Komunikaty PR

Konkurs z okazji jubileuszu pracowni Decoroom

2019-06-12  |  15:40
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK!

ul. Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
olga|okkpr.pl| |olga|okkpr.pl
882 444 811
www.okkpr.pl

Tegoroczny jubileusz to dla Decoroom wyjątkowa okazja, by podzielić się radością i dumą nie tylko z pracownikami, klientami czy dostawcami. Na oficjalnym profilu Decoroom na Facebooku od czerwca do września, w każdym miesiącu, pojawi się kolejna odsłona konkursu, który za sprawą designerskich nagród i kreatywnych zadań, będzie prawdziwą gratką dla fanów dobrego wzornictwa.

Pracownia Decoroom to miejsce, w którym spełnia się marzenia klientów, projektując z zamiłowania do piękna i designu. Każde z zadań konkursowych będzie odwoływać się do wartości marki, by zainspirować i zaangażować społeczność fanów do pokazania inwencji twórczej – a wszystko to w duchu wesołej celebracji jubileuszu pracowni.

Na fanpage’u Decoroom ruszyła pierwsza odsłona konkursu, który zakończy się już 14 czerwca. W tym miesiącu, zadaniem uczestników jest stworzenie interesującego moodboardu z okazji 10-lecia pracowni, który w ciekawy sposób przedstawi zbiór inspiracji z realizacjami, zdjęciami z wydarzeń, czy życzeniami urodzinowymi z okazji jubileuszu. Zespół Decoroom spośród zamieszczonych pod postem konkursowym prac, wybierze trzy najbardziej kreatywne moodboardy, za które zostaną przyznane następujące nagrody: dwa zestawy autorskiej ceramiki Kabo&PYDO (I i II miejsce) oraz plakat muralu Deco (III miejsce). Ogłoszenie wyników nastąpi 19 czerwca.

Zachęcamy do wspólnego świętowania i udziału w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami!

#decoroom #decojubileusz #decozabawa #moodbord #jubileuszowymoodbord

Partnerami konkursu są: Kabo&Pydo, Avant, 9design, Zaczyn oraz BoConcept.

Więcej na: https://www.decoroom.eu/

O DECOROOM

Pracownia wnętrz Decoroom jest obecna na rynku od 10 lat. Firma jest liderem usługi kompleksowego wykończenia mieszkania „pod klucz”. Swoich klientów zaprasza do wyjątkowego biura połączonego z showroomem w samym centrum Warszawy. Zespół Decoroom tworzy około 20 architektów, i 70 ekip wykończeniowych, plus zespół obsługi klienta, który nieustannie dba o to, aby swoim klientom dostarczać jak najwyższy, spersonalizowany poziom obsługi. Firma współpracuje z czołowymi przedstawicielami branży wykończeniowej, a swój wizerunek w branży zbudowała dzięki współpracy z najlepszymi dostawcami elementów wyposażenia wnętrz i w oparciu o opinie setek zadowolonych klientów. W ofercie Decoroom znajdziemy 3 pakiety: Standard, Premium oraz VIP, które odpowiadają zapotrzebowaniu najbardziej wymagających klientów.

*** Decoroom jest laureatem European Property Awards – Best Office Interior Europe (2015-2016), firma posiada również certyfikat „Rzetelnej Firmy”.

*** Jest Członkiem Wspierającym Polskiego Związku Firm Deweloperskich.

Dodatkowe informacje:

www: https://www.decoroom.eu/

Facebook: https://www.facebook.com/decoroom.eu/

Instagram: https://www.instagram.com/decoroom_eu/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak mieszka topmodelka Coco Rocha? Biuro prasowe
2019-06-25 | 15:30

Jak mieszka topmodelka Coco Rocha?

Dom modelki jest przede wszystkim miejscem wypoczynku jej rodziny, jednak pełni także funkcję przestrzeni, w której wspólnie z mężem Jamesem organizują Model Camp. Podczas
Dom Studio Forma 96 w nowej odsłonie
2019-06-25 | 11:45

Studio Forma 96 w nowej odsłonie

Warszawska siedziba Studio Forma 96 zmieniła oblicze. Teraz na wielbicieli najlepszego  włoskiego i niemieckiego wzornictwa czeka 300 metrów całkowicie nowej ekspozycji 
Dom Dom bez granic. Zacieranie podziałów w przestrzeni
2019-06-25 | 10:58

Dom bez granic. Zacieranie podziałów w przestrzeni

Przestrzeń domowa ewoluuje. W drugiej dekadzie bieżącego wieku, gdy cały dom tętni życiem, jego serce nie musi wcale bić w salonie. Dopasowuje się do nowego stylu życia. Kuchnia łączy

Gwiazdy

Martyna Wojciechowska: Mam mocny kręgosłup moralny, nikogo nie udaję. Dzięki temu cieszę się dobrą reputacją

Dziennikarka otrzymała tytuł Osoby Wysokiej Reputacji Premium Brand 2019. Podkreśla, że na swój pozytywny, wzbudzający zaufanie społeczne wizerunek pracowała przez wiele lat, kierując się jasnymi zasadami moralnymi i nie udając przed widzami i współpracownikami osoby innej niż jest w rzeczywistości. Gwiazda zauważa również, że zaufanie ze strony publiczności to równie wielkie wyróżnienie, co odpowiedzialność. 

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Czasami widzę paparazzi łypiących na mnie zza drzewa. To część mojej rzeczywistości zawodowej, akceptuję to

Tancerka wychodzi z założenia, że walka z paparazzi nie ma najmniejszego sensu. Dlatego nie ucieka przed fotoreporterami, tylko zachowuje się tak, jakby ich nie było – załatwia swoje sprawy, spotyka się ze znajomymi i korzysta z życia. Przyznaje, że popularność ma swoją cenę i jeżeli jest już zmęczona show-biznesem, to wyjeżdża na kilka dni, żeby złapać oddech. Teraz marzy o podróży do Indii.

Infrastruktura

Polskie miasta opanowują elektryczne hulajnogi, współdzielone samochody i skutery. Nowe przepisy zrewolucjonizują sposób poruszania się miejskimi pojazdami

W dobie narastającego problemu zakorkowania ulic polskich miast współdzielony transport może się okazać przydatnym narzędziem do usprawnienia systemów komunikacyjnych. Po samochodach, skuterach i rowerach wynajmowanych na minuty przyszedł czas na popularyzację elektrycznych hulajnóg. Polskie miasta zapełniają się tymi pojazdami, co rodzi problemy – pozostawiane są często w nieodpowiednich miejscach, nierzadko także dochodzi do wypadków z udziałem jadących po chodnikach. Nowe przepisy mają zrewolucjonizować sposób poruszania się elektrycznymi pojazdami miejskimi.

Finanse

Na wakacje wybiera się ponad 40 proc. Polaków. Średnio na wypoczynek przeznaczymy 3,4 tys. zł

Ponad 40 proc. Polaków planuje wakacyjne wyjazdy. Co czwarty z nich wybierze polskie morze, a co trzeci – zagraniczną wycieczkę. Średnio na wypoczynek przeznaczymy 3,4 tys. zł – to o 670 zł więcej niż rok wcześniej – wynika z Barometru Providenta. Ponad połowa Polaków zaczyna oszczędzać na ten cel kilka miesięcy wcześniej, a co trzeci sfinansuje wypoczynek z bieżących dochodów. To właśnie względy finansowe są najczęściej wskazywanym powodem, dla którego 38 proc. rodaków spędzi urlop w domu.