Komunikaty PR

George Clooney rywalizuje z Jeanem Dujardinem o filiżankę kawy

2014-11-13  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania IP ( 0 MB )

George Clooney znów pojawia się z filiżanką swojej ulubionej kawy w ręce! Powraca na ekran z kultowym „What else?” w najnowszej kampanii Nespresso, która wystartowała online 8 listopada. W nowym spocie Clooney spotyka swojego kolegę po fachu, francuskiego aktora Jeana Dujardina (znany m.in. z głównej roli w filmie „Artysta”) i… zostaje przechytrzony, chcąc napić się kawy.

„Jestem związany z Nespresso od wielu lat. To fantastyczne, że nasza kampania wciąż odbierana jest tak pozytywnie. Cieszę się, że miałem możliwość pracy z Jeanem przy tym spocie, nawet jeśli wygrywa ze mną w batalii o kapsułkę!” - powiedział George Clooney.

A co tym razem zobaczymy na ekranie? Na terenie pięknej willi nad jeziorem Como we Włoszech widzimy Clooneya, który zamierza przygotować sobie ulubione espresso. Niespodziewanie napotyka swojego przyjaciela, Dujardina, który zamierza zabrać z pudełka ostatnią kapsułkę Nespresso. Clooney jednak przekonuje kolegę, by ten oddał mu kawę, oferując… coś w zamian. „Interes” się udaje i gdy George szykuje się do delektowania swoim Volluto, podchodzi do niego piękna kobieta, która także chciałaby napić się „małej czarnej”. Będąc nienagannym gentelmanem, aktor oferuje jej swoją filiżankę. Zaraz potem uświadamia sobie, że… został wywiedziony w pole! Od początku była to bowiem przebiegła sztuczka.Ale George już zaplanował, jak się odegrać…

„Kręcąc nową reklamówkę Nespresso, postawiliśmy sobie wyzwanie, by miała nie tylko zabawny scenariusz z Clooneyem w roli głównej, ale by widzowie mogli nie tylko oglądać ją w telewizji, ale również angażować się online. W tym roku mieliśmy przyjemność pracować także z Jeanem Dujardinem. Chcieliśmy z humorem pokazać, co jeszcze tych dwóch jest w stanie zrobić dla momentu przyjemności” – skomentował Guillaume Le Cunff, pełniący funkcję International Marketing & Strategy Director w Nestlé Nespresso SA. „Kampanię rozszerzymy także na inne kanały internetowe i media społecznościowe, zapraszając do zabawy miłośnikówNespresso. Jesteśmy ciekawi, co także i oni są jeszcze w stanie zrobić, by cieszyć się swoją chwilą kawowej rozkoszy”.

Co o spocie mówi Jean Dujardin? “Uwielbiam humor w kampaniach marki Nespresso i miałem wiele frajdy z pracy z Clooneyem przy jej ostatniej odsłonie. Sam chętnie piję tę kawę, tym większą przyjemność sprawiło mi wypicie ostatniej filiżanki przeznaczonej dla George’a!” – śmiał się aktor.

W pełnej wersji kampania reklamowa Nespresso „Co jeszcze” z George’em Clooneyem i Jeanem Dujardinem miała swoją premierę 8 listopada – 
na stronie nespresso.com, kanale YouTube oraz w mediach społecznościowych. Od 10 listopada możemy obejrzeć ją także w telewizji w postaci 30-sekundowych spotów. Klip wyreżyserował Grant Heslov – nominowany do Oscara producent filmowy i scenarzysta.

Przygotowana została przez scentralizowany zespół Interpublic Group w Paryżu. Za reklamę odpowiada agencja McCann, za komunikację digitalową MRM/McCann, za brand identity – Futurebrand, zaś za zakup mediów w Polsce dom mediowy MEC.

Najnowszy spot Nespresso “Co jeszcze” można zobaczyć na dedykowanej stronie:
www.nespresso.com/howfar

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy Symultana szachowa z Anatolijem Karpowem Biuro prasowe
2020-08-25 | 10:00

Symultana szachowa z Anatolijem Karpowem

W poniedziałkowy sierpniowy wieczór w The Tides w Warszawie miało miejsce wyjątkowe szachowe wydarzenie - symultana z udziałem samego Anatolija Karpowa. Z mistrzem zagrało
Gwiazdy Elektroniczne brzmienia na ratunek winylom. Cztery wyjątkowe sety podczas imprez
2020-07-17 | 18:10

Elektroniczne brzmienia na ratunek winylom. Cztery wyjątkowe sety podczas imprez

Już w najbliższy piątek, 17 lipca, ośmiu najlepszych polskich DJów rozgrzeje scenę Ballantine’s i Pop Up Radio. Wydarzenie pod nazwą Save the Vinyl to niesamowite doznania
Gwiazdy Maffashion, Julia Wieniawa, Blowek i Maciej Musiał głosują w II turze. A Ty?
2020-07-08 | 17:00

Maffashion, Julia Wieniawa, Blowek i Maciej Musiał głosują w II turze. A Ty?

  W pierwszej turze wyborów frekwencja była niemal rekordowa – głosowało 64,51% uprawnionych osób. Super wynik? Jasne. Ale równocześnie ponad 10,5 mln

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Paula Tumala: Mam kompleksy i chciałabym wyglądać zupełnie inaczej

Modelka nie ukrywa, że nie jest zadowolona ze swojego powrotu do formy po porodzie. Tu i ówdzie pozostały jeszcze dodatkowe kilogramy i trudno jest jej się ich pozbyć. Podkreśla też, że w obecnej sytuacji opieka nad córeczkami pochłania jej wiele czasu, a kiedy znajdzie się już wolna chwila, to jest zbyt zmęczona, by zadbać o siebie. Najbardziej doskwiera jej brak snu.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Sztuka

Agata Załęcka: W trakcie pandemii zorganizowałam wernisaż, wzięłam ślub i namalowałam ponad 45 obrazów

Aktorka tłumaczy, że kwarantanna spowodowana pandemią była dla niej bardzo trudnym czasem. Starała się jednak spędzić go produktywnie. Odganiała smutek, strach i lęk, tworząc i rozwijając się. Dzięki planowaniu kolejnych dni w mniejszym stopniu odczuwała przerwę od spektakli teatralnych. Agata Załęcka zaznacza, że przed nią sporo artystycznych wyzwań. Podczas pandemii w jej głowie zrodziły się bowiem zupełnie nowe, ciekawe pomysły. Ma nadzieję, że powrót do normalności umożliwi ich wykonanie.

Handel

Ekologia zdominowała rynek opakowań. W najbliższych latach nie wyprze jednak tworzyw sztucznych

Na rynku pojawia się coraz więcej biodegradowalnych i kompostowalnych opakowań. Producenci w ten sposób chcą nadążyć za modą na ekologię. – Pomimo tego w ciągu najbliższych kilku lat plastik nie zniknie całkowicie z rynku opakowań. Wygoda jego użytkowania przewyższa na razie aspekty ekologiczne – mówi Beata Pyś-Skrońska, zastępca dyrektora w Polskiej Izbie Opakowań.

Biotechnologia

Epigenetyka przyczyni się do lepszego zrozumienia mechanizmów powstawania chorób cywilizacyjnych. Już za kilka lat pozwoli opracować skuteczniejsze leki

Epigenetyka pozwoli lepiej zrozumieć czynniki determinujące występowanie chorób cywilizacyjnych, a więc i umożliwi skuteczniejsze ich leczenie – twierdzą eksperci. Już dziś pozwala tworzyć leki wykorzystujące mechanizm umożliwiający dostarczanie substancji bezpośrednio do chorych komórek. Dzięki niej będzie też można z nawet dwuletnim wyprzedzeniem stwierdzać ryzyko wystąpienia cukrzycy typu 2.