Komunikaty PR

Powstanie nowa specjalizacja studiów dla twórców gier na Podkarpaciu

2019-01-21  |  11:00

PrimeBit Games, notowany na NewConnect producent gier, rozpoczyna współpracę z Wyższą Szkołą Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Wspólnie utworzą nowe specjalizacje na wydziale informatyki – „Inżynieria gier komputerowych” i „Grafika w rozrywce cyfrowej”. Zajęcia poprowadzą praktycy ze studia PrimeBit Games, którzy przygotują studentów do pracy na stanowiskach takich jak projektant czy programista gier komputerowych. Nowa specjalność ruszy na poziomie licencjackim od października 2019 roku. Na poziomie magisterskim rekrutacja trwa do 29 marca 2019 roku.

- Na podkarpaciu od dawna brakowało specjalizacji w obszarze tworzenia gier. Jako spółka będziemy mieć okazję aby wykształcić specjalistów dobrze przygotowanych do pracy w zawodzie. Studenci poznają pracę w firmie, przygotujemy dla nich również program praktyk i staży. Mamy nadzieję, że dzięki tej współpracy znajdziemy talenty, które na stałe zasilą nasz zespół. – mówi Michał Ręczkowicz, prezes PrimeBit Games

Współpraca pomiędzy uczelnią a studiem ma na celu zwiększyć zainteresowanie przyszłych studentów specjalizacją tworzenia gier komputerowych i nadać jej wymiar praktyczny. Co ważne, studia przygotowano dla studentów I i II stopnia. Zajęcia będą prowadzone przez specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu gier na wszystkie platformy, w tym również Michała Ręczkowicza, prezesa PrimeBit Games oraz absolwenta WSIiZ. – Program studiów zostanie przygotowany w oparciu o model produkcyjny gry, tak aby każdy student mógł poznać ten proces od podszewki. Po ich ukończeniu absolwenci będą posiadać wiedzę potrzebną do zajmowania stanowisk takich jak projektant czy programista gier komputerowych. Zaplanowaliśmy kursy z m.in. programowania, grafiki, ilustracji – dodaje Ręczkowicz

- „Inżynieria gier komputerowych” na studiach I stopnia oraz „Grafika w rozrywce cyfrowej” na studiach II stopnia – to dwie specjalności pod patronatem PrimeBit Games.  Są ogromną szansą dla przyszłych studentów, którzy chcieliby rozwijać się w kierunku tworzenia gier. Do tej pory absolwenci szkół średnich z naszego regionu musieli wybierać kierunki bardziej ogólne lub studia w innych miastach. Przez to często część z nich wyjechała na stałe lub dokształcała swoje umiejętności na praktykach czy stażu. Chcielibyśmy zatrzymać ich u siebie dzięki nowej, ciekawej ofercie edukacyjnej – mówi Kamil Łuczaj, Dyrektor Marketingu Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie

Poza wspólną ofertą dydaktyczną WSIiZ i PrimeBit Games, planowane jest prowadzenie wspólnych projektów badawczo-rozwojowych związanych z branżą gier komputerowych.

 

 

PrimeBit Games S.A. to notowany na NewConnect twórca, projektant i wydawca gier na komputery stacjonarne, konsole i urządzenia mobilne. Studio tworzą profesjonalne zespoły grafików i programistów z ugruntowanym doświadczeniem w międzynarodowych organizacjach. Misją spółki jest tworzenie unikalnych i innowacyjnych gier, w których wykorzystywane są najnowsze osiągnięcia techniki. Głównym założeniem działalności PrimeBit Games jest osiągnięcie ugruntowanej pozycji na polskim i światowym rynku gamingowym jako podmiotu dyktującego nowe trendy w branży. Flagowym produktem spółki jest multiplatformowa gra karciana, Magic Nations.  

Spółka jest twórcą własnej platformy typu kickstarter, za pośrednictwem której deweloperzy gier mogą przeprowadzać zbiórki pieniędzy na sfinansowania swoich projektów, których wydawcą w przyszłości będzie PrimeBit Games.

Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie jest największą niepubliczną uczelnią wyższą na Podkarpaciu. Zajmuje czołowe miejsce w rankingach polskich uczelni niepublicznych o klasie międzynarodowej. Oferuje kilkanaście kierunków na studiach I, II i III stopnia, na których kształci się ponad 6 tys. osób, w tym 1500 studentów z zagranicy. Uczelnia  z sukcesem prowadzi badania naukowe zarówno w obszarze nauk społecznych, jak i nauk ścisłych, przyrodniczych i medycznych. Posiada także bogatą sieć współpracy zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kariera BRAK ZDJĘCIA
2019-07-12 | 01:00

Moje Portfolio – nowoczesna alternatywa dla CV

W sieci dostępna jest już aplikacja, dzięki której możliwe jest zbieranie i porządkowanie w jednym miejscu wszystkiego, co potwierdza nasze umiejętności i świadczy o naszym zawodowym profesjonalizmie. Dzięki Mojemu Portfolio
Kariera Wydział Medyczny na Uczelni Łazarskiego – najwyższa liga krajowa
2019-07-10 | 01:00

Wydział Medyczny na Uczelni Łazarskiego – najwyższa liga krajowa

Przed wszystkimi przyszłymi lekarzami stoi trudny wybór uczelni medycznej, z jaką postanowią związać się na najbliższe lata wytężonych studiów. Spośród 21 uczelni
Kariera PRACUJĄCA MAMA - CZEGO POTRZEBUJE, BY POGODZIĆ OBIE ROLE?
2019-05-28 | 10:00

PRACUJĄCA MAMA - CZEGO POTRZEBUJE, BY POGODZIĆ OBIE ROLE?

Kobiety coraz rzadziej stają przed dylematem: realizacja zawodowa czy macierzyństwo. Wiele z nich łączy te dwie płaszczyzny życiowe, dbając tym samym o satysfakcję z życia prywatnego i

Kalendarium

Gwiazdy

Media

Małgorzata Ohme: Zwycięstwo Magdy Wójcik w "Big Brotherze" pokazało, że Polacy szukają nowych źródeł inspiracji. Jesteśmy tolerancyjni i otwarci

Psycholog przyznaje, że w kuluarach Magda Wójcik nie była faworytką do zwycięstwa. Jednak to, co w oczach widzów mogło działać na jej niekorzyść, paradoksalnie otworzyło jej drogę do wygranej. Kielczanka bowiem wyróżniała się na tle innych chociażby tym, że była otwarta na środowiska LGBT i szanowała osoby o odmiennej orientacji seksualnej. Sympatia, jaką obdarzyli ją głosujący pokazuje, że w polskim społeczeństwie jest możliwa zmiana mentalności.

Konsument

TikTok nowym narzędziem dla promocji młodych twórców i marek. Młodzi ludzie stają się odporni na tradycyjne reklamy

Influencer marketing to jeden z najszybciej rosnących segmentów cyfrowego marketingu. Wykorzystanie do promocji znanych blogerów i vlogerów pozwala szybko zdobywać nowych klientów i docierać do bardzo szerokiej grupy odbiorców, zwłaszcza młodych. Warunkiem skutecznego influencer marketingu jest jednak odpowiedni dobór twórców do kampanii i ich wiarygodność. Łączeniu marek i influencerów służy projekt FOLLOVERS, który jest efektem współpracy mediowego giganta Viacom i grupy BrandBuddies, z którą współpracuje ponad 750 marek. Do promocji będzie wykorzystywał TikToka i Instagrama, które stają się coraz popularniejszymi platformami.

Film

Konrad Maximilian: "Fighter" nie jest filmem o biciu się. To opowieść o dojrzewaniu zagubionego człowieka

Polski widz jest gotowy na dobre kino gatunkowe – przekonuje reżyser. To z tego względu powstają takie filmy jak "Underdog", "Fighter" i produkcje Patryka Vegi. Konrad Maximilian zaznacza też, że jego debiutancki film jest nie tylko opowieścią o przemocy w ringu, ale też o dojrzewaniu człowieka, który chce naprawić błędy z przeszłości.