Komunikaty PR

Gonitwa na pomoc fundacjom na Torze Wyścigów Konnych Służewiec

2019-09-11  |  15:50
Biuro prasowe

Nie ulega wątpliwościom, że gonitwy konne są bardzo widowiskowym, pełnym wieloletnich tradycji sportem. Hodowcy z całego świata jednego dnia stają do walki o zwycięski tytuł. Rzadko zdarza się jednak, by nagrodą była nie efektowna statuetka i uznanie publiczności, a możliwość pomocy potrzebującym. Świadkami takiego wydarzenia byliśmy w niedzielę, 8 września, na Torze Wyścigów Konnych Służewiec. To właśnie tam odbyła się jedyna w swoim rodzaju gonitwa charytatywna. 

Drugi weekend września na stołecznym Torze Służewiec pełen był niesamowitych wrażeń. Tegoroczna edycja wydarzenia przybrała formę Dnia Rodzinnego. Oprócz znanej z ubiegłego roku Gonitwy o Puchar Przyjaźni Westminster, na odwiedzających obiekt czekało wiele atrakcji. Z myślą o najmłodszych uczestnikach zaplanowano m.in.: warsztaty kreatywne, elektryczną kolejkę z wagonikami, dmuchaną zjeżdżalnię oraz górę wspinaczkową i eurobungee. Każde dziecko będzie mogło w przerwie pomiędzy gonitwami zrobić pamiątkowe zdjęcie w fotobudce lub poddać się artystycznym wizjom animatorki, która ozdobi farbami twarze najmłodszych. Wytchnieniem od sportowych emocji i słonecznej pogody była strefa chill out z muzyką na żywo oraz możliwość skosztowania smakołyków z goszczących na Torze food trucków.

Istotnym punktem programu dnia wyścigowego była gonitwa charytatywna. Do udziału w niej zaproszonych zostało 10 fundacji z całej Polski. Wszystkim wybranym organizacjom, w drodze losowania, przydzielony został jeden koń. 

Od początku założenie było takie, by gonitwa miała bardzo wyrównany poziom. Stąd wśród zgłoszonych przez hodowców koni trudno było wskazać jednoznacznego faworyta.Tym razem chcieliśmy skupić się na budowaniu wokół gonitwy jak najbardziej przyjaznej atmosfery. Konie pobiegły po to, by pomóc tym, którzy na co dzień potrzebują tego wsparcia. Sportowa rywalizacja była mniej istotnym czynnikiem. -  przekonuje Marian Ziburske, prezes Westminster. 

To jaka kwota zasiliła konto fundacji, zależało od zdobytego w gonitwie miejsca. Pula nagród w tej gonitwie wyniosła 52 000 zł i została podzielona pomiędzy organizacje, proporcjonalnie do miejsca, jakie na mecie zajął reprezentujący je koń. Pierwszy gonitwę ukończył ogier In Time, biegnący dla  Fundacji „Doliczony Czas”. O włos wyprzedził irlandzką klacz Meccę’s Spirit, reprezentującą Fundację Deaf Respect. Trzecie miejsce na podium i czek o wartości 5 000 zł dla Fundacji Anny Dymnej „Mimo wszystko” wywalczyła Carla Cola, trzyletnia klacz ze stajni Westminster. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport ASICS NOVABLAST – lekkość, wydajność i satysfakcja po kolejnych kilometrach Biuro prasowe
2020-02-25 | 16:30

ASICS NOVABLAST – lekkość, wydajność i satysfakcja po kolejnych kilometrach

Unikalny design, zwrot energii, lekkość i poczucie komfortu. Tym charakteryzuje się najnowszy model w kolekcji marki ASICS – NOVABLAST. Buty są przeznaczone szczególnie dla tych
Sport Mecz Gwiazd - zagrają dla rodzin policjantów poległych na służbie
2020-02-20 | 14:00

Mecz Gwiazd - zagrają dla rodzin policjantów poległych na służbie

Na co dzień rzucają do jednego kosza, ale w najbliższą sobotę staną po przeciwnych stronach boiska. O kim mowa? Małopolscy policjanci i pracownicy krakowskiego oddziału Motoroli Solutions
Sport Adam Małysz na wydarzeniu w Tesco w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi !
2020-02-18 | 21:00

Adam Małysz na wydarzeniu w Tesco w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi"!

Już jutro w krakowskim Tesco odbędzie się niezwykłe wydarzenie, będące elementem kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”, z atrakcjami dla całej rodziny! W roli gościa specjalnego

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Natalia Szroeder: Nie wiem jeszcze, czy poradzę sobie w roli prowadzącej. Ale uwielbiam nowe wyzwania

Wokalistka już niedługo zadebiutuje w roli prowadzącej muzycznego programu „The Four. Bitwa o sławę”. Tłumaczy, że zależy jej na rozwoju osobistym i zdobywaniu nowych umiejętności. Cieszy się więc, że będzie mogła spróbować swoich sił jako konferansjerka. Szroeder wyznaje, że na planie talent show panuje bardzo przyjazna atmosfera. Dzięki temu nie czuje nadmiernego stresu i może w pełni skoncentrować się na nowym wyzwaniu.

Psychologia

Arkadiusz Jakubik: Nie jestem typem wodzireja, który opowiada żarty i anegdoty z planu filmowego. Wolę obserwować i słuchać

Aktor w 2008 roku założył zespół muzyczny Dr Misio. Tłumaczy, że tworzenie muzyki jest dla niego sposobem na porozumiewanie się z fanami. Poprzez utwory może bowiem nawiązać z nimi emocjonalną więź. Ponadto koncerty pomagają Jakubikowi pozbyć się złych myśli. Szaleństwo na scenie traktuje jak psychoterapię, dzięki której zachowuje zdrowie psychiczne bez pomocy specjalisty.

Telekomunikacja

Co czwarty nastolatek doświadcza przemocy w internecie. Świadomość zagrożeń wśród rodziców jest wciąż niewystarczająca

Średnio co piąty nastolatek był ośmieszany, a co czwarty – wyzywany w internecie. Tymczasem aż 84 proc. rodziców sądzi, że ich dzieci nigdy nie doświadczyły w sieci słownej przemocy – wynika z badań NASK. Oprócz hejtu młodzież coraz powszechniej styka się też z takimi zagrożeniami jak patostreaming, treści pornograficzne czy fake newsy, a ich lista stale się wydłuża. Kluczem do obrony przed nimi jest edukacja i świadomość po stronie rodziców i nauczycieli. W tym celu w lutym – w ramach obchodów 16. Dnia Bezpiecznego Internetu – odbywa się w całej Polsce blisko 4 tys. inicjatyw na rzecz bezpieczeństwa młodych internautów.

 

Zagranica

Coraz więcej Polaków kupuje wakacyjne wycieczki kilka miesięcy przed wyjazdem. Sezon 2020 zapowiada się na bardziej udany niż ubiegłoroczny

Ponad 40 proc. Polaków rezerwuje swoje wakacje przynajmniej na dwa miesiące przed wylotem – wynika z analizy Travelplanet.pl. To oznacza, że coraz rzadziej decydujemy się na wyjazd last minute. Gwarancja najniższej ceny i większe poczucie bezpieczeństwa sprawiają, że turystom nie opłaca się czekać z decyzją do ostatniej chwili. Najchętniej wybieramy Grecję, Turcję, Egipt i Tunezję. Blisko 80 proc. Polaków decyduje się na all inclusive, chętniej w cztero- i pięciogwiazdkowych hotelach.