Komunikaty PR

MasterCard startuje z kampanią off-screen promującą MasterPass

2014-12-08  |  01:00
Kontakt
Dominika Szczygieł
RingPR

Kosmatki 68
03-982 Warszawa
d.szczygiel|ringpr.pl| |d.szczygiel|ringpr.pl
785471662
www.smart-media.pl

W ramach akcji na umieszczonych w holach kinowych zsynchronizowanych ekranach – Digital Poster Boxes, emitowana będzie specjalnie przygotowana animacja. Dodatkowo MasterCard przez cały czas trwania kampanii udostępni widzom Cinema City darmowe WiFi na terenie wszystkich kin. Dopełnieniem kampanii będzie komunikacja kampanii w biletomatach kinowych. Działania w kinach koordynuje New Age Media.

Szerokie wykorzystanie niestandardowych form promocji ma na celu popularyzację innowacyjnych technologii płatniczych oraz dotarcie do osób nowoczesnych i otwartych, jakimi są widzowie multipleksów Cinema City.

MasterPass to nowoczesna forma płatności internetowych, która zapewnia bezpieczne i szybkie płatności online. MasterPass umożliwia klientom bezpieczne przechowywanie w jednym miejscu danych kart płatniczych oraz adresu dostawy, co znacznie skraca proces zakupu. Wystarczy jednorazowe wprowadzenie danych z karty – jej numeru, daty ważności, czy kodów bezpieczeństwa (CVV2, CVC) podczas rejestracji. Dzięki temu wszystkie kolejne płatności wykonywane za pomocą MasterPass nie będą wymagały wprowadzania tych danych przy każdej transakcji.

W Polsce MasterPass jest dostępny bez ograniczeń, a obecnie już ponad 30.000 zarejestrowanych użytkowników może opłacać za pomocą tego narzędzia zakupy w sklepach internetowych i aplikacjach zakupowych. MasterPass zapewnia wygodne płatności w ponad 60 tys. sklepów na całym świecie. Z MasterPass korzystają już konsumenci w Australii, Chinach, Kanadzie, Nowej Zelandii, RPA, Singapurze, na Tajwanie oraz w USA, w Europie usługa działa już w Wielkiej Brytanii, w Czechach i  Rumunii, a w Polsce dostępna jest od połowy bieżącego roku.  

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia 3 sposoby, aby jesienią czas przestał „uciekać nam przez palce” Biuro prasowe
2020-09-24 | 12:23

3 sposoby, aby jesienią czas przestał „uciekać nam przez palce”

Dopiero był maj, a mamy już… prawie koniec września. Ile z rzeczy, które sobie zaplanowaliśmy na ten okres udało nam się zrealizować? A może zazdrościmy innym, że tak wiele
Styl życia Widzimy plusy
2020-09-24 | 11:45

Widzimy plusy

Chociaż Polacy są już zmęczeni pandemią i pragną powrotu do normalności, to udaje im się jednak dostrzec także jasne jej strony. Jakie? Nie chodzi tu wyłącznie o home office,
Styl życia Kolor „Moc Ziemi” ogłoszony przez AkzoNobel Kolorem Roku 2021
2020-09-24 | 09:00

Kolor „Moc Ziemi” ogłoszony przez AkzoNobel Kolorem Roku 2021

Międzynarodowy zespół ekspertów AkzoNobel ds. koloru i designu ogłosił „Moc Ziemi” Kolorem Roku 2021. To właśnie ta ciepła i naturalna barwa oraz towarzyszące jej

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Festiwal Biegowy Tauron 2020

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Patronat Newserii

Media

Kinga Sawczuk: Kiedyś nie potrafiłam marzyć i miałam kompleksy. W szkole czasami słyszałam, że mi się nie uda i że wstawiam głupie filmiki

Influencerka poprzez swoją działalność w social mediach stara się zmotywować ludzi do spełniania marzeń. Tłumaczy, że jeszcze parę lat temu nie wierzyła w siebie i brakowało jej odwagi. Postanowiła jednak stawić czoła wewnętrznym słabościom i lękom. Decyzja okazała się słuszna. Obecnie obserwuje ją na Instagramie ponad milion osób. Kinga Sawczuk chce wykorzystać popularność jak najlepiej. Niedawno premierę miała jej książka pod tytułem „Kompleksiara. Jak zaistnieć w necie i być sobą?”.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Media

Mariusz Pudzianowski: Zawsze miałem do siebie dystans. Podchodzę do programu „Anything Goes. Ale Jazda!” na luzie i dobrze się bawię

Zawodnik MMA bierze udział w nowym programie telewizyjnym emitowanym na TVP2  „Anything Goes. Ale Jazda!”. Tłumaczy, że jego formuła jest bardzo specyficzna i dlatego z pewnością nie każdy dobrze się w niej odnajdzie. Gwiazdy mają za zadanie rozbawić publiczność oraz widzów przed telewizorami. W konsekwencji muszą wykazać się kreatywnością, ale także sporym poczuciem humoru. Strongman zaznacza, że na planie produkcji czuje się bardzo komfortowo, ponieważ do życia podchodzi z dystansem i nie boi się nowych wyzwań.

Gwiazdy

Agata Załęcka: Preferuję minimalistyczny tryb życia. Oduczyłam się zbieractwa. Gromadzić należy jedynie wspomnienia

Aktorka stara się dbać o środowisko naturalne. Zaznacza, że ekologia w jej życiu zajmuje bardzo ważne miejsce. Agata Załęcka nie kupuje niepotrzebnych rzeczy, ponieważ nie lubi otaczać się nadmiarem produktów. Gdy otoczenie urządzone jest w minimalistycznym stylu, znacznie łatwiej jest się jej odnaleźć oraz skupić na poszczególnych zajęciach. Przyznaje, że coraz częściej rezygnuje również z mięsa. Jadłospis artystki przepełniają głównie warzywa i owoce, które pozwalają jednocześnie zadbać o sylwetkę oraz generować mniej plastiku.