Komunikaty PR

Letni street fashion, czyli lipcowa edycja akcji Silesia Look

2019-07-12  |  17:03
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kurczych
PR Inspiration

Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl

Letnia aura i słoneczna pogoda dodają odwagi do eksperymentowania z modą. Kwieciste sukienki czy barwne dodatki to must have, który widać na katowickich ulicach. Już w najbliższą sobotę (13 lipca) ekspert ds. wizerunku razem z fotografem będą szukać niebanalnych stylizacji w Silesia City Center w ramach lipcowej edycji akcji Silesia Look. Najciekawsze z nich zostaną nagrodzone.

Silesia Look to cykliczna, comiesięczna akcja, pokazująca stylowo ubranych mieszkańców Śląska. Lipcowa edycja odbędzie się już w najbliższą sobotę. Aby wziąć w niej udział, należy przyjść w tym dniu do Silesia City Center, zostać zauważonym przez eksperta ds. wizerunku, opowiedzieć kilka słów o sobie oraz stanąć przed obiektywem fotografa Roberta Purwina, znanego jako Mr. Faceless, który specjalizuje się w sesjach street fashion.

Zdjęcia ośmiu uczestników publikowane są na facebookowym profilu Silesia City Center. O tym, która stylizacja zostanie „Lookiem publiczności” zdecydują fani za pomocą reakcji pod wybranym zdjęciem. Drugi tytuł – „Silesia Look” – przyzna jury SCC niezależnie od głosów. Obie nagrody to karty podarunkowe na zakupy w Silesia City Center o wartości 500 złotych każda.

Najbliższa edycja akcji Silesia Look odbędzie się w sobotę 13 lipca na pasażach Silesia City Center. Start o godzinie 13:00.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Silesia Style, czyli akcja dla stylistów w Silesia City Center Biuro prasowe
2019-07-18 | 12:16

Silesia Style, czyli akcja dla stylistów w Silesia City Center

W Silesia City Center trwa nietypowa akcja dla stylistów i stylistek – Silesia Style. Śląscy pasjonaci mody mogą wziąć w niej udział i stanąć przed
Moda Ponadczasowa klasyka – zegarki, które sprawdzą się w niemal każdej stylizacji
2019-07-18 | 11:00

Ponadczasowa klasyka – zegarki, które sprawdzą się w niemal każdej stylizacji

Moda bywa dynamiczna i kapryśna – każdy kolejny sezon przynosi coraz to nowsze trendy. Coś staje się hitem sezonu, by wkrótce stać się passe, a potem znów wrócić
Moda JAK DOBRAĆ STRÓJ KĄPIELOWY, BY ODZWIERCIEDLAŁ TWOJĄ OSOBOWOŚĆ
2019-07-16 | 13:00

JAK DOBRAĆ STRÓJ KĄPIELOWY, BY ODZWIERCIEDLAŁ TWOJĄ OSOBOWOŚĆ

Wygląd jest naszą wizytówką - to, jak nas widzą inni, ma wpływ na to, jak jesteśmy odbierani przez najbliższe otoczenie. I chociaż wielu się do tego nie przyznaje, trudno się

Kalendarium

Media

Seriale

Bartłomiej Topa: Historie opowiedziane w „Pod powierzchnią” są bardzo ludzkie. Widz może w nich zobaczyć siebie

Sukces serialu „Pod powierzchnią” aktor tłumaczy jego autentycznością. Według niego ciekawi bohaterowie i wiarygodne, bardzo ludzkie historie ich życia sprawiają, że widz może się z nimi identyfikować. Aktor zdradza też, że nowy sezon będzie jeszcze bardziej emocjonalny, pojawi się też kilka wątków kryminalnych.

Konsument

Już 5 mld ludzi użytkuje telefony komórkowe. Trend digital wellbeing ma uczyć, jak się od nich nie uzależnić

3 godziny dziennie – tyle czasu blisko połowa użytkowników smartfonów i tabletów spędza na korzystaniu z ulubionego urządzenia, a co piąty poświęca na to 6 godzin w ciągu dnia – wynika z badania Selectivv Mobile House. Trend digital wellbeing ma na celu ograniczenie bezrefleksyjnego użytkowania urządzeń mobilnych i propagowanie zdrowej równowagi między życiem cyfrowym a realnym. Pierwszym krokiem w jego wdrażaniu jest minimalizacja powiadomień w smartfonie oraz wykasowanie aplikacji mediów społecznościowych z ekranu urządzenia.

Gwiazdy

Katarzyna Dziurska: Emilian szybko się wdrożył w show-biznes. Cieszę się, że ten mój świat go nie przeraził

Emilian Gankowski i Katarzyna Dziurska tłumaczą, że medialne pary nie mają łatwo. Bycie na świeczniku sprawia, że jest się bacznie obserwowanym, do tego dochodzą plotkarskie portale, które szukają sensacji i chętnie komentują miłosne perypetie znanych osób. Trenerka przyznaje, że najbardziej stresują ją wywiady, natomiast jej partner nie ukrywa, że był bardzo zazdrosny, kiedy brała udział w „Tańcu z gwiazdami” i spędzała na parkiecie wiele godzin z innym mężczyzną.