Komunikaty PR

Mentos Pure Fresh z nową akcją samplingową w Costa Coffee

2019-08-06  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania mentos ( 0.29 MB )

Kiedy najczęściej sięgamy po gumę do żucia? Oczywiście, po posiłku! Właśnie dlatego Mentos łączy siły z Costa Coffee realizując ogólnopolską promocję konsumencką. Już od 1 sierpnia, każdy kto w jednej z kawiarni sieci zamówi zestaw składający się z dowolnego napoju i drobnej przekąski, otrzyma również bezpłatnie opakowanie gum do żucia Mentos Pure Fresh.

Polacy chętnie żują gumę. Większość konsumentów nie wyobraża sobie, aby nie sięgnąć po nią, kiedy są poza domem, w restauracji czy kawiarni, po obiedzie czy drugim śniadaniu. Naprzeciw tym potrzebom wychodzi Mentos razem z Costa Coffee. Już od 1 sierpnia do każdego zakupionego w sieci zestawu, np. kawy z ciastkiem czy soku i kanapki, dołączone zostanie opakowanie gum do żucia Mentos Pure Fresh Mint.

- Dzięki akcji samplingowej, realizowanej przy współpracy z siecią Costa Coffee, docieramy do konsumentów dokładnie wtedy, kiedy tego potrzebują. W momencie, gdy po posiłku szukają odświeżenia, pod ręką mają gumę do żucia bez cukru Mentos Pure Fresh. Jest to nasz wyjątkowy produkt – w wygodnym, poręcznym opakowaniu, z płynnym nadzieniem w każdej drażetce. Dostarcza intensywnego i naprawdę trwałego orzeźwienia – mówi  Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager Perfetti Van Melle Polska.

Promocja obowiązuje we wszystkich  kawiarniach Costa Coffee, zlokalizowanych na terenie całej Polski. Zarejestrowani użytkownicy Costa App otrzymają specjalny, dedykowany akcji mailing oraz powiadomienie w aplikacji mobilnej. Szczegóły oraz dodatkowe informacje, goście odwiedzający kawiarnie znajdą w drukowanych materiałach promocyjnych, dystrybuowanych we wszystkich lokalach.

Akcja samplingowa otrzyma silne wsparcie w mediach społecznościowych marki gum z portfolio Perfetti van Melle oraz na social media Costa Coffee. Głównym punktem promocji będzie konkurs, prowadzony na fanpage'u Mentos. W czasie jego trwania konsumenci powalczą o 30 voucherów na zakup produktów w kawiarniach Costa Coffee oraz o nagrodę główną – rower miejski. Konkurs organizowany jest na zlecenie Perffetti van Melle Polska przez agencję Livebrand.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Magdalena Boczarska ambasadorką inwestycji premium Marvipol Development Biuro prasowe
2019-10-10 | 12:00

Magdalena Boczarska ambasadorką inwestycji premium Marvipol Development

Marvipol Development rozpoczyna nową kampanię wizerunkową. Deweloper łączy siły z Magdaleną Boczarską, znaną aktorką filmową, serialową i teatralną. Gwiazdę poznamy w nowej roli -
Media Henkel Polska organizatorem ogólnopolskiego konkursu dla studentów
2019-10-08 | 10:55

Henkel Polska organizatorem ogólnopolskiego konkursu dla studentów

Rusza III edycja konkursu CSR Masters – działaj z Henklem! Do wygrania granty o wartości 5 000 zł na realizację projektów społecznych Jesteś studentem, zauważyłeś
Media BRAK ZDJĘCIA
2019-10-02 | 14:40

Naruszasz czyjeś prawa autorskie na Instagramie? Sprawdź, czy aby na pewno

​Komentarz Mariusza Rzepki, Senior Manager Eastern Europe w Sophos Na każde 39 sekund w sieci przypada jedna próba ataku hakerskiego[1]. W samym pierwszym półroczu ubiegłego roku ponad połowa wszystkich wykradzionych

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Gwiazdy

Gala Złote Spinacze 2019

Psychologia

Natalia Kukulska: Dzieci zmagające się z traumą mogą w szkole odsuwać się od grupy. Rówieśnicy często są bardzo brutalni i potrafią piętnować różne rzeczy

Wokalistka dobrze wie, z jakimi emocjami mierzy się dziecko, któremu z dnia na dzień runął świat. Jej dzieciństwo naznaczone było ogromną tragedią. Kiedy miała 4 lata, w katastrofie lotniczej zginęła jej mama – Anna Jantar. Natalia Kukulska wspomina, że najgorsze chwile udało się przetrwać dzięki miłości bliskich i wsparciu wychowawców. Jej zdaniem bardzo ważne jest, żeby w takich sytuacjach szkoła sprostała wyzwaniu. Nauczyciele muszą zrozumieć świat zranionego dziecka, biorąc pod uwagę zarówno jego przeżycia, jak i kontekst sytuacji rodzinnej.

Psychologia

W dzienniczkach uczniów dominują negatywne uwagi. Więcej pochwał mogłoby motywować dzieci do pracy i wzmacniać ich dobre cechy

W komunikacji między nauczycielami a rodzicami dominują zwykle negatywne uwagi na temat zachowania uczniów, co powoduje ciągłe napięcia w kontaktach między domem a szkołą. Kadra pedagogiczna rzadko chwali dzieci i zwraca uwagę na pozytywne przykłady zachowań. Tymczasem rodzice powinni wiedzieć, że ich dziecko ma np. talent przywódczy czy potrafi rozwiązywać konflikty w klasie. Dzięki temu mogliby wzmacniać w nich te pozytywne cechy. Dzieci za to czułyby się bardziej zmotywowane do dalszych starań.