Komunikaty PR

Mentos Pure Fresh z nową akcją samplingową w Costa Coffee

2019-08-06  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania mentos ( 0.29 MB )

Kiedy najczęściej sięgamy po gumę do żucia? Oczywiście, po posiłku! Właśnie dlatego Mentos łączy siły z Costa Coffee realizując ogólnopolską promocję konsumencką. Już od 1 sierpnia, każdy kto w jednej z kawiarni sieci zamówi zestaw składający się z dowolnego napoju i drobnej przekąski, otrzyma również bezpłatnie opakowanie gum do żucia Mentos Pure Fresh.

Polacy chętnie żują gumę. Większość konsumentów nie wyobraża sobie, aby nie sięgnąć po nią, kiedy są poza domem, w restauracji czy kawiarni, po obiedzie czy drugim śniadaniu. Naprzeciw tym potrzebom wychodzi Mentos razem z Costa Coffee. Już od 1 sierpnia do każdego zakupionego w sieci zestawu, np. kawy z ciastkiem czy soku i kanapki, dołączone zostanie opakowanie gum do żucia Mentos Pure Fresh Mint.

- Dzięki akcji samplingowej, realizowanej przy współpracy z siecią Costa Coffee, docieramy do konsumentów dokładnie wtedy, kiedy tego potrzebują. W momencie, gdy po posiłku szukają odświeżenia, pod ręką mają gumę do żucia bez cukru Mentos Pure Fresh. Jest to nasz wyjątkowy produkt – w wygodnym, poręcznym opakowaniu, z płynnym nadzieniem w każdej drażetce. Dostarcza intensywnego i naprawdę trwałego orzeźwienia – mówi  Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager Perfetti Van Melle Polska.

Promocja obowiązuje we wszystkich  kawiarniach Costa Coffee, zlokalizowanych na terenie całej Polski. Zarejestrowani użytkownicy Costa App otrzymają specjalny, dedykowany akcji mailing oraz powiadomienie w aplikacji mobilnej. Szczegóły oraz dodatkowe informacje, goście odwiedzający kawiarnie znajdą w drukowanych materiałach promocyjnych, dystrybuowanych we wszystkich lokalach.

Akcja samplingowa otrzyma silne wsparcie w mediach społecznościowych marki gum z portfolio Perfetti van Melle oraz na social media Costa Coffee. Głównym punktem promocji będzie konkurs, prowadzony na fanpage'u Mentos. W czasie jego trwania konsumenci powalczą o 30 voucherów na zakup produktów w kawiarniach Costa Coffee oraz o nagrodę główną – rower miejski. Konkurs organizowany jest na zlecenie Perffetti van Melle Polska przez agencję Livebrand.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media AkzoNobel z kampanią reklamową Dulux EasyCare+ Biuro prasowe
2020-04-16 | 12:10

AkzoNobel z kampanią reklamową Dulux EasyCare+

AkzoNobel, globalny producent farb i lakierów wystartował z nową kampanią farb Dulux EasyCare+. Główną osią działań komunikacyjnych jest spot reklamowy emitowany w
Media Potrzeby informacyjne Polaków w dobie koronawirusa.
2020-04-07 | 11:30

Potrzeby informacyjne Polaków w dobie koronawirusa.

Badanie LoveBrands Relations na temat preferencji komunikacyjnych Polaków wobec mediów   Przeglądając nagłówki mediów można sądzić, że uwaga
Media Jak epidemia koronawirusa wpływa na oglądalność filmów na YouTube?
2020-03-29 | 12:30

Jak epidemia koronawirusa wpływa na oglądalność filmów na YouTube?

Wzrost liczby opublikowanych filmów, wydłużony łączny czas ich oglądania i niemal 90 mln odsłon tygodniowo - to wnioski analizy przeprowadzonej przez firmę GetHero, która

Więcej ważnych informacji

Psychologia

Ewa Szabatin: Gdy zmienimy swoje nawyki żywieniowe, dorzucimy do tego sport i medytację, to przetrwamy najgorszy kryzys. Nie dopadnie nas żadna choroba ani depresja

Tancerka tłumaczy, że balans emocjonalny można osiągnąć przede wszystkim dzięki zmianie stylu życia i nawyków żywieniowych. Dobre jedzenie dostosowane do potrzeb organizmu, codzienna dawka sportu oraz ćwiczenia oddechowe pozwalają odzyskać wewnętrzną równowagę, pozbyć się niepotrzebnych lęków i stresu. Zdaniem Ewy Szabatin to najlepsze antidotum na obecną sytuację, kiedy zamknięci w domach zmagamy się z pandemią koronawirusa.

 
 

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

Sprzedaż zabawek przeniosła się do internetu. Tradycyjne sklepy coraz częściej korzystają z nowych form sprzedaży w sieci

Eksperci mówią już o trwałej zmianie nawyków konsumenckich. Mimo otwarcia sklepów i galerii handlowych sprzedaż przez internet wciąż notuje dynamiczne wzrosty. Jedną z kategorii, w których konsumenci chętniej kupują online, są artykuły dla dzieci, również zabawki. – Ten rok przyniósł branży transformację cyfrową – mówi Bartosz Ulman z Orbico. Do sieci przeniosła się nie tylko sprzedaż, lecz również reklama i prezentacja zabawek.

Gwiazdy

Alicja Węgorzewska-Whiskerd: Jestem niechętna szczepionce przeciw SARS-CoV-2. Po prostu nie wiem, jak ona wpłynie na stan mojego zdrowia

Szczepionki na koronawirusa jeszcze nie ma, ale dyskusja na temat tego, czy szczepienia będą obowiązkowe, rozpala emocje. Alicja Węgorzewska-Whiskerd dość sceptycznie podchodzi do pomysłu obowiązkowego szczepienia przeciw SARS-CoV-2. Artystka obawia się, że  mogłoby ono negatywnie wpłynąć na stan jej zdrowia i pogłębić obecne problemy.