Komunikaty PR

Internetowa platforma KUKBUK.PL w nowej odsłonie!

2019-03-22  |  14:00
Biuro prasowe

Wydawnictwo multimedialne KUKBUK właśnie uruchomiło nową wersję platformy on-line. Portal przeszedł gruntowną przebudowę i został wzbogacony o wiele nowych obszarów tematycznych oraz funkcjonalności. Jego projekt graficzny wykonała Alina Rybacka. Za infrastrukturę cyfrową odpowiedzialna jest agencja Panowie Programiści, a za strategię i analizę – Oliwia Gede-Niewiadomska, wydawczyni platformy cyfrowej KUKBUK.PL oraz Zuzanna Rożek – specjalistka ds. marketingu i komunikacji online. Redaktor prowadzącą nowego serwisu KUKBUK.PL została Anna Czajkowska.

 

Pod adresem KUKBUK.PL powstał nowy lifestylowy portal. Nowa strona wyposażona jest m.in. w technologię umożliwiającą personalizację treści. W pierwszej odsłonie funkcjonalność ta będzie opierała się o zadeklarowane przez użytkownika preferencje, a po wybraniu interesujących tagów i kategorii system sam będzie podpowiadał kolejne, dopasowane już tematy. W tym czasie system będzie się też uczył zachowań i wyborów użytkowników, dzięki czemu w kolejnej fazie będzie możliwe uruchomienie zaawansowanej personalizacji, wykorzystującej sieć neuronową. „Zależało nam, aby stworzyć zgodny z najnowszymi trendami, wygodny, intuicyjny i pełen jakościowych treści  portal lifestylowy odpowiadający potrzebom i zainteresowaniom naszych czytelników.” - mówi Oliwia Gede-Niewiadomska. Proces powstawania portalu został poprzedzony wielomiesięczną analizą ruchu oraz badaniem zachowania czytelników na stronie, a także jakościowymi i ilościowymi badaniami online, które pozwoliły na stworzenie ściśle określonych profili odbiorców (person).

 

KUKBUK.PL tworzony jest przez dedykowaną mu redakcję oraz grono ekspertów, dziennikarzy i blogerów. Stałymi współpracownikami są m.in.: Bartek Kieżun i Jacek Hołub. Opiera się na idei sezonowości, co oddawać będzie zarówno jego część tekstowa, jak i wizualna. Czytelnicy znajdą tu eksperckie treści o jedzeniu, kulturze, trendach, ekologii, zdrowym stylu życia, a także praktyczne przewodniki turystyczne oraz wyselekcjonowane przepisy na każdą porę roku.

 

„KUKBUK.PL oferuje również szereg nowych możliwości i formatów reklamowych, które pomogą
marketerom w dotarciu do precyzyjnie określonych grup odbiorców z jakościowym i angażującym przekazem. Mamy wszelkie narzędzia do tego, aby rozwijać natywne, kontekstowe formy reklamy i łączyć to, co przynosi korzyści dla biznesu z tym, co jest ciekawe dla czytelnika.”
– dodaje Dorota Sulich-Długosz, dyrektor biura reklamy wydawnictwa KUKBUK.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Nowe osoby w redakcji KUKBUK.PL Biuro prasowe
2019-04-16 | 17:30

Nowe osoby w redakcji KUKBUK.PL

W związku z uruchomieniem nowego portalu KUKBUK.PL do zespołu redakcji online dołączyły cztery nowe osoby. Wydawnictwo stawia na doświadczonych specjalistów. Pracę w KUKBUK-u
Media Seria filmów dokumentalnych „Swoją Drogą” w Onecie, partnerem marka Łomża
2019-04-05 | 13:30

Seria filmów dokumentalnych „Swoją Drogą” w Onecie, partnerem marka Łomża

Od 9 kwietnia w Onecie, co tydzień, będzie można oglądać cykl siedmiufascynujących dokumentów pt. „Swoją Drogą”, zrealizowanych wspólnie z
Media Nowa ramówka Onetu: do bogatej oferty wideo dołącza audio
2019-03-21 | 06:00

Nowa ramówka Onetu: do bogatej oferty wideo dołącza audio

Onet mocnym akcentem rozpoczyna wiosnę. Nowa ramówka, z wyjątkowymi nowościami oraz docenianymi przez widzów programami, umacnia pozycję wydawcy jako lidera na rynku wideo. Onet

Gwiazdy

Partner sekcji zdrowie

Gwiazdy

Magda Steczkowska: Wspieram nauczycieli całym sercem. Moi rodzice byli nauczycielami i wiem, jak trudną pracę wykonywali

Wokalistka murem staje za nauczycielami, wspiera wszystkich strajkujących pracowników oświaty i wierzy, że ich oczekiwania zostaną spełnione. Piosenkarka wspomina, że w dzieciństwie u niej w domu się nie przelewało, choć rodzice – właśnie nauczyciele  – spędzali w pracy bardzo dużo czasu. Jej zdaniem, choć od tamtego czasu sporo się zmieniło, to jedno pozostało takie samo – niskie pensje. 

Firma

Polski rynek pracy czeka dalszy odpływ pracowników. Firmy już zabezpieczają sobie kadrę poprzez współpracę ze szkołami zawodowymi

Ponad połowa pracodawców w Polsce zgłasza problemy ze znalezieniem pracowników o pożądanych kwalifikacjach – wynika z badania Manpower. Problem będzie się pogłębiał m.in. przez niż demograficzny, otwarcie niemieckiego rynku na pracowników ze Wschodu i rozwój Przemysłu 4.0, który powoduje, że powstają stanowiska wymagające nowych umiejętności. W tej sytuacji firmy muszą się angażować w pozyskanie pracowników już na etapie ich edukacji. Współpraca ze szkołami zawodowymi zapewnia stały dopływ wykwalifikowanej kadry i zabezpiecza przyszły rozwój, a absolwentom pozwala wejść na rynek pracy z konkretną branżową wiedzą i doświadczeniem.

Muzyka

Majka Jeżowska: Wiosną jestem bardzo aktywna zawodowo. Wkrótce reedycja mojej płyty „Wibracje”, wystąpię też na dwóch dużych festiwalach muzycznych

Na najbliższe tygodnie Majka Jeżowska ma sporo planów koncertowych. Piosenkarka wystąpi m.in. na Festiwalu w Opolu i podczas „Pol’and’Rock” w Kostrzynie nad Odrą. Czeka ją także promocja nowego wydawnictwa muzycznego. W styczniu ukazała się bowiem zremasterowana wersja cyfrowa albumu zatytułowana „Wibracje” z 1987 roku, która w maju pojawi się także w wersji fizycznej.