Komunikaty PR

Konkurs z okazji jubileuszu pracowni Decoroom

2019-06-12  |  15:40
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK!

ul. Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
olga|okkpr.pl| |olga|okkpr.pl
882 444 811
www.okkpr.pl

Tegoroczny jubileusz to dla Decoroom wyjątkowa okazja, by podzielić się radością i dumą nie tylko z pracownikami, klientami czy dostawcami. Na oficjalnym profilu Decoroom na Facebooku od czerwca do września, w każdym miesiącu, pojawi się kolejna odsłona konkursu, który za sprawą designerskich nagród i kreatywnych zadań, będzie prawdziwą gratką dla fanów dobrego wzornictwa.

Pracownia Decoroom to miejsce, w którym spełnia się marzenia klientów, projektując z zamiłowania do piękna i designu. Każde z zadań konkursowych będzie odwoływać się do wartości marki, by zainspirować i zaangażować społeczność fanów do pokazania inwencji twórczej – a wszystko to w duchu wesołej celebracji jubileuszu pracowni.

Na fanpage’u Decoroom ruszyła pierwsza odsłona konkursu, który zakończy się już 14 czerwca. W tym miesiącu, zadaniem uczestników jest stworzenie interesującego moodboardu z okazji 10-lecia pracowni, który w ciekawy sposób przedstawi zbiór inspiracji z realizacjami, zdjęciami z wydarzeń, czy życzeniami urodzinowymi z okazji jubileuszu. Zespół Decoroom spośród zamieszczonych pod postem konkursowym prac, wybierze trzy najbardziej kreatywne moodboardy, za które zostaną przyznane następujące nagrody: dwa zestawy autorskiej ceramiki Kabo&PYDO (I i II miejsce) oraz plakat muralu Deco (III miejsce). Ogłoszenie wyników nastąpi 19 czerwca.

Zachęcamy do wspólnego świętowania i udziału w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami!

#decoroom #decojubileusz #decozabawa #moodbord #jubileuszowymoodbord

Partnerami konkursu są: Kabo&Pydo, Avant, 9design, Zaczyn oraz BoConcept.

Więcej na: https://www.decoroom.eu/

O DECOROOM

Pracownia wnętrz Decoroom jest obecna na rynku od 10 lat. Firma jest liderem usługi kompleksowego wykończenia mieszkania „pod klucz”. Swoich klientów zaprasza do wyjątkowego biura połączonego z showroomem w samym centrum Warszawy. Zespół Decoroom tworzy około 20 architektów, i 70 ekip wykończeniowych, plus zespół obsługi klienta, który nieustannie dba o to, aby swoim klientom dostarczać jak najwyższy, spersonalizowany poziom obsługi. Firma współpracuje z czołowymi przedstawicielami branży wykończeniowej, a swój wizerunek w branży zbudowała dzięki współpracy z najlepszymi dostawcami elementów wyposażenia wnętrz i w oparciu o opinie setek zadowolonych klientów. W ofercie Decoroom znajdziemy 3 pakiety: Standard, Premium oraz VIP, które odpowiadają zapotrzebowaniu najbardziej wymagających klientów.

*** Decoroom jest laureatem European Property Awards – Best Office Interior Europe (2015-2016), firma posiada również certyfikat „Rzetelnej Firmy”.

*** Jest Członkiem Wspierającym Polskiego Związku Firm Deweloperskich.

Dodatkowe informacje:

www: https://www.decoroom.eu/

Facebook: https://www.facebook.com/decoroom.eu/

Instagram: https://www.instagram.com/decoroom_eu/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Wpusty dachowe – sposób na skuteczne odwodnienie Biuro prasowe
2019-09-20 | 08:00

Wpusty dachowe – sposób na skuteczne odwodnienie

Wykonanie odwodnienia na dachu płaskim nie zawsze jest proste, jednak przed przykrymi niespodziankami zabezpieczy nas stosowanie kompleksowych rozwiązań. O tym jakie systemy spotkamy
Dom Spokój pośród fal. Projekt luksusowego jachtu
2019-09-19 | 13:50

Spokój pośród fal. Projekt luksusowego jachtu

Jacht San Lorenzo uosabia nowoczesną definicję piękna, w którym innowacja spotyka się z kultowym designem. Designerskie meble w jasnej kolorystyce skłaniają do wypoczynku. Biel
Dom Jak wybrać zlewozmywak do trudnych przestrzeni?
2019-09-19 | 13:40

Jak wybrać zlewozmywak do trudnych przestrzeni?

  Jeżeli lubimy gotować to zależy nam na tym, aby w kuchni zmieścić jak najwięcej sprzętów. Mając do dyspozycji niewielkie pomieszczenie, aneks kuchenny albo kuchnię

Gwiazdy

Margaret: Mam ponad 10 tatuaży. Niektóre coś znaczą, a inne są efektem przedłużonej imprezy

Wokalistka lubi ozdabiać swoje ciało tatuażami i jak tłumaczy, czasem przywiązuje uwagę do ich symboliki, ale często też tatuuje sobie po prostu to, co jej się w danym momencie podoba. Na razie piosenkarka ma ponad dziesięć tatuaży i jak wspomina, powstawały one w różnych okolicznościach, czasem zupełnie spontanicznie, na przykład po dobrej imprezie.

Partner sekcji zdrowie

Film

Stefano Terrazzino: Przygotowywałem aktorów „365 dni” do zatańczenia tanga. Ta scena jest bardzo zmysłowa, zresztą jak cały film i książka

Tancerz nie kryje satysfakcji z tego, że producenci filmu „365 dni”, który jest ekranizacją powieści Blanki Lipińskiej, docenili jego kunszt i zaprosili do współpracy. Jego zadaniem było przygotowanie choreografii do jednej z kluczowych scen.

 

Ochrona środowiska

Biznes modowy walczy z plastikowymi odpadami. Do 2025 roku LPP wyeliminuje plastikowe opakowania niepodlegające recyklingowi lub kompostowaniu

Duży biznes w coraz większym stopniu włącza się w walkę z plastikiem. Dotyczy to również przemysłu odzieżowego. W sprzedaży są już ubrania wykonane z bardziej przyjaznych dla środowiska materiałów lub przetworzonych odpadów. W sklepach organizowane są także zbiórki używanej odzieży. Kolejna kwestia to zarządzanie plastikowymi odpadami. Firma LPP – jako pierwsza w Polsce – przystąpiła do inicjatywy New Plastics Economy Global Commitment. Zobowiązała się, że do 2025 roku będzie w 100 proc. korzystać wyłącznie z opakowań, które nadają się do ponownego użycia, recyklingu lub kompostowania.

Seriale

Maciej Musiał: Widzowie dzisiaj mają dosyć wysokie wymagania i lubią być traktowani jak widzowie inteligentni. I myślę, że w ten sposób traktuje ich „Pułapka”

Mimo że początkowo produkcja TVN miała być wyłącznie sześcioodcinkowym miniserialem, to wysoka oglądalność i dobre przyjęcie przez widzów przekonało twórców, aby przedłużyć „Pułapkę” na kolejny sezon. W drugiej serii są aktorzy dobrze znani z pierwszej odsłony, ale pojawi się także kilka nowych nazwisk.