Komunikaty PR

Czerwcowe promocje w Porcie Łódź

2019-06-11  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

Al. Jerozolimskie 136
02-305 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

W najbliższy czwartek w Porcie Łódź odbędzie się comiesięczna akcja rabatowa organizowana przez Centrum we współpracy z najemcami. Mowa o dobrze znanej już Klientom „Szczęśliwej 13-stce”. Co tym razem będzie można upolować w promocyjnych cenach?

Czerwcowa „Szczęśliwa 13-tka” idealnie wpisuje się w początek letnich wyprzedaży, które powoli zaczynają pojawiać się w sklepach. Tradycją akcji rabatowej łódzkiego Centrum jest to, że trwa ona jeden dzień w miesiącu i jest dedykowana tylko Klientom Portu Łódź.

W tym miesiącu 13 – tego w czwartek będzie można upolować na zakupach prawdziwe perełki i to w cenie sięgającej nawet do -70%! Taką właśnie ofertę na wybrane produkty przygotowały sklepy Media Markt i Wittchen. O połowę mniej zapłacimy z kolei m. in. w sklepach: Promod, Vistula, Pawo czy Yves Rocher (-40% na pierwszy kosmetyk i -50% na drugi zakupiony kosmetyk). Promocje na cały dostępny asortyment przygotowały także Wojas oraz Venezia. Tego dnia buty, torebki oraz akcesoria tych marek będzie można kupić w Porcie Łódź z 20% rabatem. Podczas „Szczęśliwej 13-tki” warto odwiedzić również sklepy z elegancką bielizną i strojami kąpielowymi. Ceny obniżą tego dnia sklepy Etam (20% rabatu przy zakupie min. dwóch rzeczy), Change Lingerie (30% rabatu na cały asortyment), a także Triumph (15% rabatu przy zakupie min. dwóch sztuk).

O akcji promocyjnej Portu Łódź i trwającym sezonie ślubnym nie zapomina Pralnia Panda.  13 czerwca specjalnie z myślą o pannach młodych zaproponuje usługę prania sukni za 99 zł. Taniej o 30% będzie można też wyprać sukienki i garnitury komunijne. Na wysokości zadania stanęła jak zwykle także IKEA. Podczas akcji rabatowej sklep proponuje obniżkę ceny o 35% na wybrane produkty ceramiki stołowej z serii ARV, m. in. talerze, filiżanki ze spodkami czy miseczki. 

Wszystkie szczegóły dotyczące aktualnej akcji „Szczęśliwa 13-tka” dostępne są na stronie https://www.portlodz.pl/pl-pl/szczesliwa-trzynastka

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Lazy bag na wakacyjne lenistwo w Zielonych Arkadach Biuro prasowe
2019-07-18 | 12:15

Lazy bag na wakacyjne lenistwo w Zielonych Arkadach

W wakacje do pełni szczęścia potrzebne jest słońce, dobra książka i... wygodny fotel. Zielone Arkady umilają klientom letni wypoczynek. Na tych, którzy odwiedzą bydgoskie centrum
Zakupy Oddaj krew i pomóż potrzebującym
2019-07-16 | 15:00

Oddaj krew i pomóż potrzebującym

Wystarczy kilka minut, by uratować komuś życie. 18 lipca na placu przed Magnolia Park rusza kolejna akcja krwiodawstwa. – Liczy się każda kropla – mówi Monika Kopeć z
Zakupy Na ciepło czy w wersji mrożonej – jaką herbatę piją Polacy?
2019-07-16 | 13:30

Na ciepło czy w wersji mrożonej – jaką herbatę piją Polacy?

Nie można jednoznacznie wskazać miejsca, w którym zrodził się pomysł na ten napój, ale na pewno można stwierdzić, że powstał zupełnie przypadkowo. W ciepłych regionach

Kalendarium

Media

Seriale

Bartłomiej Topa: Historie opowiedziane w „Pod powierzchnią” są bardzo ludzkie. Widz może w nich zobaczyć siebie

Sukces serialu „Pod powierzchnią” aktor tłumaczy jego autentycznością. Według niego ciekawi bohaterowie i wiarygodne, bardzo ludzkie historie ich życia sprawiają, że widz może się z nimi identyfikować. Aktor zdradza też, że nowy sezon będzie jeszcze bardziej emocjonalny, pojawi się też kilka wątków kryminalnych.

Konsument

Już 5 mld ludzi użytkuje telefony komórkowe. Trend digital wellbeing ma uczyć, jak się od nich nie uzależnić

3 godziny dziennie – tyle czasu blisko połowa użytkowników smartfonów i tabletów spędza na korzystaniu z ulubionego urządzenia, a co piąty poświęca na to 6 godzin w ciągu dnia – wynika z badania Selectivv Mobile House. Trend digital wellbeing ma na celu ograniczenie bezrefleksyjnego użytkowania urządzeń mobilnych i propagowanie zdrowej równowagi między życiem cyfrowym a realnym. Pierwszym krokiem w jego wdrażaniu jest minimalizacja powiadomień w smartfonie oraz wykasowanie aplikacji mediów społecznościowych z ekranu urządzenia.

Gwiazdy

Katarzyna Dziurska: Emilian szybko się wdrożył w show-biznes. Cieszę się, że ten mój świat go nie przeraził

Emilian Gankowski i Katarzyna Dziurska tłumaczą, że medialne pary nie mają łatwo. Bycie na świeczniku sprawia, że jest się bacznie obserwowanym, do tego dochodzą plotkarskie portale, które szukają sensacji i chętnie komentują miłosne perypetie znanych osób. Trenerka przyznaje, że najbardziej stresują ją wywiady, natomiast jej partner nie ukrywa, że był bardzo zazdrosny, kiedy brała udział w „Tańcu z gwiazdami” i spędzała na parkiecie wiele godzin z innym mężczyzną.