Komunikaty PR

Darmowy trening #GOBike w każdą sobotę o 11:00 – 12:00 w Galerii Młociny

2019-08-13  |  17:00
Biuro prasowe

Trenuj z najlepszymi w ramach #GOCoaching!
Spotykamy się o 11:00 w każdą sobotę przed głównym wejściem Galerii Młociny.
W programie DARMOWY trening rowerowy pod okiem naszych trenerów o dystansie 25 km.

Dołączyć może każdy, bez względu na swój poziom.

Co potrzebujesz wziąć ze sobą?
- wygodny strój,
- sprawny rower górski,
- kask rowerowy,
- dużą porcję pozytywnej energii

Zajęcia odbywają się cyklicznie w każdy sobotni poranek. 

https://www.facebook.com/events/1364206077050924/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Sportowcu, nawodnij się sam! Biuro prasowe
2020-07-09 | 16:00

Sportowcu, nawodnij się sam!

Każdy miłośnik sportu wie, że intensywnie trenując, zwłaszcza latem, należy dużo pić i uzupełniać elektrolity. Ale czym są te tajemnicze substancje? W tym sezonie sportowym postawmy na
Sport Fitness na tarasie w Galerii Młociny!
2020-07-08 | 13:08

Fitness na tarasie w Galerii Młociny!

Lipiec na Bielanach z całą pewnością zachwyci niejednego miłośnika aktywności fizycznych. Galeria Młociny przygotowała szereg atrakcji, w ramach których w każdy wtorek, środę
Sport 505 wraca na wodę!
2020-07-08 | 10:20

505 wraca na wodę!

Puchar Polski 2020 Pomimo okresu niepewności, 11 lipca załogi klasy 505 powracają na wodę w ramach regat Lotos Nordcup w Gdańsku. Ze względu na stratę całego kwietnia i maja, w

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Paulina Drażba: Świat show-biznesu idealnie odnalazł się w sieci podczas pandemii. Poznaliśmy gwiazdy bez masek i okazało się, że są zupełnie normalne

Prezenterka podkreśla, że wiele gwiazd doskonale poradziło sobie w czasie obostrzeń związanych z sytuacją epidemiologiczną i nie straciło kontaktu z fanami, między innymi dzięki instagramowym relacjom na żywo. W ten sposób aktorzy, muzycy i celebryci dzielili się ze swoimi odbiorcami nowymi pomysłami, nagrywali miniseriale, aranżowali wspólne utwory, czytali bajki, gotowali czy ćwiczyli. Zdaniem dziennikarki w ten sposób powstały ciekawe inicjatywy, które warto kontynuować w kolejnych miesiącach.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Serwis specjalny

Sezon na lody z powodu pandemii wystartował z opóźnieniem. Upały i odmrażanie gospodarki zwiększają popularność lodów na patyku i w rożku

Ograniczona możliwość przemieszczania się i konieczność noszenia maseczek spowodowały, że apetyt Polaków na mrożone desery nieco się zmniejszył. W efekcie spadła sprzedaż tzw. lodów impulsowych, czyli np. na patyku lub w rożku. Wzrosła za to konsumpcja lodów familijnych, w większych opakowaniach, które obecnie odpowiadają za ponad połowę sprzedaży. Eksperci firmy Wedel oceniają, że ta kategoria będzie dalej rosnąć, podobnie jak na rynkach zachodnioeuropejskich. Jednak w najbliższych wakacyjnych miesiącach, głównie dzięki ładnej pogodzie, Polacy wrócą też do spontanicznej konsumpcji lodów w formatach impulsowych.

Handel

Handel podróbkami kwitnie. Państwa i firmy w UE tracą na tym procederze dziesiątki miliardów euro rocznie

Straty w dochodach budżetowych na poziomie 15 mld euro rocznie, czyli prawie 64 mld zł, w całej Unii Europejskiej to efekt handlu podrobionymi towarami. Problemem fałszerstw najbardziej dotknięte są: branża kosmetyczna, farmaceutyczna, alkoholowa oraz zabawek i gier. Łączna utrata dochodów w tych sektorach to 19 mld euro, czyli ponad 80 mld zł rocznie. Jak podaje Julio Laporta z Urzędu UE ds. Własności Intelektualnej (EUIPO), tendencje są niepokojące, bo ostatni raport dotyczący podróbek ujawnił wzrost strat ze sprzedaży o 2,5 mld euro.