Komunikaty PR

NIVEA pielęgnuje dziecięce talenty

2019-03-07  |  16:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 1.46 MB )

RUSZYŁA 5 EDYCJA AKCJI PODWÓRKO TALENTÓW NIVEA!

Podwórko Talentów NIVEA to jedna z największych i najbardziej angażujących akcji CSR w Polsce. W tym roku marka wybuduje kolejne 20 wyjątkowych, edukacyjnych placów zabaw, dzięki którym dzieci będą mogły rozwijać swoje talenty.

Celem akcji Podwórko Talentów NIVEA jest stworzenie miejsc, pomagających najmłodszym odkrywać ich pasje, zainteresowania oraz rozwijać drzemiące w nich talenty. Marka NIVEA angażuje do zabawy nie tylko dzieci i rodziców, ale również szkoły, spółdzielnie i wspólnoty mieszkaniowe, zachęcając do spędzania wspólnie czasu na świeżym powietrzu. Akcja prowadzona jest w podziale na trzy kategorie miejscowości, różniące się pod względem liczby mieszkańców, tzw. Koszyki. Dzięki temu Podwórka Talentów mają szansę powstać zarówno w najmniejszych miasteczkach, jak i dużych miastach.

- Podwórko Talentów NIVEA to niezwykle ważna inicjatywa. Każda edycja daje nam ogrom pozytywnych emocji. Kiedy widzimy uśmiechy dzieci bawiących się na placach zabaw – wiemy, że nasza akcja jest bardzo potrzebna. Ubiegłoroczne zmiany mechanizmu konkursu, takie jak wprowadzenie podziału na trzy koszyki – ze względu na wielkość miejscowości, sprawiły, że konkurs jest dostępny dla jeszcze większej grupy odbiorców – mówi Katarzyna Singh, CSR Manager NIVEA.

Im wcześniej dziecko znajdzie dziedzinę, w której wykazuje szczególne uzdolnienia, tym większe ma szansę na osiągnięcie w niej przyszłego sukcesu. Jednak, jak wykazały badania Kantar Millward Brown na zlecenie NIVEA, w Polsce infrastruktura służąca ich rozwojowi jest niewystarczająca. Właśnie te braki wypełniają Podwórka Talentów – wyjątkowe miejsca, które rozbudzają w najmłodszych kreatywność, a jednocześnie pozwalają w interesujący sposób spędzić czas na świeżym powietrzu.

Podwórko Talentów NIVEA to akcja, która cieszy się ogromną popularnością. Jednoczy lokalne społeczności i angażuje sąsiedztwo wokół wspólnego celu. Ostatnia edycja to aż 550 zgłoszeń ze strony gmin, szkół, spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych. W głosowanie zaangażowało się 320 tysięcy osób, które w sumie oddały 2 miliony głosów. Dzięki działaniom marki w Polsce powstało już 120 Podwórek NIVEA, na których każdego dnia dzieci kreatywnie spędzają czas.

Udział w konkursie można wziąć wybierając jedną z dwóch dostępnych ścieżek – podstawowej, w której wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.podworko.nivea.pl oraz jurorskiej, gdzie do formularza należy dołączyć prezentację lub film pokazujący talenty dzieci, dla których ma powstać Podwórko. Lokalizacje można zgłaszać w jednym z trzech kategorii w zależności od wielkości miejscowości. Zgłoszenia przyjmowane będą do 22 kwietnia, a zwycięzców poznamy już w czerwcu.  

Szczegółowe informacje o konkursie dostępne są na stronie www.podworko.nivea.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Sposoby na spędzanie czasu z dzieckiem latem Biuro prasowe
2019-07-15 | 15:35

Sposoby na spędzanie czasu z dzieckiem latem

Latem jest mnóstwo okazji do ciekawych i angażujących zabaw z maluchami. Dzieci uczą się przez obserwację dorosłych, dlatego tak ważne jest, żebyśmy pokazali im, jak można
Dziecko Kreatywne wakacje – obudź w dziecku artystę!
2019-07-15 | 06:20

Kreatywne wakacje – obudź w dziecku artystę!

Próbuj nowych rzeczy, przełamuj rutynę, zdobywaj nowe umiejętności, dobrze się baw, miej otwarty umysł, nagradzaj sam siebie – to tylko niektóre z zasad pobudzania
Dziecko Bezpłatne warsztaty dla dzieci i młodzieży w Silesia Summer Park
2019-07-12 | 17:01

Bezpłatne warsztaty dla dzieci i młodzieży w Silesia Summer Park

Strefa rozrywek sportowych i wakacyjnego relaksu na powietrzu to pomysł na aktywne lato w mieście.  W każdą sobotę wakacji w ramach Silesia Summer Park dzieci i młodzież mogą

Kalendarium

Gwiazdy

Blanka Lipińska: Uwielbiam słodycze i to jest mój największy problem życiowy. Gdybym ich nie lubiła, tobym pewnie była połowę chudsza

Pisarka przyznaje, że ma wielką słabość do słodyczy. Dlatego czasami, żeby nie dokładać organizmowi zbyt wielu dodatkowych kalorii, przygotowuje ich wersje fit przy użyciu zamienników cukru. Zdradza też, że ostatnio, by pozbyć się zbędnych kilogramów, stawia na intensywne ćwiczenia w kombinezonie z elektrostymulacją.

Gwiazdy

Katarzyna Dziurska: Po zaręczynach czujemy z Emilianem, że jeszcze bardziej się kochamy. Jesteśmy non stop ze sobą i nie mamy siebie dosyć

Trenerzy Katarzyna Dziurska i Emilian Gankowski wspominają, że kiedy spotkali się za pierwszym razem, zupełnie między nimi nie zaiskrzyło. Nie przypuszczali nawet, że po kilku latach połączy ich tak gorące uczucie. Po nagraniach do programu „Dance, dance, dance” para wyjechała do Pragi i tam kulturysta oświadczył się swojej wybrance. Obydwoje podkreślają, że to magiczne wydarzenie jeszcze bardziej umocniło ich miłość. 

Farmacja

Pacjenci onkologiczni mogą być leczeni szybciej i skuteczniej. Walka z nowotworami wymaga jednak zmiany podejścia

Medycyna potrzebuje przejścia z systemu opartego na płatności za usługę na system płatności za wartość tej usługi dla pacjenta – podkreślają eksperci. Wdrożenie modelu value based healthcare umożliwi m.in. dalszy postęp w walce z nowotworami. Pacjenci nie będą musieli stać w długich kolejkach, tylko będą leczeni szybciej i skuteczniej, również dzięki terapiom personalizowanym. W tym zakresie dużą rolę do odegrania mają nowe technologie oraz współpraca szpitali, lekarzy i firm technologicznych. Przykładem takiej współpracy może być podpisanie listu intencyjnego między firmą Philips a warszawskim Centrum Onkologii Instytutem im. Marii Skłodowskiej-Curie.

Handel

Polacy stawiają na gotowe dania. Sięga po nie 85 proc. konsumentów, a rynek jest wart ponad 1 mld zł

Coraz szybsze tempo życia przekłada się na szybki rozwój rynku dań gotowych. Według Kantar Millward Brown po dania instant w kubeczkach sięga niemal 85 proc. Polaków, a cały rynek jest wart ponad 1 mld zł i rośnie w tempie blisko 7-proc. rocznie. Polacy coraz chętniej włączają do menu także te smaki, które poznają w trakcie podróży, stąd rosnący udział dań orientalnych, np. kuchni azjatyckiej. Producenci dostosowują swoją ofertę także do potrzeb wegan i wegetarian.