Komunikaty PR

Debiut Marcina Sójki w ramach „Piątków z Nową Muzyką”

2019-10-17  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Wiktor Woźniakowski
Digital Open Group

Aleje Ujazdowskie 22/8
00-478 Warszawa
wiktor.wozniakowski|digitalopengroup.pl| |wiktor.wozniakowski|digitalopengroup.pl
730840300
www.digitalopengroup.pl

Na dwa dni przed oficjalną premierą debiutanckiego albumu „Kilka prawd”, Marcin Sójka odwiedził warszawskie Studio U22. Artysta zaprezentował swój nowy materiał mediom oraz zaproszonym fanom i dał popis wokalnych umiejętności na żywo. Młody wokalista zaśpiewał kilka swoich utworów, m.in. „Dalej” czy „Niech już spadnie deszcz”, w pełnym koncertowym wydaniu.

Spotkanie z muzykiem odbyło się w ramach inicjatywy ZPAV „Piątki z Nową Muzyką”, a poprowadził je dziennikarz Radia Zet - Damian Michałowski. Marcin podczas rozmowy opowiedział o emocjach związanych z wydaniem debiutanckiej płyty i rosnącej popularności:

Nadal nie jestem w stanie uwierzyć w to, co dzieje się teraz w moim życiu. To wielka radość i spełnienie najskrytszych marzeń. Popularność jest dla mnie nową sytuacją. Jest trudna i stresująca.

Debiutancki album Marcina Sójki „Kilka prawd” zawiera 13 utworów i chociaż porusza trudne tematy, takie jak: miłość, samotność, strach, czy pokonywanie własnych słabości, zawsze ma pozytywną puentę. Po premierze dwóch pierwszych singli „Zaskakuj mnie” i „Dalej”, wydawało się, że płyta artysty składać się będzie jedynie z balladowych kompozycji. Trzeci singiel „Lepiej” pokazał, że Sójka umie odnaleźć się w różnych aranżacjach. Jego debiutanckie wydawnictwo to mieszanka delikatnych brzmień, przeplatanych bardziej dynamicznymi utworami.

Artysta pierwsze muzyczne kroki stawiał jako dziecko, kiedy dostał rolę w musicalu „Piotruś Pan” Janusza Józefowicza i Janusza Stokłosy. W roku 2018 wziął udział w przesłuchaniach do programu The Voice of Poland. Podczas jego występu odwróciły się wszystkie fotele trenerskie, a utwór „Czas nas uczy pogody” rozpoczął jego drogę do finału. W ostatnim odcinku show zaprezentował autorski numer „Zaskakuj mnie”. Teledysk do niego na platformie YouTube zdobył ponad 11 milionów wyświetleń. Kolejne single „Dalej” oraz „Lepiej” również zostały przyjęte z wielkim entuzjazmem przez słuchaczy.

O przyjemną atmosferę spotkania zadbała marka Ballantine’s, a możliwość odsłuchu płyty w najwyższej jakości dźwięku umożliwił profesjonalny sprzęt od firm SVEDA AUDIO i Nautilius.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Operowe matki w natarciu Biuro prasowe
2020-07-10 | 15:00

Operowe matki w natarciu

Matki, żony i… śpiewaczki operowe, czyli Les Femmes, wyjątkowy operowy tercet u progu swojej kariery. Natalia Krajewska-Kitowska, Joanna Sobowiec-Jamioł i Emilia Osowska to trzy
Hobby Centrum Praskie Koneser zaprasza na wystawę klasycznej motoryzacji
2020-07-02 | 16:00

Centrum Praskie Koneser zaprasza na wystawę klasycznej motoryzacji

Już w najbliższą sobotę (4 lipca) w centrum kulturalno-rozrywkowym na warszawskiej Pradze będzie można podziwiać klasyczną motoryzację. Wśród atrakcji zaplanowano rajd zabytkowych
Hobby BRAK ZDJĘCIA
2020-06-25 | 15:00

5 powodów dla których warto zacząć zabawę malarską

Zajęcia kreatywne, twórcze wzbogacają naszą codzienną rutynę. Kształtują charakter oraz stymulują umysł.. Gdy malujemy- jesteśmy tylko my, kartka i kolory farb.  Zapominamy o tym, że sam proces tworzenia oddziałuje na nas.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Farmacja

Powoli wracamy do planowych zabiegów i wizyt u lekarzy. Telemedycyna może pomóc w walce z rosnącymi kolejkami

Pandemia przyczyniła się do skokowego wzrostu popularności telemedycyny. Już na początku większość szpitali, przychodni i placówek medycznych wprowadziła zdalne konsultacje online i przez telefon, co umożliwiło zasięgnięcie porady lekarza, a także  wystawienie zwolnienia, skierowania czy recepty bez konieczności osobistego kontaktu. Do tej formy przekonali się zarówno lekarze, jak i pacjenci. Aż 74 proc. pacjentów chce korzystać z telemedycyny nawet po zakończeniu pandemii – wynika z badań Grupy LUX MED. Obecnie firma dostarcza prawie 20 tys. usług telemedycznych dziennie.

Handel

Co czwarty internauta woli robić zakupy w sieci niż w tradycyjnych sklepach. Rozszerzona rzeczywistość może zmniejszyć liczbę zwrotów

Migracja konsumentów z trybu offline do online trwa już od dawna, ale pandemia SARS-CoV-2 okazała się katalizatorem, który przyspieszył ten proces. W sieci kupuje już 72 proc. Polaków, a więcej niż co czwarty częściej wybiera obecnie ten kanał zakupowy m.in. ze względu na wygodę, szybkość i większe bezpieczeństwo. Zyskały kategorie, które w e-commerce dobrze radziły sobie już wcześniej, jak moda i uroda czy elektronika, ale Polacy przekonali się również do kupowania w internecie produktów spożywczych. Rosnącą rolę w e-zakupach odgrywają technologie, jak np. rozszerzona rzeczywistość, które pozwalają lepiej dopasować produkt i zminimalizować ryzyko zwrotów.

 

Serwis specjalny

Przez koronawirusa Polki obawiają się o swoją zawodową przyszłość. Co trzecia rozważa wyjazd do pracy za granicę

Pandemia koronawirusa ma wpływ na życie zawodowe niemal 70 proc. Polek, głównie młodych. Dla wielu z nich jest to wpływ negatywny – pracę już straciło 15 proc., a 18 proc. pracuje w mniejszym wymiarze czasu – wynika z badania IQS na zlecenie Promedica24. W związku z tym coraz więcej kobiet szuka pracy za granicą. Co trzecia przyznaje, że rozważa emigrację zarobkową, przede wszystkim do Niemiec. Ponad 20 proc. z nich chciałoby podjąć pracę przy opiece nad seniorami.