Komunikaty PR

Henkel Polska organizatorem ogólnopolskiego konkursu dla studentów

2019-10-08  |  10:55
Biuro prasowe

Rusza III edycja konkursu CSR Masters – działaj z Henklem! Do wygrania granty o wartości 5 000 zł
na realizację projektów społecznych

Jesteś studentem, zauważyłeś problem społeczny i chcesz go rozwiązać? Masz pomysł na inicjatywę kulturalną lub edukacyjną? Weź udział w konkursie CSR Masters – działaj z Henklem! i zdobądź jeden z trzech grantów w wysokości 5 000 zł na realizację autorskiego projektu.

CSR Masters – działaj z Henklem! to ogólnopolska inicjatywa firmy Henkel skierowana do studentów polskich uczelni wyższych. Aby wziąć udział w konkursie należy
do 9 lutego 2020 r. stworzyć 2-5 osobowy zespół, opracować projekt działań i wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie www.csrmasters.pl, dołączając do niego krótką prezentację. W ramach tej inicjatywy można zgłaszać wszelkie projekty o tematyce prospołecznej, ekologicznej, edukacyjnej lub kulturalnej. Beneficjentem działań może być każdy, pod warunkiem, że będą to osoby zrzeszone w ramach instytucji, takich jak np. fundacje, szkoły czy domy kultury.

Spośród nadesłanych i zakwalifikowanych zgłoszeń jury wybierze 10 najlepszych projektów, a ich autorzy zostaną zaproszeni do finału. Zadanie finałowe
to przygotowanie i nadesłanie do 8 marca 2020 r. krótkiego filmu promującego autorską inicjatywę. Zwycięskie projekty III edycji CSR Masters – działaj z Henklem! zostaną ogłoszone 13 marca 2020 r.

Główną ideą konkursu CSR Masters – działaj z Henklem! jest zachęcenie studentów do działań społecznych i zmieniania świata na lepsze. Poprzednie edycje konkursu udowodniły, że młodzi ludzie są wrażliwi na problemy, jakie dostrzegają w swoim otoczeniu i mają pomysły, jak je realnie rozwiązywać. Jesteśmy pewni, że i w tym roku studenci z równie wielkim zaangażowaniem i kreatywnością opracują autorskie projekty. Pomoże im to jednocześnie zdobyć cenne doświadczenie w tworzeniu prospołecznych inicjatyw – powiedziała Karolina Szmidt, dyrektor personalna Henkel Polska.

Firma Henkel już po raz trzeci organizuje konkurs dla studentów. W ramach poprzednich edycji CSR Masters – działaj z Henklem! zostały zrealizowane ważne projekty odpowiadające na konkretne problemy społeczne. Były to m.in.: działania edukacyjne z zakresu udzielania pierwszej pomocy, prelekcje dla dzieci
i młodzieży na temat postępowania w przypadku kradzieży, wypadku czy pożaru, kurs samoobrony, zajęcia z zapobiegania cyberprzestępstwom, konkurs dla studentów sprawdzający ich wiedzę teoretyczną w praktyce czy też festiwal propagujący zdrowy i ekologiczny styl życia. Ponadto zwycięskie zespoły opracowały półautonomicznego robota o nawie Skybot, który zachęca dzieci do aktywności fizycznej, a także figury szachowe i szachownicę, które umożliwiają swobodną grę osobom słabowidzącym
i niewidomym.

- Dzięki udziałowi w konkursie CSR Masters – działaj z Henklem! udało się nam zrealizować projekt, którego pewnie byśmy się nie podjęli bez tej motywacji. Zdecydowanie polecamy wzięcie udziału w kolejnych edycjach, ponieważ nigdy nie wiadomo czy to przypadkiem nie nasz pomysł zdobędzie uznanie jury i pełne wsparcie w jego realizacji dzięki grantowi – podkreśla Mateusz Salach, reprezentant zespołu SkyTeam, z II edycji konkursu, który był autorem pomysłu robota Skybot.

Więcej informacji dotyczących konkursu na stronie: http://csrmasters.pl/

 

O firmie Henkel

Henkel jest firmą globalną, o zrównoważonej i różnorodnej ofercie produktów i usług. Dzięki wiodącym markom, innowacjom i technologiom spółka zajmuje czołowe pozycje rynkowe zarówno w sektorze przemysłowym jak i dóbr konsumpcyjnych. Henkel Adhesive Technologies (dział klejów budowlanych i konsumenckich oraz technologii dla przemysłu) jest światowym liderem rynku klejów. Działy Laundry & Home Care (środków piorących i czystości) oraz Beauty Care (kosmetyków) zajmują wiodące pozycje na wielu rynkach świata i w wielu grupach asortymentowych. Firma, założona w 1876, działa i odnosi sukcesy od ponad 140 lat. W 2018 odnotowała przychody ze sprzedaży na poziomie około 20 mld oraz skorygowany zysk operacyjny na poziomie około 3,5 mld euro. Henkel zatrudnia na całym świecie ponad 53 tysiące pracowników, tworzących zaangażowaną i zróżnicowaną organizację o silnej kulturze korporacyjnej i wspólnych wartościach, która dąży do kreowania trwałej wartości. Jako uznany lider zrównoważonego rozwoju Henkel zajmuje czołowe miejsca w wielu międzynarodowych indeksach
i rankingach. Akcje uprzywilejowane spółki wchodzą w skład niemieckiego indeksu giełdowego DAX. Więcej informacji na www.henkel.com oraz www.henkel.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media MADOGZ otwiera dział Personal Branding Biuro prasowe
2020-07-01 | 12:20

MADOGZ otwiera dział Personal Branding

Nowym działem MADOGZ pokieruje Magdalena Loose, która wzmocniła zespół agencji, obejmując stanowisko - Account Director. Do grona klientów agencji dołączyła Agnieszka
Media „NOWA NORMALNOŚĆ” - program na kanale France 24
2020-06-26 | 11:00

„NOWA NORMALNOŚĆ” - program na kanale France 24

Każdy piątek o godz. 12.45 na France 24 Co tydzień France 24 oferuje widzom Raporty o pandemii Covid-19 tworzone przez korespondentów ze wszystkich stron świata.   W
Media Agencja marketingu influencerskiego BrandLift przeprowadziła kampanię z marką AV
2020-06-09 | 10:00

Agencja marketingu influencerskiego BrandLift przeprowadziła kampanię z marką AV

AVON to najbardziej pożądany, a zarazem jeden z najbardziej wymagających graczy na polskim rynku beauty. Zapachy Artistique Parfumiers to produkty z górnej półki. Do stworzenia

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Michał Piróg: Nienawidziłem kręconych włosów, więc przez 20 lat prostowałem je keratyną. Teraz stwierdziłem, że zaryzykuję

Tancerz przyznaje, że zmianę fryzury wymusiła na nim pandemia koronawirusa i związane z nią zawieszenie działalności zakładów fryzjerskich. Przez większość życia nie przepadał bowiem za swoimi naturalnymi, kręconymi włosami, więc najczęściej je prostował lub ścinał. Michał Piróg tłumaczy również, że okres kwarantanny starał się wykorzystywać produktywnie, nadrabiając zaległości kulturalne. Choreograf cieszy się jednak, że rzeczywistość powoli wraca do normalności, ponieważ tęsknił za spotkaniami z przyjaciółmi i aktywnością na świeżym powietrzu.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Medycyna

Pierwsze latające taksówki już za dwa lata. Rozładują zakorkowane miasta i przyspieszą krótkie podróże

Systemy autonomizujące pracę pojazdów transportowych pozwolą stworzyć inteligentne latające taksówki. Dzięki zastosowaniu technologii dronowych możliwe będzie wdrożenie do służby ekologicznych taksówek elektrycznych pionowego startu i lądowania z systemem autopilota na pokładzie. Sztuczna inteligencja przejmie w nich rolę kierowcy-oblatywacza, umożliwiając szybkie i sprawne przemieszczanie się po aglomeracji. Rynek podchodzi jednak dość sceptycznie do autonomicznych latających taksówek.

Medycyna

Światło UV-C zabija 99,9 proc. koronawirusa w ciągu kilku sekund. Badania wykazały, że wirusy zabija także rodzaj światła bezpiecznego dla ludzi [DEPESZA]

Nawet 99,9 proc. koronawirusów może zostać zabitych pod wpływem światła UV-C. Dotyczy to także wirusa SARS-CoV-2, który wywołuje COVID-19. Dotychczas wirusy mogły być zabijane przez konwencjonalne bakteriobójcze światło UV-C o długości fali 254 nm, niebezpiecznej dla ludzi. Badania Signify i Uniwersytetu Bostońskiego wykazały jednak, że dla koronawirusa zabójcze jest także światło UV-C o długości fali 222 nm, które nie uszkadza ludzkich komórek. – Udostępnimy technologię innym firmom oświetleniowym, aby zaspokoić rosnące zapotrzebowanie na dezynfekcję – zapowiada Eric Rondolat, prezes Signify.