SEO Vibes on Tour dla wydawców internetowych – pierwszy taki event w Polsce!
Zbliża się wyjątkowe spotkanie dla osób zajmujących się tworzeniem i publikacją treści online. SEO Vibes on Tour dla wydawców to nowa odsłona międzynarodowego cyklu eventów organizowanych przez WhitePress®. Po raz pierwszy całe wydarzenie będzie poświęcone wydawcom internetowym, ich codziennym wyzwaniom i sposobom na rozwój biznesu w sieci.
Wiedza i praktyka w jednym miejscu
SEO Vibes on Tour od lat przyciąga specjalistów SEO, marketerów i twórców z różnych krajów. Już 20 listopada 2025 roku zawita w Warszawie, w ADN Centrum Konferencyjnym. W branży takiego eventu jeszcze nie było – po raz pierwszy wydawcy internetowi mogą spotkać się w jednym miejscu, by wymienić się doświadczeniami.
WhitePress® zapowiada intensywny dzień pełen wystąpień ekspertów i inspirujących rozmów. Podczas wydarzenia uczestnicy poznają aktualne trendy w SEO, strategie zwiększania widoczności serwisów oraz sposoby budowania stabilnych źródeł przychodu. Prelegenci opowiedzą o sprawdzonych metodach rozwijania portali, blogów i serwisów tematycznych. Nie zabraknie też rozmowy o tym, jak platforma WhitePress® może pomóc w nowoczesnych strategiach SEO, zwłaszcza w erze AI.
Spotkania i nowe kontakty
SEO Vibes on Tour dla wydawców to także okazja do rozmów i wymiany pomysłów. W strefie networkingu będzie można poznać innych wydawców, podzielić się doświadczeniem i podyskutować o tym, jak radzić sobie w dynamicznie zmieniającym się świecie digital.
Relacje z wydawcami zawsze były dla nas kluczowe. Wierzymy, że partnerska relacja jest jedną z najważniejszych składowych naszego sukcesu. Konferencja jest nie tylko możliwością edukacji i poznania rynkowych trendów, ale też czasem intensywnego networkingu. Już w dniu ogłoszenia imprezy zaczęły do nas spływać wiadomości, że dużą wartością dodaną będzie możliwość spotkania się z całą ekipą WhitePress®. I nie ukrywam, te wiadomości niezmiernie nas cieszą, bo pokazują, że druga strona również dostrzega w nas swoich ważnych biznesowo partnerów – mówi Artur Hałas z WhitePress®, który od lat zajmuje się budowaniem relacji z ważnymi partnerami biznesowymi w firmie.
Na uczestników czekają:
- prelekcje prowadzone przez znanych polskich ekspertów z branży SEO i marketingu,
- networking w luźnej atmosferze,
- przekąski i napoje,
- zestaw powitalny od organizatorów.
Dla kogo jest to wydarzenie?
SEO Vibes on Tour dla wydawców to propozycja dla osób, które tworzą, rozwijają i monetyzują treści w internecie. W wydarzeniu mogą wziąć udział właściciele portali, redaktorzy, blogerzy i twórcy contentu. Spotkanie w Warszawie to szansa na zdobycie nowej wiedzy, poznanie wartościowych kontaktów i spojrzenie na branżę z nowej perspektywy.
Nasi wydawcy nieraz zwracali się do nas po wsparcie lub poradę, stąd nasz pomysł, by odpowiedzieć na te potrzeby, organizując dla nich zamkniętą konferencję. W tak dynamicznie zmieniającej się branży czasem trudno trzymać rękę na pulsie, gdy na co dzień zajmują nas inne tematy zawodowe. WhitePress® nie tylko chce pomóc wydawcom w monetyzacji ich usług, ale też pokazywać trendy i wskazywać kierunki, w których należy się rozwijać, by ich oferta pozostawała aktualna i atrakcyjna – tłumaczy Anna Jaroszewska, Country Manager w WhitePress® Polska.
Organizatorem SEO Vibes on Tour jest WhitePress®️, czyli międzynarodowa platforma linkbuildingowa, która wspiera widoczność w wyszukiwarkach, AI i LLM-ach. Firma znana jest z organizowana najwyżej ocenianych eventów branżowych pod szyldem SEO Vibes.
Więcej informacji o wydarzeniu i biletach można znaleźć na stronie: whitepress.com/pl/seo-vibes-on-tour/warsaw-publishers.
Źródło informacji: Whitepress
VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Barbara Kurdej-Szatan: Nie tylko kocham oglądać musicale, ale też w nich występować. Gram w nich już od kilkunastu lat
Aktorka przyznaje, że ma duży sentyment do musicali i lubi w nich grać, bo wtedy może zaprezentować na scenie cały kalejdoskop umiejętności, nie tylko grę aktorską, ale także śpiew, taniec i improwizację. Barbarę Kurdej-Szatan bardzo ucieszyła więc propozycja twórców spektaklu muzycznego „Aniołki Mussoliniego”. W tym widowisku bowiem w pełni wykorzystuje swój potencjał, a jednocześnie opowiada historię nietuzinkowych artystek.
Handel
Serwisy sprzedażowe pomagają rosnąć małym firmom w kraju i za granicą. Na Amazon co minutę kupowanych jest 70 produktów od polskich sprzedawców

86 proc. Polaków deklaruje, że ze względów bezpieczeństwa woli kupować na sprawdzonych marketplace’ach – wynika z badań Amazon.pl. Tak wysoki odsetek może oznaczać, że duże serwisy sprzedażowe będą przyciągać coraz większy ruch w sieci, co daje małym i średnim przedsiębiorcom nowe możliwości dotarcia do klientów, bez konieczności inwestowania we własny e-sklep i logistykę. W sklepie Polskie Marki na Amazon.pl jest ich już 1,2 tys. Wielu polskich sprzedawców wykorzystuje tę obecność także do rozpoczęcia eksportu swoich produktów.
Dom i ogród
Katarzyna Zielińska: Motyle i pielęgnowanie ogrodu to moje panaceum na smutki. Dzięki nim cały rok zachowuję spokojne wnętrze

Aktorka lubi obserwować motyle, bo jak podkreśla, te fascynujące owady mają dla niej szczególne znaczenie. By móc je hodować i cieszyć się ich widokiem, stworzyła im odpowiednie warunki do bytowania w swoim domu i ogrodzie. Od jakiegoś czasu Katarzyna Zielińska prowadzi też na Instagramie profil Plants With Me, poświęcony jej pasji do kwiatów i roślin. Dzięki niemu może się dzielić z followersami swoimi doświadczeniami, wskazówkami i inspiracjami.










|
|
|