Komunikaty PR

Surowe piękno loftu na warszawskim Mokotowie

2019-02-18  |  23:25
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK!

ul. Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
olga|okkpr.pl| |olga|okkpr.pl
882 444 811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.45 MB )

Less is more!

Industrialne wnętrza to trend dla miłośników minimalizmu i prostoty. Pozorny chłód, który panuje w takich przestrzeniach, bardzo łatwo możemy ożywić odpowiednimi dodatkami w kolorze nasyconej pomarańczy, czy chłodniejszych odcieniach błękitu. We wnętrzach loftowych idealnie sprawdzi się beton, który świetnie komponuje się jako część salonu, kuchni, łazienki oraz jako istotny element sypialni. Proste i surowe wnętrza nie bez przyczyny kojarzą się ze skandynawskim designem, który w swoim założeniu ma być funkcjonalny, a apartamenty zaprojektowane w tym stylu zachowują swój uniwersalny charakter.

Salonowe formy

Loftowe wnętrza niejednokrotnie są ucztą dla oka – wysokie sufity i większe niż w standardowych mieszkaniach przestrzenie, powodują, że w takim otoczeniu czujemy się bardziej komfortowo, a wnętrze wydaje się większe optycznie. Efekt optycznego powiększenia przestrzeni dają nam również surowe, wielkoformatowe płyty umieszczone na ścianach salonu, które imitując beton, idealnie wpisują się w tkankę skandynawskiego wnętrza. Całość uzupełniają naturalne materiały w odcieniach szarości, drewno oraz efektowna, ceramiczna cegła. Industrialne schody zupełnie nie kolidują z surową stylistyką loftu, wręcz przeciwnie, dodają mu lekkości i rozjaśniają otoczenie.

Czerwony jak cegła

Meble kuchenne w kolorze cegły kojarzą się z pozytywną energią, motywują do działania, tworzą ciepły, domowy klimat. Połączenie kuchni z otwartym salonem to rozwiązanie dla osób, które kochają spędzać czas w towarzystwie przyjaciół, celebrować każdy moment i cieszyć się obecnością najbliższych. Tak zaaranżowana strefa dzienna sprzyja spotkaniom i sprawia, że każdy gość poczuje się tu równie swobodnie, jak we własnym domu.

Oaza spokoju

Sypialnia to często jedno z najważniejszych pomieszczeń w domu. Znajdujemy tu harmonię i codziennie regenerujemy swój umysł oraz ciało. Drewniane podłogi i proste w formie łóżko nawiązują do minimalistycznej, japońskiej stylistyki, a ściana w intensywnym kolorze oraz betonowe płyty harmonijnie korespondują z designerską szafką w odcieniu błękitu oraz lampą z oryginalnymi żarówkami żarnikowymi.

 

O DECOROOM

Pracownia wnętrz Decoroom jest obecna na rynku od 10 lat. Firma jest jednym z pionierów usługi kompleksowego wykończenia mieszkania „pod klucz”. Swoich klientów zaprasza do wyjątkowego salonu połączonego z showroomem w samym centrum Warszawy. Zespół Decoroom tworzy 20 architektów, 52 ekipy wykończeniowe i zespół obsługi klienta, który nieustannie dba o to, aby swoim klientom dostarczać jak najwyższy, spersonalizowany poziom obsługi. Firma współpracuje z czołowymi przedstawicielami branży wykończeniowej, a swój wizerunek w branży zbudowała dzięki współpracy z najlepszymi dostawcami elementów wyposażenia wnętrz i w oparciu o opinie setek zadowolonych klientów. W ofercie Decoroom znajdziemy 3 pakiety: Standard, Premium oraz VIP, które odpowiadają zapotrzebowaniu najbardziej wymagających klientów.

*** Decoroom jest laureatem European Property Awards – Best Office Interior Europe (2015-2016), firma posiada również certyfikat „Rzetelnej Firmy”.

*** Jest Członkiem Wpierającym Polskiego Związku Firm Deweloperskich.

Dodatkowe informacje:

www: https://www.decoroom.eu/

Facebook: https://www.facebook.com/decoroom.eu/

Instagram: https://www.instagram.com/decoroom_eu/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gala Collezione po Targach Meble Polska Biuro prasowe
2019-03-19 | 14:59

Gala Collezione po Targach Meble Polska

Poznańskie Targi Meble Polska 2019 dobiegły końca. Tłumy projektantów, kontrahentów i miłośników dobrego wzornictwa obejrzały kilkanaście hal targowych w poszukiwaniu
Dom Nowość: 8 gotowych kolorów Tikkurila Valtti Plus Complete
2019-03-15 | 12:30

Nowość: 8 gotowych kolorów Tikkurila Valtti Plus Complete

Tikkurila wprowadza na rynek osiem gotowych kolorów lakierobejcy impregnującej Tikkurila Valtti Plus Complete. Wśród nowych propozycji kolorystycznych nie zabrakło modnych
Dom BRAK ZDJĘCIA
2019-03-15 | 10:30

Wiosenne porządki w kuchni

Warto rozpocząć je od kuchni – w końcu spędzamy w niej sporo czasu i zależy nam na tym, aby była nie tylko funkcjonalna, ale również piękna i jak najbardziej ekologiczna. Czasami wystarczy wprowadzić kilka nowych detali,

Media

Alżbeta Lenska: Bałam się, czy widzowie programu „Pozytywka” mi zaufają i czy dobrze go poprowadzę. Temat niepełnosprawności był dla mnie wyzwaniem

Aktorka nie ukrywa, że na początku obawiała się tego, czy poradzi sobie jako gospodyni programu poruszającego tematykę niepełnosprawności. Spotkania na planie z inspirującymi osobami i spojrzenie na świat przez ich pryzmat dodały jej jednak siły i motywacji. Podkreśla, że podczas nagrań nie czuje się jakby była w pracy, tylko wypełniała dobrą misję. W drugim sezonie ekipa programu wyruszy w Polskę i będzie poruszać tematy, które dotyczą niepełnosprawnych nie tylko mieszkających w Warszawie. Zostaną też pokazane osoby ze szczerego serca pomagające innym walczyć z ułomnościami.

Sport

Drużyna Energii: Aktywność sportowa dzieci i młodzieży wciąż za mała. Chcemy to zmienić przy użyciu telefonów i tabletów

Tylko w pierwszym miesiącu sportowej rywalizacji 200 szkół uczestniczących w II edycji Drużyny Energii przesłało blisko 7 tys. filmów. – Chcemy, żeby wszyscy uczniowie z klas VI–VIII zaangażowali się w ruch, którego według nas im brakuje, chcemy odciągnąć ich od nieustannego korzystania z telefonów komórkowych i tabletów – podkreśla Bartosz Ignacik, reprezentant Drużyny Energii. Polskie dzieci należą do najmniej aktywnych w Europie.

Handel

Słodycze produkowane na polski rynek coraz częściej w mniejszych opakowaniach. Ma to wspierać odpowiedzialną konsumpcję

Ponad połowa słodyczy sprzedawanych w Polsce to produkty o wadze do 50 gramów – wynika z danych Nielsena. Jedzenie mniejszych porcji to dobra metoda kontrolowania konsumowanych kalorii, dlatego producenci coraz częściej w ten sposób ułatwiają świadome zarządzanie codziennym bilansem kalorycznym bez wyrzeczeń. To o tyle istotne, że konsumenci zwracają na ten aspekt coraz większą uwagę. Na małe porcje – o wartości odżywczej poniżej 130 kalorii – stawia także Ferrero, producent m.in. Kinder Bueno czy Kinder Chocolate.

 

Konsument

Konsumenci wciąż podpisują umowy, które są dla nich niezrozumiałe. Rzadko proszą o dodatkowe wyjaśnienia

11 proc. Polaków otrzymało do podpisu umowę, której treść budziła ich wątpliwości. Ponad połowa z nich, mimo niejasności, zdecydowała się ją podpisać – wynika z Barometru Providenta przeprowadzonego z okazji Światowego Dnia Konsumenta. Jednocześnie 5 proc. badanych w ciągu ostatnich 24 miesięcy zetknęło się z umową, która naruszała ich interesy. Co czwarty z nich w takiej sytuacji nie podjął żadnych kroków.