Komunikaty PR

Bohaterowie „Niesamowity świat Gumballa” na etykietach produktów Żywiec Zdrój

2019-12-02  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 2.5 MB )

Niesamowity świat Gumballa jest jedną z najchętniej oglądanych kreskówek na kanale telewizyjnym Cartoon Network, online oraz na YouTube. Zdobyła ona 33 nagrody, w tym prestiżowe BAFTA i Emmy. Bohaterowie tego wyjątkowego serialu od listopada br. zagościli na etykietach niskokalorycznych napojów niegazowanych Żywiec Zdrój® dla dzieci. Produkt dostępny jest w 4 wyjątkowych smakach: YOLO malinowy, ziomkowy poziomkowy, wyczesany brzoskwiniowy i odlotowy limonkowy w opakowaniach 500 ml.

Niesamowity świat Gumballa to serial dla dzieci, który w zabawny sposób przedstawia codzienne przygody rodziny Wattersonów. Zaskakująca fabuła, ciekawe postacie, a także unikalny styl łączenia animacji z rzeczywistym obrazem, są bardzo dobrze odbierane przez widzów na całym świecie. Jest to jeden z najbardziej rozpoznawalnych seriali Cartoon Network, równie popularny online i na YouTube na całym świecie. Kreskówka została wyemitowana po raz pierwszy w 2010 roku i jest skierowana do dzieci w wieku 6-12 lat.

Gumball na opakowaniach Żywiec Zdrój® dla dzieci

Od listopada br. postacie z serialu zagościły na etykietach napojów niegazowanych Żywiec Zdrój® dla dzieci o pojemności 500 ml. Zamieszczone na kolorowych etykietach zabawne nazwy smaków odpowiadają stylistyce serialu i nawiązują do charakteru bohaterów. W ofercie można znaleźć smak YOLO malinowy, ziomkowy poziomkowy, wyczesany brzoskwiniowy i odlotowy limonkowy. Warianty smakowe są niskokaloryczne, bez konserwantów oraz barwników i zawierają wyłącznie naturalne aromaty. Ich skład oparty na krystalicznej wodzie źródlanej może stanowić alternatywę dla wysokosłodzonych, kolorowych napojów dostępnych w sklepach oraz do domowych syropów do wody z dużą ilością cukru.

Działania promocyjne prowadzone będą od listopada br. do końca lutego 2020. Poza wsparciem w punktach sprzedaży kampania reklamowa będzie realizowana na kanale  Cartoon Network oraz w internecie. W przyszłym roku  w programie Toony Tube zostanie wyemitowany specjalny odcinek z udziałem marki Żywiec Zdrój.

Niskokaloryczne napoje niegazowe Żywiec Zdrój® dostępne są w  opakowaniach o pojemności 500 ml w szerokiej dystrybucji, a ich sugerowana cena detaliczna wynosi 2,39 zł.

 

Kontakt prasowy:

 

Katarzyna Korszeń

Starszy Kierownik Brand PR

tel. (+48) 780 039 754

e-mail: katarzyna.korszen@danone.com

 

 

 

Monika Dobaj

MSL

tel. (+48) 662 248 012

e-mail: monika.dobaj@mslgroup.com

 

 

O firmie

Żywiec Zdrój S.A. to największy producent na rynku napojów bezalkoholowych[1] i najbardziej odpowiedzialna społecznie firma w Polsce[2]. Żywiec Zdrój ze szczególną troską dba o środowisko naturalne i zachęca ludzi, by pili zdrowiej. Misja firmy widoczna jest we wszystkich obszarach działalności, od tworzenia produktu, doboru dostawców, po programy edukacyjne i ekologiczne. Najbardziej znane to „Po stronie natury” i „Mamo, tato, wolę wodę”, których celem jest uwrażliwienie na potrzeby natury i ochrona zasobów wodnych w Polsce oraz kształtowanie  właściwych nawyków żywieniowych. Firma Żywiec Zdrój S.A. powstała w 1992 roku na terenie Żywieckiego Parku Krajobrazowego, dziś zatrudnia ponad 600 pracowników w sześciu lokalizacjach w Polsce i posiada najbardziej rozpoznawalną markę wodną w kraju[3].

Żywiec Zdrój S.A należy do grupy spółek DANONE - producenta żywności dopasowanej do potrzeb odbiorców na każdym etapie życia. W Polsce DANONE działa w czterech obszarach istotnych dla prawidłowego żywienia: produkty mleczne oraz pochodzenia roślinnego (Danone), woda i napoje (Żywiec Zdrój), żywność dla niemowląt i małych dzieci (NUTRICIA) oraz żywność medyczna (NUTRICIA Medyczna). Wszystkie spółki DANONE łączy podwójne zobowiązanie na rzecz zrównoważonego rozwoju gospodarczego i społecznego oraz realizacja misji, zgodnie z którą poprzez żywność niesiemy zdrowie tak wielu ludziom, jak to możliwe. Poprzez nasze produkty, projekty i programy, zachęcamy do podejmowania właściwych wyborów żywieniowych na co dzień oraz przyczyniamy się do zrównoważonego rozwoju planety.

W 12 lokalizacjach w kraju zatrudnienie znajduje ponad 3 000 osób, rozwijających się zawodowo w bezpiecznym
i przyjaznym środowisku pracy. O działalności DANONE można przeczytać w „Nieść zdrowie poprzez żywność. Wkład grupy spółek DANONE w rozwój polskiej gospodarki, społeczeństwa i zdrowia”.

 

 

 


[1] 9,9 proc. na podstawie: Żywiec Zdrój za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty, Sklepy spożywcze - Duże, Średnie, Małe, Sieci Chemiczne, Sklepy Winno-Cukiernicze, Stacje Benzynowe i Kioski); udział wolumenowy, w 2017 w kategorii Napoje bezalkoholowe.

[2] Żywiec Zdrój za MillwardBrown, Badanie reputacji firm w Polsce, czerwiec 2017 CAWI, n=1517, osoby w wieku 15-65 lat.

[3] MillwardBrown dla Żywiec Zdrój, tracking wód butelkowanych, 1.02-18.12.2016, CAWI, n=2192, osobyw wieku 18-55 kupujące wodę butelkowaną przynajmniej raz w tygodniu

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Dzień Dziecka w pysznym wydaniu! PRZEPISY na smakowite dania Biuro prasowe
2020-05-30 | 10:00

Dzień Dziecka w pysznym wydaniu! PRZEPISY na smakowite dania

1 czerwca to wyjątkowa data – tego dnia swoje święto obchodzą najmłodsi! I choć czasami tak ciężko jest nam przekonać ich do zjedzenia codziennych posiłków – w tym
Dziecko NAGO wspiera najmłodszych
2020-05-29 | 16:20

NAGO wspiera najmłodszych

Aktualna sytuacja związana z pandemią koronawirusa budzi stres, niepewność i poczucie zagrożenia. Dorośli stracili poczucie stabilności oraz kontroli, co niestety w wielu przypadkach
Dziecko Jak wspierać przedszkolaka w nauce języka angielskiego?
2020-05-29 | 14:37

Jak wspierać przedszkolaka w nauce języka angielskiego?

Badania wskazują, że znajomość języka angielskiego jest według rodziców kluczowa dla przyszłości ich dzieci. W związku z tym mają one kontakt z językiem od pierwszych lat życia,

Więcej ważnych informacji

Moda

Tomasz Jacyków: Gdyby na świecie wszystko było normalnie, byłbym teraz w Tel Awiwie. Miałem tworzyć międzynarodowy projekt

Stylista zaznacza, że przez wybuch pandemii nie mógł zrealizować wszystkich planów zawodowych. Niektóre z nich wiązały się bowiem z zagranicznymi wyjazdami. Mimo to nie narzeka na brak obowiązków – bierze udział w programach telewizyjnych, a także projektuje kostiumy teatralne. Przyznaje, że bardzo bliski jest mu temat ochrony środowiska naturalnego oraz ekologii. Poprzez swoją pracę i działalność w mediach stara się promować odpowiedzialne podejście do mody. Tłumaczy, że jest to ważne także w obliczu obecnego kryzysu.

 
 

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Fundusze unijne

90 mln zł trafi na działania wspierające zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży. Rusza nabór środków w konkursie ze środków unijnych

Od 25 maja do 31 lipca potrwa nabór wniosków w ramach konkursu na działania w dziedzinie psychiatrii dzieci i młodzieży. 90 mln zł zostanie przeznaczone na uruchomienie co najmniej sześciu kolejnych Środowiskowych Centrów Zdrowia Psychicznego Dzieci i Młodzieży. Budowa takich ośrodków, do których mogą zgłaszać się młodzież i rodzice z dziećmi z problemami psychicznymi, to element szeroko zakrojonej reformy psychiatrii skierowanej do tej grupy pacjentów. Pandemia wstrzymała jednak prace nad budową kolejnych etapów opieki psychiatrycznej.

 

Robotyka i SI

Pandemia przyspiesza robotyzację polskich firm. Ludzie są coraz częściej zastępowani przez maszyny [AUDIO]

Firmy rozszerzają sposób korzystania z robotów w celu zwiększenia dystansu społecznego i zmniejszenia liczby pracowników, którzy muszą fizycznie przyjść do pracy. Roboty są również stosowane do wykonywania zadań, których pracownicy nie mogą realizować zdalnie. W Polsce obecnie na 10 tys. zatrudnionych przy produkcji przemysłowej przypadają zaledwie 42 roboty. W sektorze bankowym, ubezpieczeniowym i telekomunikacyjnym należymy już jednak do europejskiej czołówki.