Komunikaty PR

Izmałkowa Consulting zbadała czynniki sukcesu WOŚP

2016-01-27  |  07:30
Biuro prasowe
Do pobrania Grafika ( 0 MB )

Izmałkowa Consulting przeprowadziła badanie, którego celem było zidentyfikowanie czynników sukcesu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz wskazanie potrzeb, obaw i nadziei Polaków, które realizuje ta akcja. Szczegółowe wyniki  zostały opublikowane w raporcie  „360° sukcesu WOŚP”.

Przeprowadzamy badania bazujące na kontekście, podczas których, jako punkty odniesienia do zgłębianego tematu, pojawiają się różne zjawiska społeczne. W czasie ostatniego projektu dla marki Rossmann, w sposób mocno zauważalny, powracała tematyka związana z WOŚP. Zainspirowało nas to do wyjścia poza powierzchowne wyjaśnienia i rzeczywistego zgłębienia czynników, które decydują o tym, dlaczego to właśnie inicjatywa Jerzego Owsiaka jest najpopularniejszą akcją społeczną w Polsce. Stąd analiza czynników społeczno-kulturowych sukcesu WOŚP. – informuje Klaudyna Kamińska, Dyrektor Działu Badań w Izmałkowa Consulting.

Jak wynika z raportu „360° sukcesu WOŚP”, czynniki mające wpływ na popularność i tak ogromną sympatię do tej akcji można podzielić na 5 kategorii (zobrazowanych na grafice).

Silnie pozytywne emocje wokół akcji oraz ogromny kapitał społeczny, jaki wokół siebie zgromadziła, naturalnie przekłada się na zainteresowanie współpracą z WOŚP znanych i dużych firm. Jedną z nich jest Play.

Marka Play od lat do swoich kampanii zaprasza znane i cieszące się sympatią osoby. W pewnym momencie pomyśleliśmy o Jurku Owsiaku, jako osobie cenionej, która dla wielu osób jest bardzo rozpoznawalna. Finalnie zgodził się na współpracę pod warunkiem, że zostaniemy sponsorem WOŚP.  Taka propozycja była dla nas fair. W  tej inicjatywie ujęło nas to, że angażuje się w nią wiele ludzi pochodzących z bardzo różnych miejsc, a przede wszystkim ludzi młodych, takich którzy mogą mieć pierwsze doświadczenia z tym, że dawanie innym swojego czasu i zaangażowania jest czymś fajnym i wartościowym” – przyznaje Bartosz Dobrzyński – Dyrektor Marketingu w Play.

Badanie przeprowadzono w całości przy wykorzystaniu metody etnograficznej - deklaracje zostały skonfrontowane z rzeczywistymi zachowaniami - oraz w oparciu o metodologię 360˚ analizującą zjawisko z różnych perspektyw. Zastosowano miks technik badawczych: analiza materiałów zastanych, obserwacje, indywidualne i grupowe rozmowy z uczestnikami i ekspertami. 

Raport można pobrać pod linkiem: http://www.izmalkowa.com/download

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media BRAK ZDJĘCIA
2019-12-03 | 15:00

Scrabble mają moc łączenia ludzi

W niedzielę, 1 grudnia wystartowała kampania reklamowa marki Scrabble – jednej z najpopularniejszych gier planszowych na świecie. Kampania zasięgiem obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne – TVN i
Media TikTok testuje nową opcję - Shoppable Videos
2019-11-22 | 10:00

TikTok testuje nową opcję - Shoppable Videos

Większy wybór, oszczędność czasu i możliwość zrobienia zakupów przez całą dobę - to czynniki, dzięki którym coraz więcej osób decyduje się na zakupy
Media Magdalena Boczarska ambasadorką inwestycji premium Marvipol Development
2019-10-10 | 12:00

Magdalena Boczarska ambasadorką inwestycji premium Marvipol Development

Marvipol Development rozpoczyna nową kampanię wizerunkową. Deweloper łączy siły z Magdaleną Boczarską, znaną aktorką filmową, serialową i teatralną. Gwiazdę poznamy w nowej roli -

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Hanna Lis: Dziesięć lat temu nie segregowałam śmieci. Teraz staram się żyć zgodnie z ideą zero waste

Świadomość społeczeństwa dotycząca zmian klimatycznych w ostatnim czasie wzrosła. Dziennikarka uważa, że temat ekologii jest niezwykle aktualny i ważny, dlatego watro o nim mówić. Zdaniem Hanny Lis drobne zmiany codziennych nawyków prowadzą do polepszenia stanu środowiska. Dbając o ekologię, pokazujemy, że los przyszłych pokoleń nie jest nam obojętny. 

Gwiazdy

Agnieszka Rylik: polskie dzieci mają krzywe kręgosłupy i tyją najszybciej w Europie. Trzeba z tym walczyć

Mistrzyni świata w boksie zawodowym dużą uwagę przywiązuje do aktywności fizycznej. Ostatnimi czasy prowadzi ćwiczenia także dla najmłodszych. Treningi obfitują w ciekawe gry i angażujące zabawy. Rylik twierdzi, że rodzice powinni zachęcać dzieci do aktywności fizycznej. Jej córka uczęszcza na zajęcia ruchowe różnego typu. Próbuje wielu sportów, by móc wybrać te, które najbardziej jej się podobają.

Media

Osi Ugonoh: „Top Model” to dobry początek kariery. Nie jestem zaskoczona wygraną Dawida

Modelka została zwyciężczynią 4 edycji „Top Model” już 5 lat temu. Modelka nadal pracuję w zawodzie i robi karierę w branży. Twierdzi, że program jest bardzo dobrym początkiem i daje dużo możliwości. Jednak, aby zaistnieć w świecie mody należy wykazać się ciężką pracą i odpowiedzialnością. Ugonoh przyznaje, że tegoroczna wygrana Dawida Woskanina nie była dla niej zaskoczeniem. Jej zdaniem wszyscy finaliści 8 edycji mają spore szanse, by profesjonalnie zajmować się modelingiem.

 

CES Las Vegas 2020

Sport

Kluby fitness mogą być zasilane energią wytwarzaną przez ćwiczących. To pozwala oszczędzić na rachunkach za prąd i ograniczyć emisję CO2

SportsArt, dostawca profesjonalnego sprzętu sportowego w Polsce, wprowadził na rynek linię urządzeń cardio ECO-POWR, w których energia kinetyczna generowana przez ćwiczących jest zamieniana na energię elektryczną. Wytworzona siłą ludzkich mięśni energia może stanowić źródło zasilania dla klimatyzatorów, telewizorów, oświetlenia czy lodówek funkcjonujących w siłowni lub fitness klubie. W skali roku, w zależności od wielkości obiektów​, oszczędność prądu może sięgnąć nawet 7 MWh, co przekłada się na rachunki niższe o 7–9 tys. zł. Wyposażenie wszystkich działających w Polsce fitness klubów i siłowni w ekomaszyny mogłoby zredukować polski deficyt energetyczny o moc, jaką dostarcza rocznie średniej wielkości elektrownia węglowa.