Komunikaty PR

Edyta Górniak twarzą kampanii „My Life, My Choice, My ChiodoPRO”

2018-05-08  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
MAGDALENA GŁADYSZ
Kuźnia Group Sp. z o.o.

SKWER KARD.WYSZYNSKIEGO, 5/4
01-015 WARSZAWA
MAGDALENA.GLADYSZ|KUZNIAGROUP.PL| |MAGDALENA.GLADYSZ|KUZNIAGROUP.PL
224672083
www.kuzniagroup.pl

Kreatywność, niezależność, wrażliwość, pewność siebie i dążenie do perfekcji to cechy, które są bliskie wielu dzisiejszym kobietom. Ucieleśnieniem wszystkich tych wartości jest Edyta Górniak. Jedna z najbardziej cenionych artystek na polskiej scenie muzycznej po raz drugi została twarzą marki ChiodoPRO.

Misją ChiodoPRO jest dostarczanie klientkom profesjonalnych produktów do stylizacji i pielęgnacji paznokci, gwarantujących najwyższą jakość w przystępnej cenie. Szeroka oferta odpowiada na zróżnicowane potrzeby konsumentek, zapewniając im trwały efekt i perfekcyjny wygląd paznokci na co dzień. Nie bez powodu ambasadorką marki i twarzą najnowszej kampanii, „My Life, My Choice, My ChiodoPRO”, została Edyta Górniak, artystka, której zamiłowanie do perfekcji w każdym calu jest inspiracją dla wielu kobiet.  

- W ramach kampanii „My Life, My Choice, My ChiodoPRO” prezentujemy osiem linii lakierów hybrydowych współtworzonych przez Edytę Górniak. Ponieważ każda „kobieta zmienną jest”, kolekcje zostały stworzone tak, aby nadążać za tempem życia naszych klientek. Zależało nam, by ta odsłona ChiodoPRO była odpowiedzią na ich zróżnicowane potrzeby i jednocześnie dawała im gwarancję najwyższej jakości. Dzięki dopracowanej w każdym detalu formule nasze lakiery są niezwykle trwałe i niezawodne we wszystkich sytuacjach, w jakich musi się odnaleźć współczesna kobieta - mówi Marek Moroz, prezes Magnificco Sp.j., producenta marki ChiodoPRO.

Sezonową komunikację kampanii otwiera pierwsza linia produktowa LUXURY FRENCH, składająca się z 18 lakierów hybrydowych w kolorach nude. Powstała ona z myślą o kobiecie, która ceni sobie klasykę i romantyczny styl. W jej wiosennej garderobie królują naturalne barwy i materiały, a codzienną stylizację dopełnia świeży, delikatny makijaż i luźna fryzura. Francuski szyk, niezobowiązująca elegancja, a także naturalny wdzięk i subtelna kobiecość - tak można opisać LUXURY FRENCH.

Strategię komunikacji opracowała i realizuje agencja Kuźnia PR Sp. z o.o. W ramach kampanii będą prowadzone działania PR, digital i influencer marketing. Została również opracowana koncepcja sesji zdjęciowej z Edytą Górniak. Zdjęcia będą publikowane wieloetapowo, a poszczególnym odsłonom sesji będą towarzyszyć działania wizerunkowe i prosprzedażowe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy Magia Świąt Wizarding World Biuro prasowe
2020-11-27 | 12:30

Magia Świąt Wizarding World

Nadchodzące święta do doskonały czas na uzupełnienie swojej domowej biblioteki o prawdziwe perły wydawnicze. Kolekcja 10 filmów to wyjątkowy pakiet zawierający w jednym wydaniu 8
Gwiazdy Piotr Gąsowski ponownie jako prowadzący kalamburów
2020-11-24 | 15:50

Piotr Gąsowski ponownie jako prowadzący kalamburów

Piotr Gąsowski wraca do korzeni i ponownie pełni rolę prowadzącego gry kalambury, ale jak na dzisiejsze czasy przystało – w wersji zaawansowanej technologicznie. Aktor po
Gwiazdy Natalia Kukulska, Joanna Kulig i Igor Herbut wspólnie śpiewają dla wcześniaków
2020-11-17 | 13:00

Natalia Kukulska, Joanna Kulig i Igor Herbut wspólnie śpiewają dla wcześniaków

Sen jest kluczowy dla odpowiedniego rozwoju i dobrego samopoczucia każdego maleństwa, a w szczególności tego, które przedwcześnie przyszło na świat. Dlatego

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Gwiazdy

Magda Pyznar: Pandemia to dla mnie czas, żeby przystanąć, powiedzieć „stop” i przemyśleć swoje życie

Uczestniczka „Warsaw Shore” podkreśla, że nie lubi siedzieć w domu z założonymi rękami. W czasie pandemii chce więc zrobić coś dobrego dla innych. Dlatego też zaangażowała się w akcję „Znani dla służby zdrowia” i pomaga organizować przekąski dla medyków, którzy walczą o zdrowie chorych na COVID-19. Aktywność charytatywna i obecność bliskich jest dla niej sposobem na przetrwanie tego trudnego czasu i okazją, by na nowo przemyśleć wiele spraw.

 
 
 
 

Media

Alicja Węgorzewska została jurorką w międzynarodowym talent show. Oprócz niej uczestników oceniali Placido Domingo i Gabriel Prokofiew

Śpiewaczka operowa czuje się zaszczycona tym, że mogła zasiąść w fotelu jurora międzynarodowego talent show dla najzdolniejszych i najmłodszych wykonawców muzyki klasycznej, który odbył się na Węgrzech. Oceniała występy uczestników z takimi sławami jak Placido Domingo czy Gabriel Prokofiew. Ta edycja to pierwsza międzynarodowa odsłona programu. Od listopada można ją obejrzeć również w TVP.