Komunikaty PR

Fotolia ogłasza drugi konkurs sztuki cyfrowej dla twórców z całego świata

2014-01-09  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Global Brand
GlobalBrand Institute

Sarmacka 19/172
02-972 Warszawa
karolina.szaflarska|globalbrand.pl| |karolina.szaflarska|globalbrand.pl
22 428 27 82
www.globalbrand.pl

TEN to edukacyjna kampania prowadzona przez międzynarodowy stock zdjęciowy Fotolia, która przez dziesięć kolejnych miesięcy prezentuje prace dziesięciu cyfrowych artystów z całego świata. Drugi rok z rzędu, w ramach kampanii TEN, bank zdjęć Fotolia podzielił się pracami artystów cyfrowych i grafików ze społecznością na całym świecie. Dzięki możliwości pobrania plików źródłowych, wszyscy zainteresowani grafiką, mogli poznać technikę pracy i dowiedzieć się jak każdy z projektów został stworzony. Prace drugiego sezonu TEN by Fotolia zostały pobrane ponad 350 tys. razy na całym świecie, co daje dwukrotnie lepszy wynik w porównaniu do sezonu pierwszego!
Konkurs
Bank zdjęć Fotolia zaprasza artystów cyfrowych – zarówno profesjonalistów, jak i amatorów – do podjęcia wyzwania i zmierzenia się z jednym lub kilkoma z tematów twórczych drugiego sezonu TEN by Fotolia. Do wygrania są nagrody o wartości blisko 400 000 PLN, w tym m.in międzynarodowa kampania promocyjna sygnowana marką Fotolia. Uczestnicy muszą w czasie od 10 stycznia do 10 lutego zarejestrować się przez Facebooka: http://contest.tenbyfotolia.com i zamieścić na profilu kampanii swoją pracę zainspirowaną jednym lub kilkoma tematami z kategorii konkursowych. To dziesięć tematów zainspirowanych oryginalnymi pracami TEN:
* Engineering Dreams
* Myth In Motion
* Pump Up The Color
* You Can't Stop The Music!
* Animal Instinct
* Through Time
* Unknown Destination
* Mixed Messages
* Love At First Sight
* Game On
Co ważne, w projekcie trzeba wykorzystać minimum 3 zdjęcia z banku zdjęć Fotolia, które były wcześniej użyte przez artystów drugiego sezonu.
Pierwszy konkurs inspirowany kolekcją TEN by Fotolia wygrał Sebastian Powszuk, 24-letni grafik z Polski, wygrywając m.in. międzynarodową kampanię reklamową. Jego praca, której przewodnim tematem jest „Podróż”, została wybrana jako najlepsza z pośród 1260 grafik nadesłanych z całego świata. – Zwycięstwo utwierdziło mnie w przekonaniu, że obrałem właściwą drogę i grafika jest tym co chcę robić w życiu. Dzięki wygranej znacząco wzrosło zainteresowanie moją osobą i nawiązałem wiele interesujących znajomości wśród ludzi z branży i nie tylko. Przełożyło się to oczywiście na ilość zleceń i ciekawych projektów przy których mogę pracować. Mogłem zaprezentować swoją twórczość i przemyślenia szerokiemu odbiorcy, co bardzo pozytywnie wpłynęło na moją rozpoznawalność. Zrobiłem ogromny krok na przód. Konkurs o takiej skali to doskonała platforma pozwalająca rozwinąć skrzydła. Już sam proces tworzenia pracy może być bardzo edukujący. To doskonała okazja aby zobaczyć – od środka – jak pracują najlepsi, wyciągnąć wnioski i zastosować zdobytą wiedzę we własnej twórczości. Korzyści z tego wynikające są bezcenne. Trudno o lepszą zachętę gdy dołożymy do tego możliwość zwycięstwa (na które każdy ma szanse, jestem na to doskonałym przykładem), wypromowania siebie, zdobycie tony doświadczenia i zgarnięcia fantastycznych nagród – mówi Sebastian Powszuk, zwycięzca pierwszego konkursu Ten by Fotolia.
W pierwszej edycji konkursu ponad 1200 artystów zgłosiło swoje prace, które polubiło ponad 40 tys. osób, a ponad 250 tys. o nich rozmawiało. Druga runda zapowiada się na jeszcze większą, ponieważ kampania TEN by Fotolia z dnia na dzień zyskuje coraz większą popularność.
Światowe uznanie
Internauci z całego świata będą decydować o wyborze zwycięzców wybierając dziesięciu z nich – po jednym w każdym temacie – którzy następnie zostaną ocenieni przez jury składające się z artystów drugiego sezonu TEN, ekspertów banku zdjęć Fotolia oraz partnera produkcji, Gang Corporate. Tu pod uwagę będzie brany talent, kreatywność i technika. Zdobywca głównej nagrody otrzyma międzynarodową kampanię promocyjną i publikację pracy w prestiżowych czasopismach branżowych, a co za tym idzie, szansę na uzyskanie międzynarodowego uznania. W ramach nagrody zwycięzca otrzyma również:

Nagroda Główna:
* 1 tablet Wacom Intuos Pro M Special Edition 
* 1 zestaw domowego studio foto z lampami Westcott
* 1 reflektor Westcott 30" 5-in-1
* 1 x szablon Template Monster (pojedyncza licencja) + dedykowane usługi o wartości ponad 1 500 PLN
* 1 roczny abonament Adobe Creative Cloud
* 1 kaseton świetlny LED Exaprint
* 1 Abonament Fotolia (100 pobrań miesięcznie przez 1 rok)
* Zestaw wszystkich prac TEN z sezonu 1 i 2

Każdy ze zwycięzców w pozostałych dziewięciu kategoriach otrzyma:
* 1 tablet Wacom Intuos Pro M
* 1 reflektor Westcott
* 1 x szablon Template Monster (pojedyncza licencja)
* 1 x 3-miesięczny abonament Adobe Creative Cloud
* 1 wydruk na płótnie Exaprint 100x100 cm
* 250 ulotek gecko Exaprint 10x15 cm
* 1 x 3-miesięczny abonament Fotolia (25 pobrań miesięcznie przez 3 miesiące)
* Zestaw wszystkich prac TEN z sezonu 1 i 2
Wyniki konkursu drugiego sezonu TEN by Fotolia zostaną ogłoszone na stronie wydarzenia na Facebooku w dniu 19 lutego 2014 roku.
Dodatkowe informacje oraz zdjęcia można znaleźć na stronie http://pl.fotolia.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media „Kibicuj ze smakiem” – odbierz zniżkę na PizzaPortal.pl spod zakrętki napojów Biuro prasowe
2019-04-29 | 16:00

„Kibicuj ze smakiem” – odbierz zniżkę na PizzaPortal.pl spod zakrętki napojów

Pod zakrętkami wybranych napojów znajdują się kody promocyjne, które uprawniają do zniżki o wartości 5 zł na ofertę dań zamawianych z PizzaPortal.pl. Promocja konsumencka
Media MAGICZNA MAJÓWKA W ROMANCE TV
2019-04-26 | 14:30

MAGICZNA MAJÓWKA W ROMANCE TV

Majowy weekend w Romance TV upłynie pod znakiem magii i miłości. W dniach 1 - 3 maja stacja pokaże znane na całym świecie historie miłosne - Piękną i bestię, Baśnie 1001 nocy oraz Romeo
Media Nowe osoby w redakcji KUKBUK.PL
2019-04-16 | 17:30

Nowe osoby w redakcji KUKBUK.PL

W związku z uruchomieniem nowego portalu KUKBUK.PL do zespołu redakcji online dołączyły cztery nowe osoby. Wydawnictwo stawia na doświadczonych specjalistów. Pracę w KUKBUK-u

Gwiazdy

Dorota Wellman o hejterach: Nie czytam czegoś, co jest wylaniem czyichś kompleksów. Nie interesuje mnie to

Dziennikarka przyznaje, że na co dzień spotyka się z ogromnym hejtem, ale za nic ma tego typu krytykę. Negatywne komentarze anonimowych osób nie są dla niej w żaden sposób konstruktywne, bo mają na celu tylko obrażanie i poniżanie. Uprzedzając ataki, w swojej najnowszej książce „I ty możesz być modelką” dziennikarka z góry zastrzegła, że poprzez tę publikację nie promuje otyłości.

Seriale

Danuta Stenka: kręcenie scen erotycznych nie należy do przyjemności

Wszystkie sytuacje, które w życiu sprawiają przyjemność, na planie filmowym są koszmarem  mówi gwiazda. Ma na myśli m.in. sceny erotyczne, których kręcenie zawsze wywołuje w niej napięcie nerwowe. Aktorka podkreśla jednak, że dyskomfort ten może zmniejszyć nastrojowe oświetlenie planu oraz umiejętności operatora.

Motoryzacja

Młodych kierowców gubi brawura i małe doświadczenie. Powodują najwięcej wypadków drogowych

Młodzi kierowcy w wieku 18–24 lata stanowią największą grupę zarówno sprawców, jak i ofiar wypadków drogowych. Tylko w Polsce w 2018 roku z 31,7 tys. wypadków ponad 5 tys. spowodowali właśnie młodzi kierowcy. Gubi ich szybka jazda i skłonność do brawury w połączeniu z brakiem doświadczenia oraz stosunkowo niewielkimi umiejętnościami. Niezbędną wiedzę mogą zdobyć na szkoleniach z zawodowymi kierowcami.

Motoryzacja

Rafał Jonkisz: W samochodach dla mnie najważniejsze są aspekty wizualne. Auto musi mieć jeszcze sportowy pazur

Model nie ukrywa, że jest estetą, dlatego dla niego najważniejszy jest niebanalny design samochodu. Najlepiej, by pojazd jednocześnie miał opływowe kształty, bogato wyposażone wnętrze i dużo koni mechanicznych pod maską. Jeśli chodzi o rodzaj nadwozia, to w grę wchodzi wersja sedan albo coupé.