Komunikaty PR

Lutowe nowości programowe w Travel Channel

2014-01-09  |  09:33
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Cepryńska
Shi Communication

ul. Kordeckiego 23
05-126 Nieporęt
dorota|shicommunication.pl| |dorota|shicommunication.pl
515174616
www.shicommunication.pl

Zaginiony z wyboru

Gdy Mykel Hawke, były kapitan amerykańskiej armii, który dwanaście lat służył w siłach specjalnych, zaproponował swojej żonie Ruth England-Hawke nową przygodę, zdecydowanie nie miał na myśli wycieczki do lokalnego parku rozrywki. Mykel i Ruth, doświadczeni w ekstremalnych technikach survivalu, zmierzą się z największym jak dotąd wyzwaniem, na które w dodatku nie mogą się przygotować. W „Zaginionych z wyboru” umiejętności państwa Hawke zostaną poddane najcięższej próbie, gdy wylądują oni w środku puszczy z zawiązanymi oczami, skromnymi zapasami i marnymi wskazówkami co do kraju czy miejsca, w którym się znajdują. Będą mogli polegać jedynie na swoim instynkcie, wiedzy i sile wewnętrznej, aby wybrać drogę, dzięki której unikną niebezpieczeństw. Wspólna podróż wystawi na próbę zarówno więzi małżeńskie, jak i głód przygody, gdy nasi bohaterowie będą wspinać się, czołgać i przedzierać przez złowrogie okolice, próbując wrócić do cywilizacji.

Premiera w czwartek, 13 lutego o godz. 20:00

 

Kolej dla smakosza z Jonathanem Phangiem

Sama wzmianka o Orient Expressie przywołuje na myśl urządzone z przepychem wagony, stylowo ubranych pasażerów i ekscytujące cele podróży, do których zmierza się w romantycznej atmosferze podróży koleją. Jonathan Phang, zdeklarowany bon viveur z zamiłowaniem do dobrej kuchni, czuje pociąg do przepychu z dawnych czasów, wyrusza więc w podróż dla smakosza, by przemierzać kontynenty na pokładach najbardziej eleganckich pociągów świata. Po drodze zatrzymuje się w miastach cieszących się kulinarną sławą, takich jak Wenecja, Paryż i Stambuł, aby skosztować wykwintnej współczesnej kuchni. Jednak to na pokładach wspaniałych pociągów Jonathan przypomni sobie stare powiedzenie, że czasem bardziej liczy się sama podróż niż osiągnięcie jej celu.

Premiera we wtorek, 11 lutego o godz. 20:00

 

Poszukiwacze kamieni szlachetnych

Gdzie nie ma ryzyka tam często trudno o nagrodę i jest to prawda zwłaszcza w przypadku handlu kamieniami szlachetnymi. Nie jest to biznes dla ostrożnych kupców, bo nawet lata doświadczenia i zdobywania wiedzy mogą zawieść w decydującej chwili. „Poszukiwacze kamieni szlachetnych” przedstawiają słabo znany świat klejnotów, podróżując do najbardziej ruchliwych i ryzykownych regionów handlowych. Począwszy od kopalni rubinu w Wietnamie, aż po tętniące życiem targi uliczne na Madagaskarze, program zabiera widzów w egzotyczne miejsca i przedstawia nieznane kultury, krok po kroku odkrywając tajemnice handlu klejnotami. Poszukiwacz kamieni szlachetnych Ron LeBlanc, ekspertka od biżuterii Diane Robinson oraz geolog Bernie Gaboury przemierzają kopalnie i targowiska, prowadząc trudne negocjacje w poszukiwaniu największych, najbardziej połyskujących i przynoszących największe zyski klejnotów na świecie. Mając w perspektywie ogromny zarobek, napędzani ambicją znalezienia idealnego kamienia, ekscentryczny LeBlanc i jego partnerzy wyszukują dla swoich wymagających klientów klejnoty - od szmaragdów z Kolumbii i kamienia księżycowego ze Sri Lanki, po perły z Myanmar i topaz z Brazylii. Niestety, za przepychem tych drogocennych kamieni zawsze kryje się ryzyko. Ekipa musi zachować odpowiednie środki bezpieczeństwa, by dostać się do poszczególnych krajów, na miejscu odnaleźć właściwych handlarzy, upewnić się, że towar jest autentyczny, odrzucić perfekcyjne podróbki, a przede wszystkim, wyjść cało z przygody, by móc o niej opowiedzieć.

 Premiera w środę, 5 lutego o godz. 21:00

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media 100 najczęstszych błędów w Internecie w 2018 r. Raport o kondycji ortografii. Biuro prasowe
2019-02-18 | 12:00

100 najczęstszych błędów w Internecie w 2018 r. Raport o kondycji ortografii.

  100 najczęstszych błędów w Internecie w 2018 r. Raport o kondycji polskiej ortografii w Internecie Nadwyraz.com, marka promująca poprawną polszczyznę i literaturę,
Media BRAK ZDJĘCIA
2019-02-14 | 19:00

Co pakuje znana YouTuberka na wakacje? Sprawdź, co zabrać do swojej walizki!

Agnieszka Grzelak, jedna z najpopularniejszych YouTuberek urodowych w Polsce właśnie odpoczywa na dwumiesięcznych wakacjach na Hawajach. Niedawno influencerka podzieliła się ze swoimi fanami filmikiem, w którym pokazała, jak
Media Zgłoszenia do Young Creatives Cannes 2019 tylko do 1 lutego
2019-01-18 | 14:00

Zgłoszenia do Young Creatives Cannes 2019 tylko do 1 lutego

Young Creatives to największy w Polsce projekt skierowany do młodych pracowników zajmujących się komunikacją marketingową. Konkurs to nie tylko szansa na udział w międzynarodowych

Media

Alżbeta Lenska: Bałam się, czy widzowie programu „Pozytywka” mi zaufają i czy dobrze go poprowadzę. Temat niepełnosprawności był dla mnie wyzwaniem

Aktorka nie ukrywa, że na początku obawiała się tego, czy poradzi sobie jako gospodyni programu poruszającego tematykę niepełnosprawności. Spotkania na planie z inspirującymi osobami i spojrzenie na świat przez ich pryzmat dodały jej jednak siły i motywacji. Podkreśla, że podczas nagrań nie czuje się jakby była w pracy, tylko wypełniała dobrą misję. W drugim sezonie ekipa programu wyruszy w Polskę i będzie poruszać tematy, które dotyczą niepełnosprawnych nie tylko mieszkających w Warszawie. Zostaną też pokazane osoby ze szczerego serca pomagające innym walczyć z ułomnościami.

Sport

Drużyna Energii: Aktywność sportowa dzieci i młodzieży wciąż za mała. Chcemy to zmienić przy użyciu telefonów i tabletów

Tylko w pierwszym miesiącu sportowej rywalizacji 200 szkół uczestniczących w II edycji Drużyny Energii przesłało blisko 7 tys. filmów. – Chcemy, żeby wszyscy uczniowie z klas VI–VIII zaangażowali się w ruch, którego według nas im brakuje, chcemy odciągnąć ich od nieustannego korzystania z telefonów komórkowych i tabletów – podkreśla Bartosz Ignacik, reprezentant Drużyny Energii. Polskie dzieci należą do najmniej aktywnych w Europie.

Handel

Słodycze produkowane na polski rynek coraz częściej w mniejszych opakowaniach. Ma to wspierać odpowiedzialną konsumpcję

Ponad połowa słodyczy sprzedawanych w Polsce to produkty o wadze do 50 gramów – wynika z danych Nielsena. Jedzenie mniejszych porcji to dobra metoda kontrolowania konsumowanych kalorii, dlatego producenci coraz częściej w ten sposób ułatwiają świadome zarządzanie codziennym bilansem kalorycznym bez wyrzeczeń. To o tyle istotne, że konsumenci zwracają na ten aspekt coraz większą uwagę. Na małe porcje – o wartości odżywczej poniżej 130 kalorii – stawia także Ferrero, producent m.in. Kinder Bueno czy Kinder Chocolate.

 

Konsument

Konsumenci wciąż podpisują umowy, które są dla nich niezrozumiałe. Rzadko proszą o dodatkowe wyjaśnienia

11 proc. Polaków otrzymało do podpisu umowę, której treść budziła ich wątpliwości. Ponad połowa z nich, mimo niejasności, zdecydowała się ją podpisać – wynika z Barometru Providenta przeprowadzonego z okazji Światowego Dnia Konsumenta. Jednocześnie 5 proc. badanych w ciągu ostatnich 24 miesięcy zetknęło się z umową, która naruszała ich interesy. Co czwarty z nich w takiej sytuacji nie podjął żadnych kroków.