Komunikaty PR

MasterCard startuje z kampanią off-screen promującą MasterPass

2014-12-08  |  01:00
Kontakt
Dominika Szczygieł
RingPR

Kosmatki 68
03-982 Warszawa
d.szczygiel|ringpr.pl| |d.szczygiel|ringpr.pl
785471662
www.smart-media.pl

W ramach akcji na umieszczonych w holach kinowych zsynchronizowanych ekranach – Digital Poster Boxes, emitowana będzie specjalnie przygotowana animacja. Dodatkowo MasterCard przez cały czas trwania kampanii udostępni widzom Cinema City darmowe WiFi na terenie wszystkich kin. Dopełnieniem kampanii będzie komunikacja kampanii w biletomatach kinowych. Działania w kinach koordynuje New Age Media.

Szerokie wykorzystanie niestandardowych form promocji ma na celu popularyzację innowacyjnych technologii płatniczych oraz dotarcie do osób nowoczesnych i otwartych, jakimi są widzowie multipleksów Cinema City.

MasterPass to nowoczesna forma płatności internetowych, która zapewnia bezpieczne i szybkie płatności online. MasterPass umożliwia klientom bezpieczne przechowywanie w jednym miejscu danych kart płatniczych oraz adresu dostawy, co znacznie skraca proces zakupu. Wystarczy jednorazowe wprowadzenie danych z karty – jej numeru, daty ważności, czy kodów bezpieczeństwa (CVV2, CVC) podczas rejestracji. Dzięki temu wszystkie kolejne płatności wykonywane za pomocą MasterPass nie będą wymagały wprowadzania tych danych przy każdej transakcji.

W Polsce MasterPass jest dostępny bez ograniczeń, a obecnie już ponad 30.000 zarejestrowanych użytkowników może opłacać za pomocą tego narzędzia zakupy w sklepach internetowych i aplikacjach zakupowych. MasterPass zapewnia wygodne płatności w ponad 60 tys. sklepów na całym świecie. Z MasterPass korzystają już konsumenci w Australii, Chinach, Kanadzie, Nowej Zelandii, RPA, Singapurze, na Tajwanie oraz w USA, w Europie usługa działa już w Wielkiej Brytanii, w Czechach i  Rumunii, a w Polsce dostępna jest od połowy bieżącego roku.  

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Efekty murowane Biuro prasowe
2020-01-28 | 10:30

Efekty murowane

Nowy Rok, nowa ja… hasło to, uporczywie powtarzane od początku (każdego) stycznia w wielu z nas wzbudza efekt odwrotny do zamierzonego. A co gdyby na postanowienia noworoczne spojrzeć
Styl życia Malownia – kreatywna przestrzeń w sercu Mazowsza
2020-01-23 | 16:00

Malownia – kreatywna przestrzeń w sercu Mazowsza

Według listopadowego raportu WHO[i] z 2019 roku, aktywności artystyczne można zaliczyć do działań terapeutycznych. Po przeanalizowaniu ponad 900 badań, naukowcy jednoznacznie stwierdzili,
Styl życia Postaw na Stół Pepsi – połącz pasję kulinarną z wyjątkowym smakiem Pepsi
2020-01-22 | 11:00

Postaw na Stół Pepsi – połącz pasję kulinarną z wyjątkowym smakiem Pepsi

Zgodnie z globalnym pozycjonowaniem marki – #FORTHELOVEOFIT – Pepsi nieustannie inspiruje młodych ludzi do podążania za swoimi pasjami, do robienia i celebrowania tego, co

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Gwiazdy

Macademian Girl: Jakby przyszedł właściwy moment i właściwa osoba, tobym już dawno była żoną i miała dziecko

Zdaniem blogerki na wszystko w życiu przychodzi odpowiedni moment, więc jeśli do tej pory nie udało jej się założyć rodziny, to widocznie nie jest to jeszcze jej czas. Macademian Girl wierzy, że w przyszłości będzie dobrą żoną i matką. Na razie dba o to, by przez liczne projekty zawodowe nie ucierpiały jej stosunki z rodziną i przyjaciółmi. Nie przejmuje się kolejnymi urodzinami, bo jak podkreśla, dopiero po trzydziestce, a nawet po czterdziestce zaczyna się prawdziwe życie.

Gwiazdy

Milena Sadowska: Ta moja wymarzona korona wcale nie była taka lekka, jakby się mogła wydawać. Spłynęło na mnie mnóstwo obowiązków

Miss Polonia 2018 podsumowuje rok dzierżenia korony najpiękniejszej Polki i z całą stanowczością przyznaje, że te miesiące nie należały do najłatwiejszych. Tytuł Miss Polonia wiąże się bowiem nie tylko z przyjemnościami, ale również z wieloma obowiązkami.

 

Sprzęt i gadżety

Opracowano oczyszczacz powietrza w formie naszyjnika. Usuwa niemal wszystkie cząstki PM2,5 i alergeny

Zanieczyszczenie powietrza przyczynia się do śmierci nawet ok. 8,8 mln osób rocznie. Dla porównania palenie odpowiada za nieco ponad 7 mln zgonów. Rośnie więc popularność filtrów powietrza, w miastach pojawiają się antysmogowe chodniki, ulice czy farby. Powstały także przenośne oczyszczacze powietrza w formie naszyjników czy bransoletek. Ible Technology stworzyło rozwiązanie oparte na olbrzymiej ilości ujemnych jonów, które łączą się z zanieczyszczonymi cząsteczkami i opadają na ziemię.