Komunikaty PR

NIVEA pielęgnuje dziecięce talenty

2019-03-07  |  16:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 1.46 MB )

RUSZYŁA 5 EDYCJA AKCJI PODWÓRKO TALENTÓW NIVEA!

Podwórko Talentów NIVEA to jedna z największych i najbardziej angażujących akcji CSR w Polsce. W tym roku marka wybuduje kolejne 20 wyjątkowych, edukacyjnych placów zabaw, dzięki którym dzieci będą mogły rozwijać swoje talenty.

Celem akcji Podwórko Talentów NIVEA jest stworzenie miejsc, pomagających najmłodszym odkrywać ich pasje, zainteresowania oraz rozwijać drzemiące w nich talenty. Marka NIVEA angażuje do zabawy nie tylko dzieci i rodziców, ale również szkoły, spółdzielnie i wspólnoty mieszkaniowe, zachęcając do spędzania wspólnie czasu na świeżym powietrzu. Akcja prowadzona jest w podziale na trzy kategorie miejscowości, różniące się pod względem liczby mieszkańców, tzw. Koszyki. Dzięki temu Podwórka Talentów mają szansę powstać zarówno w najmniejszych miasteczkach, jak i dużych miastach.

- Podwórko Talentów NIVEA to niezwykle ważna inicjatywa. Każda edycja daje nam ogrom pozytywnych emocji. Kiedy widzimy uśmiechy dzieci bawiących się na placach zabaw – wiemy, że nasza akcja jest bardzo potrzebna. Ubiegłoroczne zmiany mechanizmu konkursu, takie jak wprowadzenie podziału na trzy koszyki – ze względu na wielkość miejscowości, sprawiły, że konkurs jest dostępny dla jeszcze większej grupy odbiorców – mówi Katarzyna Singh, CSR Manager NIVEA.

Im wcześniej dziecko znajdzie dziedzinę, w której wykazuje szczególne uzdolnienia, tym większe ma szansę na osiągnięcie w niej przyszłego sukcesu. Jednak, jak wykazały badania Kantar Millward Brown na zlecenie NIVEA, w Polsce infrastruktura służąca ich rozwojowi jest niewystarczająca. Właśnie te braki wypełniają Podwórka Talentów – wyjątkowe miejsca, które rozbudzają w najmłodszych kreatywność, a jednocześnie pozwalają w interesujący sposób spędzić czas na świeżym powietrzu.

Podwórko Talentów NIVEA to akcja, która cieszy się ogromną popularnością. Jednoczy lokalne społeczności i angażuje sąsiedztwo wokół wspólnego celu. Ostatnia edycja to aż 550 zgłoszeń ze strony gmin, szkół, spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych. W głosowanie zaangażowało się 320 tysięcy osób, które w sumie oddały 2 miliony głosów. Dzięki działaniom marki w Polsce powstało już 120 Podwórek NIVEA, na których każdego dnia dzieci kreatywnie spędzają czas.

Udział w konkursie można wziąć wybierając jedną z dwóch dostępnych ścieżek – podstawowej, w której wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.podworko.nivea.pl oraz jurorskiej, gdzie do formularza należy dołączyć prezentację lub film pokazujący talenty dzieci, dla których ma powstać Podwórko. Lokalizacje można zgłaszać w jednym z trzech kategorii w zależności od wielkości miejscowości. Zgłoszenia przyjmowane będą do 22 kwietnia, a zwycięzców poznamy już w czerwcu.  

Szczegółowe informacje o konkursie dostępne są na stronie www.podworko.nivea.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Ekspert radzi, jak zapobiegać alergii pokarmowej Biuro prasowe
2019-04-25 | 12:00

Ekspert radzi, jak zapobiegać alergii pokarmowej

Alergia to nieprawidłowa odpowiedź immunologiczna organizmu na spożyty składnik pokarmowy. Upraszczając – układ odpornościowy człowieka reaguje agresywnie na całkiem niewinny
Dziecko Z Wrocławia do największego Legolandu na świecie
2019-04-25 | 11:00

Z Wrocławia do największego Legolandu na świecie

 Kreatywny Weekend z Legoland Billund Resort 27 i 28 kwietnia w Magnolia Park.   Skąd pochodzą klocki Lego? Z Danii, oczywiście. „Leg godt” to po duńsku „baw
Dziecko O CZYM WARTO PAMIĘTAĆ WYSYŁAJĄC DZIECKO NA KOLONIE PO RAZ PIERWSZY?
2019-04-25 | 10:20

O CZYM WARTO PAMIĘTAĆ WYSYŁAJĄC DZIECKO NA KOLONIE PO RAZ PIERWSZY?

Rodzice boją się wysłać dziecko na kolonie czy obóz po raz pierwszy. Bo jak sobie poradzi, na jakiego opiekuna trafi, jacy będą koledzy? Zamiast się zamartwiać, wystarczy wybrać

Gwiazdy

Partner sekcji zdrowie

Gwiazdy

Magda Steczkowska: Wspieram nauczycieli całym sercem. Moi rodzice byli nauczycielami i wiem, jak trudną pracę wykonywali

Wokalistka murem staje za nauczycielami, wspiera wszystkich strajkujących pracowników oświaty i wierzy, że ich oczekiwania zostaną spełnione. Piosenkarka wspomina, że w dzieciństwie u niej w domu się nie przelewało, choć rodzice – właśnie nauczyciele  – spędzali w pracy bardzo dużo czasu. Jej zdaniem, choć od tamtego czasu sporo się zmieniło, to jedno pozostało takie samo – niskie pensje. 

Firma

Polski rynek pracy czeka dalszy odpływ pracowników. Firmy już zabezpieczają sobie kadrę poprzez współpracę ze szkołami zawodowymi

Ponad połowa pracodawców w Polsce zgłasza problemy ze znalezieniem pracowników o pożądanych kwalifikacjach – wynika z badania Manpower. Problem będzie się pogłębiał m.in. przez niż demograficzny, otwarcie niemieckiego rynku na pracowników ze Wschodu i rozwój Przemysłu 4.0, który powoduje, że powstają stanowiska wymagające nowych umiejętności. W tej sytuacji firmy muszą się angażować w pozyskanie pracowników już na etapie ich edukacji. Współpraca ze szkołami zawodowymi zapewnia stały dopływ wykwalifikowanej kadry i zabezpiecza przyszły rozwój, a absolwentom pozwala wejść na rynek pracy z konkretną branżową wiedzą i doświadczeniem.

Muzyka

Majka Jeżowska: Wiosną jestem bardzo aktywna zawodowo. Wkrótce reedycja mojej płyty „Wibracje”, wystąpię też na dwóch dużych festiwalach muzycznych

Na najbliższe tygodnie Majka Jeżowska ma sporo planów koncertowych. Piosenkarka wystąpi m.in. na Festiwalu w Opolu i podczas „Pol’and’Rock” w Kostrzynie nad Odrą. Czeka ją także promocja nowego wydawnictwa muzycznego. W styczniu ukazała się bowiem zremasterowana wersja cyfrowa albumu zatytułowana „Wibracje” z 1987 roku, która w maju pojawi się także w wersji fizycznej.