Komunikaty PR

George Clooney rywalizuje z Jeanem Dujardinem o filiżankę kawy

2014-11-13  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania IP ( 0 MB )

George Clooney znów pojawia się z filiżanką swojej ulubionej kawy w ręce! Powraca na ekran z kultowym „What else?” w najnowszej kampanii Nespresso, która wystartowała online 8 listopada. W nowym spocie Clooney spotyka swojego kolegę po fachu, francuskiego aktora Jeana Dujardina (znany m.in. z głównej roli w filmie „Artysta”) i… zostaje przechytrzony, chcąc napić się kawy.

„Jestem związany z Nespresso od wielu lat. To fantastyczne, że nasza kampania wciąż odbierana jest tak pozytywnie. Cieszę się, że miałem możliwość pracy z Jeanem przy tym spocie, nawet jeśli wygrywa ze mną w batalii o kapsułkę!” - powiedział George Clooney.

A co tym razem zobaczymy na ekranie? Na terenie pięknej willi nad jeziorem Como we Włoszech widzimy Clooneya, który zamierza przygotować sobie ulubione espresso. Niespodziewanie napotyka swojego przyjaciela, Dujardina, który zamierza zabrać z pudełka ostatnią kapsułkę Nespresso. Clooney jednak przekonuje kolegę, by ten oddał mu kawę, oferując… coś w zamian. „Interes” się udaje i gdy George szykuje się do delektowania swoim Volluto, podchodzi do niego piękna kobieta, która także chciałaby napić się „małej czarnej”. Będąc nienagannym gentelmanem, aktor oferuje jej swoją filiżankę. Zaraz potem uświadamia sobie, że… został wywiedziony w pole! Od początku była to bowiem przebiegła sztuczka.Ale George już zaplanował, jak się odegrać…

„Kręcąc nową reklamówkę Nespresso, postawiliśmy sobie wyzwanie, by miała nie tylko zabawny scenariusz z Clooneyem w roli głównej, ale by widzowie mogli nie tylko oglądać ją w telewizji, ale również angażować się online. W tym roku mieliśmy przyjemność pracować także z Jeanem Dujardinem. Chcieliśmy z humorem pokazać, co jeszcze tych dwóch jest w stanie zrobić dla momentu przyjemności” – skomentował Guillaume Le Cunff, pełniący funkcję International Marketing & Strategy Director w Nestlé Nespresso SA. „Kampanię rozszerzymy także na inne kanały internetowe i media społecznościowe, zapraszając do zabawy miłośnikówNespresso. Jesteśmy ciekawi, co także i oni są jeszcze w stanie zrobić, by cieszyć się swoją chwilą kawowej rozkoszy”.

Co o spocie mówi Jean Dujardin? “Uwielbiam humor w kampaniach marki Nespresso i miałem wiele frajdy z pracy z Clooneyem przy jej ostatniej odsłonie. Sam chętnie piję tę kawę, tym większą przyjemność sprawiło mi wypicie ostatniej filiżanki przeznaczonej dla George’a!” – śmiał się aktor.

W pełnej wersji kampania reklamowa Nespresso „Co jeszcze” z George’em Clooneyem i Jeanem Dujardinem miała swoją premierę 8 listopada – 
na stronie nespresso.com, kanale YouTube oraz w mediach społecznościowych. Od 10 listopada możemy obejrzeć ją także w telewizji w postaci 30-sekundowych spotów. Klip wyreżyserował Grant Heslov – nominowany do Oscara producent filmowy i scenarzysta.

Przygotowana została przez scentralizowany zespół Interpublic Group w Paryżu. Za reklamę odpowiada agencja McCann, za komunikację digitalową MRM/McCann, za brand identity – Futurebrand, zaś za zakup mediów w Polsce dom mediowy MEC.

Najnowszy spot Nespresso “Co jeszcze” można zobaczyć na dedykowanej stronie:
www.nespresso.com/howfar

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy Aleksandra Popławska bohaterką projektu #createthepath Biuro prasowe
2020-01-11 | 12:00

Aleksandra Popławska bohaterką projektu #createthepath

Aleksandra Popławska podzieliła się momentami ze swojego życia, do których na co dzień niewiele osób ma dostęp. Aktorka w filmie Barta Pogody opowiada, co pasjonuje ją
Gwiazdy #VOLTAChallenge -
2019-12-16 | 16:30

#VOLTAChallenge -

Influencerzy starli się w ulicznym pojedynku! Kto wygrał w #VOLTAChallenge? Tysiące osób w mediach społecznościowych było świadkiem nietypowego pojedynku między Adamem
Gwiazdy Słynni światowi filmowcy: Stocznia Gdańska zasługuje na UNESCO
2019-12-09 | 12:00

Słynni światowi filmowcy: "Stocznia Gdańska zasługuje na UNESCO"

Stocznia Gdańska w 2020 roku będzie polskim kandydatem do wpisania na prestiżową Listę światowego dziedzictwa UNESCO. Narodowy Instytut Dziedzictwa, koordynator projektu, zainicjował

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Gwiazdy

Katarzyna Grochola: Wystrzegam się polecania książek, bo to ogranicza potencjalną liczbę czytelników

Pisarka pojawiła się na promocji książki Doroty Goldpoint zatytułowanej „Serce nie ma zmarszczek. The Inner Power”. Celem publikacji jest złożenie hołdu kobietom w dojrzałym wieku, które zdążyły już zebrać spory bagaż doświadczeń życiowych i osiągnąć sukces. Zdaniem Katarzyny Grocholi zawarte w książce rozmowy z popularnymi polskimi artystkami są niezwykle ciekawe. Pisarka tłumaczy, że aby nie zawężać potencjalnego grona odbiorców, rzadko poleca pozycje wydawnicze.

Motoryzacja

Karolina Pilarczyk: Drifting może być naprawdę podniecający, a ponadto poprawia nasze umiejętności na drodze

Dwukrotna mistrzyni Europy w driftingu przyznaje, że w nadchodzącym czasie czeka ją dużo pracy. Po udanym sezonie pragnie skupić się na edukacji polskich kierowców. W okresie zimowym, kiedy na drogach jest ślisko i mokro, należy zachować wyjątkową ostrożność. Aby czuć się bezpiecznie, warto doskonalić swoje umiejętności jazdy. Zdaniem Pilarczyk pomaga w tym drifting – sport motorowy odpowiedni zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet.

 

Farmacja

Koncerny farmaceutyczne nie nadążają z produkcją szczepionek. Niedługo może zabraknąć też preparatów stosowanych w medycynie podróży

W aptekach i hurtowniach brakuje szczepionek m.in. przeciwko ospie, śwince i HPV, ponieważ koncerny farmaceutyczne nie nadążają z ich produkcją. Problemy ciągną się od listopada, ale niektórych preparatów nie ma już od wielu miesięcy. W trudnej sytuacji znaleźli się zarówno pacjenci, którzy nie mogą kontynuować cyklu szczepień, jak i część samorządów. Z kolei lekarze spodziewają się, że niedługo zabraknie również szczepionek stosowanych w medycynie podróży, ponieważ w okresie ferii wielu Polaków wyjeżdża na egzotyczne wakacje za granicą.