe usługi w zakresie obsługi nieruchomości (Sodexo On-site Services) oraz w zakresie motywacji (Sodexo Benefits and Rewards Services), obsługując każdego dnia 75 milionów konsumentów na całym świecie.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kariera Pierwsza ogólnopolska relacja gali finałowej XI edycji konkursu Bizneswoman Roku Biuro prasowe
2020-06-26 | 01:00

Pierwsza ogólnopolska relacja gali finałowej XI edycji konkursu Bizneswoman Roku

W tym roku, w związku z pandemią, uroczysty finał XI edycji, podczas którego zostaną wręczone statuetki, po raz pierwszy w historii odbędzie się w Internecie. Najlepszą jedenastkę
Kariera Rynek pracy podczas epidemii koronawirusa - Czy czeka nas emigracyjne boom?
2020-06-18 | 16:00

Rynek pracy podczas epidemii koronawirusa - Czy czeka nas emigracyjne boom?

Podczas epidemii koronawirusa w Polsce zatrudnienie w kwietniu spadło o ponad 150 000 ( dane Głównego Urzędu Statystycznego), a jak dobrze wszyscy zdajemy sobie sprawę to właśnie
Kariera Prawie 12 proc. kobiet już straciło pracę podczas pandemii, a 10 proc. nie wie,
2020-06-03 | 01:00

Prawie 12 proc. kobiet już straciło pracę podczas pandemii, a 10 proc. nie wie,

Polki boją się utraty pracy, godzą się na mniejsze zarobki i przyznają, że nawet w trakcie urlopu były lub są zmuszane do wykonywania zawodowych obowiązków. Choć szanse na awans i

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ewa Szabatin: Nie zaszczepiłam się na grypę i nie zaszczepię się na koronawirusa. Wierzę, że na niego nie zachoruję

Tancerka sceptycznie podchodzi do pomysłu wdrożenia szczepień ochronnych przeciwko koronawirusowi. Jej zdaniem szczepionka – w której poszukiwanie zaangażowanych jest obecnie wiele firm farmaceutycznych – może okazać się niebezpieczna. Skutki tego typu leczenia są bowiem nieznane i trudne do przewidzenia. Według Ewy Szabatin najważniejsze jest, żeby w sytuacjach kryzysowych wykazywać się zdrowym rozsądkiem i nie ufać wszystkim informacjom podawanym przez media.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Problemy społeczne

Zainteresowanie koloniami i obozami kilkukrotnie mniejsze niż rok temu. Ze zorganizowanego wypoczynku skorzysta 240 tys. dzieci

Obawa przed koronawirusem i problemy finansowe sprawiają, że rodzice masowo rezygnują z wysyłania dzieci na kolonie i obozy. – Jeszcze w marcu mieliśmy sprzedanych w branży 40–50 proc. miejsc. Teraz, jeżeli osiągniemy sprzedaż na poziomie 20 proc. tego co w ubiegłym roku, będzie to można uznać za sukces – ocenia Krzysztof Maziński z Biura Usług Turystycznych BUT, przedstawiciel Polskiej Izby Turystyki Młodzieżowej. Z szacunków MEN wynika, że w 2019 roku ze zorganizowanego wypoczynku skorzystało 1,3 mln uczniów, w tym roku będzie to zaledwie 240 tys.

Sport

Polacy tłumnie ruszyli w góry. W wakacje liczba turystów może być rekordowa

Z roku na rok polskie góry cieszą się coraz większym zainteresowaniem turystów. Tatrzańskimi szlakami podczas ubiegłorocznych wakacji wędrowało blisko 1,7 mln osób – wynika z danych Tatrzańskiego Parku Narodowego. Branża turystyczna spodziewa się, że w wakacje 2020 padnie nowy rekord. Do pieszych wycieczek po górach należy się jednak odpowiednio przygotować. Joanna Stępińska, przewodniczka tatrzańska i ambasadorka kampanii edukacyjnej Trzeźwo Myślę, podpowiada, jak to zrobić. Tłumaczy też, dlaczego w górach najważniejsze jest zachowanie rozwagi i uważności.