Komunikaty PR

Bydgoski mityng skoku o tyczce, czyli Zielone Arkady na sportowo

2019-02-19  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kamil Świstowski
PR Inspiration

Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
kamil.swistowski|prinspiration.pl| |kamil.swistowski|prinspiration.pl
881255888
www.prinspiration.pl

Piotr Lisek, Monika Pyrek, Anna Rogowska czy pochodzący z Bydgoszczy Paweł Wojciechowski – miłośnikom lekkoatletyki tych osób nie trzeba przedstawiać. W dniach 23-24 lutego w Zielonych Arkadach odbędzie się mityng skoku o tyczce. Czy uczestnicy zawodów zbliżą się do rekordów najlepszych polskich tyczkarzy? Przekonają się o tym wszyscy mieszkańcy Bydgoszczy i okolic, którzy w ostatni weekend lutego odwiedzą bydgoskie centrum handlowe. Impreza została wpisana w kalendarz Polskiego Związku Lekkiej Atletyki.

Mieszkańcom Bydgoszczy Paweł Wojciechowski jest doskonale znanym lekkoatletą. Jeden z najlepszych polskich tyczkarzy jest idolem wielu młodych sportowców. W dniach 23-24 lutego – podczas mityngu skoku o tyczce w Zielonych Arkadach – każdy będzie mógł poczuć sportowy klimat i ducha rywalizacji. Być może uczestnikom zawodów uda się osiągnąć wynik podobny do rekordu słynnego bydgoszczanina, który podczas mityngu Diamentowej Ligi w Lozannie przeskoczył tyczkę zamieszczoną na wysokości 5,93 m?

Poprzez organizację zawodów chcemy przede wszystkim zachęcić mieszkańców Bydgoszczy i okolic do aktywnego trybu życia. Kto wie, może podczas wydarzenia zostanie odkryty nowy talent na miarę Pawła Wojciechowskiego? – mówi Ewa Krassowska, dyrektor Zielonych Arkad.  

W pierwszym dniu mityngu (23 lutego) każdy będzie mógł odwiedzić miasteczko lekkoatletyczne, aby sprawdzić się w różnych dyscyplinach, m.in.: podciąganiu i zwisaniu na drążku, skoku w dal z miejsca, wyskoku dosiężnym i rzucie piłką lekarską. Dodatkowo w miasteczku sportowym miłośnicy lekkoatletyki będą mogli poznać techniki skoku o tyczce.

W drugim dniu imprezy (24 lutego) odbędą się zawody główne. Uczestnicy będą rywalizować w pięciu kategoriach: młodzików – do 15 lat, juniorzy młodsi – do 17 lat, juniorzy starsi – do 19 lat, młodzieżowcy – do 21 lat i open – bez ograniczeń wiekowych. W zawodach obowiązuje osobna klasyfikacja dla kobiet i mężczyzn.

Podczas wydarzenia trzech najlepszych zawodników z każdej kategorii wiekowej otrzyma nagrodę w postaci karty podarunkowej na zakupy w Zielonych Arkadach. Jej wartość – od 50 do 750 złotych – będzie zależeć od wysokości miejsca zajętego na podium.

Zawody odbywające się w Zielonych Arkadach zostały wpisane w kalendarz Polskiego Związku Lekkiej Atletyki, ale ze względu na niepełny rozbieg jest to impreza bez klasy sportowej i wpływu na klasyfikację ogólną.

Mityng skoku o tyczce odbędzie się w dniach 23-24 lutego na Placu Eventowym w Zielonych Arkadach. W sobotę w godz. 13:00 do 18:00 będzie można odwiedzić miasteczko lekkoatletyczne. Zawody główne odbędą się w niedzielę w godz. 11:00 do 20:00. Wydarzenie ma charakter pokazowy. Wstęp na nie jest bezpłatny.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Użytkownicy Wavelo zimą wykręcają rekordy. Kolejna stacja na mapie! Biuro prasowe
2019-03-19 | 14:47

Użytkownicy Wavelo zimą wykręcają rekordy. Kolejna stacja na mapie!

System rowerów miejskich Wavelo oficjalnie zakończył sezon zimowy. Krakowski jednoślad znów jako jedyny w Polsce dostępny jest przez cały rok. Tej zimy mieszkańcy i turyści
Sport Polska liderem grupy? Kursy bukmacherów
2019-03-19 | 14:02

Polska liderem grupy? Kursy bukmacherów

Polska liderem grupy? Kursy bukmachera Reprezentacja Polski w piłce nożnej wraca do gry po przerwie zimowej. W czwartek podopieczni Jerzego Brzęczka rozpoczną eliminacje Euro 2020 od
Sport Otwarcie większego Decathlonu we Wrocławiu
2019-03-18 | 15:00

Otwarcie większego Decathlonu we Wrocławiu

Decathlon Magnolia Park właśnie otworzył się w zupełnie nowej odsłonie. Sklep powiększył się o piętro, dzięki czemu na półki trafiły produkty przeznaczone do

Media

Alżbeta Lenska: Bałam się, czy widzowie programu „Pozytywka” mi zaufają i czy dobrze go poprowadzę. Temat niepełnosprawności był dla mnie wyzwaniem

Aktorka nie ukrywa, że na początku obawiała się tego, czy poradzi sobie jako gospodyni programu poruszającego tematykę niepełnosprawności. Spotkania na planie z inspirującymi osobami i spojrzenie na świat przez ich pryzmat dodały jej jednak siły i motywacji. Podkreśla, że podczas nagrań nie czuje się jakby była w pracy, tylko wypełniała dobrą misję. W drugim sezonie ekipa programu wyruszy w Polskę i będzie poruszać tematy, które dotyczą niepełnosprawnych nie tylko mieszkających w Warszawie. Zostaną też pokazane osoby ze szczerego serca pomagające innym walczyć z ułomnościami.

Sport

Drużyna Energii: Aktywność sportowa dzieci i młodzieży wciąż za mała. Chcemy to zmienić przy użyciu telefonów i tabletów

Tylko w pierwszym miesiącu sportowej rywalizacji 200 szkół uczestniczących w II edycji Drużyny Energii przesłało blisko 7 tys. filmów. – Chcemy, żeby wszyscy uczniowie z klas VI–VIII zaangażowali się w ruch, którego według nas im brakuje, chcemy odciągnąć ich od nieustannego korzystania z telefonów komórkowych i tabletów – podkreśla Bartosz Ignacik, reprezentant Drużyny Energii. Polskie dzieci należą do najmniej aktywnych w Europie.

Handel

Słodycze produkowane na polski rynek coraz częściej w mniejszych opakowaniach. Ma to wspierać odpowiedzialną konsumpcję

Ponad połowa słodyczy sprzedawanych w Polsce to produkty o wadze do 50 gramów – wynika z danych Nielsena. Jedzenie mniejszych porcji to dobra metoda kontrolowania konsumowanych kalorii, dlatego producenci coraz częściej w ten sposób ułatwiają świadome zarządzanie codziennym bilansem kalorycznym bez wyrzeczeń. To o tyle istotne, że konsumenci zwracają na ten aspekt coraz większą uwagę. Na małe porcje – o wartości odżywczej poniżej 130 kalorii – stawia także Ferrero, producent m.in. Kinder Bueno czy Kinder Chocolate.

 

Konsument

Konsumenci wciąż podpisują umowy, które są dla nich niezrozumiałe. Rzadko proszą o dodatkowe wyjaśnienia

11 proc. Polaków otrzymało do podpisu umowę, której treść budziła ich wątpliwości. Ponad połowa z nich, mimo niejasności, zdecydowała się ją podpisać – wynika z Barometru Providenta przeprowadzonego z okazji Światowego Dnia Konsumenta. Jednocześnie 5 proc. badanych w ciągu ostatnich 24 miesięcy zetknęło się z umową, która naruszała ich interesy. Co czwarty z nich w takiej sytuacji nie podjął żadnych kroków.