Komunikaty PR

Debiut Marcina Sójki w ramach „Piątków z Nową Muzyką”

2019-10-17  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Wiktor Woźniakowski
Digital Open Group

Aleje Ujazdowskie 22/8
00-478 Warszawa
wiktor.wozniakowski|digitalopengroup.pl| |wiktor.wozniakowski|digitalopengroup.pl
730840300
www.digitalopengroup.pl

Na dwa dni przed oficjalną premierą debiutanckiego albumu „Kilka prawd”, Marcin Sójka odwiedził warszawskie Studio U22. Artysta zaprezentował swój nowy materiał mediom oraz zaproszonym fanom i dał popis wokalnych umiejętności na żywo. Młody wokalista zaśpiewał kilka swoich utworów, m.in. „Dalej” czy „Niech już spadnie deszcz”, w pełnym koncertowym wydaniu.

Spotkanie z muzykiem odbyło się w ramach inicjatywy ZPAV „Piątki z Nową Muzyką”, a poprowadził je dziennikarz Radia Zet - Damian Michałowski. Marcin podczas rozmowy opowiedział o emocjach związanych z wydaniem debiutanckiej płyty i rosnącej popularności:

Nadal nie jestem w stanie uwierzyć w to, co dzieje się teraz w moim życiu. To wielka radość i spełnienie najskrytszych marzeń. Popularność jest dla mnie nową sytuacją. Jest trudna i stresująca.

Debiutancki album Marcina Sójki „Kilka prawd” zawiera 13 utworów i chociaż porusza trudne tematy, takie jak: miłość, samotność, strach, czy pokonywanie własnych słabości, zawsze ma pozytywną puentę. Po premierze dwóch pierwszych singli „Zaskakuj mnie” i „Dalej”, wydawało się, że płyta artysty składać się będzie jedynie z balladowych kompozycji. Trzeci singiel „Lepiej” pokazał, że Sójka umie odnaleźć się w różnych aranżacjach. Jego debiutanckie wydawnictwo to mieszanka delikatnych brzmień, przeplatanych bardziej dynamicznymi utworami.

Artysta pierwsze muzyczne kroki stawiał jako dziecko, kiedy dostał rolę w musicalu „Piotruś Pan” Janusza Józefowicza i Janusza Stokłosy. W roku 2018 wziął udział w przesłuchaniach do programu The Voice of Poland. Podczas jego występu odwróciły się wszystkie fotele trenerskie, a utwór „Czas nas uczy pogody” rozpoczął jego drogę do finału. W ostatnim odcinku show zaprezentował autorski numer „Zaskakuj mnie”. Teledysk do niego na platformie YouTube zdobył ponad 11 milionów wyświetleń. Kolejne single „Dalej” oraz „Lepiej” również zostały przyjęte z wielkim entuzjazmem przez słuchaczy.

O przyjemną atmosferę spotkania zadbała marka Ballantine’s, a możliwość odsłuchu płyty w najwyższej jakości dźwięku umożliwił profesjonalny sprzęt od firm SVEDA AUDIO i Nautilius.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Puszka dla Maluszka od NAN 2 Biuro prasowe
2020-05-28 | 13:00

Puszka dla Maluszka od NAN 2

W Kreatywnej Pracowni NAN 2 możesz zaprojektować wyjątkową etykietę magnetyczną z imieniem i zdjęciem swojego maluszka! Jak? 1. Kup jednorazowo* dwie 800 gramowe
Hobby Lech Free podrywa Polaków z kanap!
2020-05-25 | 15:55

Lech Free podrywa Polaków z kanap!

Lockdown, opustoszałe siłownie, dystans społeczny – to wszystko nie sprzyja aktywności fizycznej. Co zrobić, gdy zamknięci w czterech ścianach Polacy zalegają na kanapach? Lech Free
Hobby Olympus prezentuje nowe zestawy z aparatem OM-D E-M5 Mark III
2020-05-15 | 15:00

Olympus prezentuje nowe zestawy z aparatem OM-D E-M5 Mark III

Marka Olympus z myślą o miłośnikach fotografii i producentach filmów prezentuje dwa nowe zestawy. OM-D E-M5 Mark III w pakiecie z najmniejszym na świecie standardowym obiektywem zoom

Więcej ważnych informacji

Moda

Tomasz Jacyków: Gdyby na świecie wszystko było normalnie, byłbym teraz w Tel Awiwie. Miałem tworzyć międzynarodowy projekt

Stylista zaznacza, że przez wybuch pandemii nie mógł zrealizować wszystkich planów zawodowych. Niektóre z nich wiązały się bowiem z zagranicznymi wyjazdami. Mimo to nie narzeka na brak obowiązków – bierze udział w programach telewizyjnych, a także projektuje kostiumy teatralne. Przyznaje, że bardzo bliski jest mu temat ochrony środowiska naturalnego oraz ekologii. Poprzez swoją pracę i działalność w mediach stara się promować odpowiedzialne podejście do mody. Tłumaczy, że jest to ważne także w obliczu obecnego kryzysu.

 
 

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Fundusze unijne

90 mln zł trafi na działania wspierające zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży. Rusza nabór środków w konkursie ze środków unijnych

Od 25 maja do 31 lipca potrwa nabór wniosków w ramach konkursu na działania w dziedzinie psychiatrii dzieci i młodzieży. 90 mln zł zostanie przeznaczone na uruchomienie co najmniej sześciu kolejnych Środowiskowych Centrów Zdrowia Psychicznego Dzieci i Młodzieży. Budowa takich ośrodków, do których mogą zgłaszać się młodzież i rodzice z dziećmi z problemami psychicznymi, to element szeroko zakrojonej reformy psychiatrii skierowanej do tej grupy pacjentów. Pandemia wstrzymała jednak prace nad budową kolejnych etapów opieki psychiatrycznej.

 

Robotyka i SI

Pandemia przyspiesza robotyzację polskich firm. Ludzie są coraz częściej zastępowani przez maszyny [AUDIO]

Firmy rozszerzają sposób korzystania z robotów w celu zwiększenia dystansu społecznego i zmniejszenia liczby pracowników, którzy muszą fizycznie przyjść do pracy. Roboty są również stosowane do wykonywania zadań, których pracownicy nie mogą realizować zdalnie. W Polsce obecnie na 10 tys. zatrudnionych przy produkcji przemysłowej przypadają zaledwie 42 roboty. W sektorze bankowym, ubezpieczeniowym i telekomunikacyjnym należymy już jednak do europejskiej czołówki.