Komunikaty PR

Legenda TAG Heuera powraca

2018-07-07  |  10:00
Biuro prasowe

Ludzie odchodzą, ale ich legendy żyją wiecznie. Steve McQueen, człowiek o oryginalnej osobowości, barwnym życiorysie i wielki koneser adrenaliny jest tego doskonałym dowodem. Razem z McQueenem nieśmiertelność zyskały dwie słynne marki, od lat związane z motoryzacją – TAG Heuer i Gulf. Dzisiaj szwajcarski producent luksusowych czasomierzy przywołuje ducha tamtych lat i przedstawia zegarek Formula 1 Gulf Special Edition.

 

Błękitno-pomarańczowy bolid

Jest 29 września 1968 roku. Po 24 godzinach morderczej walki na torze Circuit de la Sarthe świat poznaje zwycięzców kolejnego wyścigu 24 Hores de Le Mans. Z wynikiem 331 pokonanych okrążeń są nimi Pedro Rodriguez i Lucien Bianchi w Fordzie GT40 w błękitno-pomarańczowych barwach amerykańskiej firmy olejowej Gulf. W ten sposób rozpoczyna się wielka popularność charakterystycznego malowania, dodatkowo rozsławionego przez Steve’a McQueena i legendarny film Le Mans.

TAG Heuer w barwach Gulfa

Od tego wydarzenia minęło już 50 lat. Z tej okazji TAG Heuer prezentuje limitowaną do 50 sztuk edycję legendarnego zegarka Monaco, chętnie noszonego właśnie przez Steve’a McQueena, a także specjalną wersję innej legendy - modelu Formula 1.

TAG Heuer Formula 1 Gulf Special Edition to zegarek wykonany z wysokogatunkowej stali. W środku koperty o średnicy 43mm skrywa się szwajcarski mechanizm kwarcowy. Bezel czasomierza wykonano z aluminium, a na tyle koperty znalazło się logo Gulfa. Pod szafirowym szkłem umieszczono niebieską tarczę, którą przecinają dwa paski: błękitny i pomarańczowy. Tam też znajdują się trzy mniejsze tarcze chronografu, wskazujące minuty, sekundy i setne sekundy. Całość umieszczono na niebieskim pasku, przeszywanym stylową, pomarańczową nicią. Cena tego specjalnego czasomierza sugerowana przez producenta to 6490 zł.

Hybrydowy bolid dla Steve McQueena?

Od czasów sukcesów legendarnych błękitno-pomarańczowych wyścigówek przed słynnym zakrętem Mulsanne przybyło wiele śladów hamowania, a samochody startujące w 24h Le Mans mocno się zmieniły. Dzisiaj w tym wyścigu triumfują bolidy dużo mocniejsze, szybsze i bardziej skomplikowane od tych dostępnych 50 lat temu. Hybrydowa Toyota TS050, którą zwycięstwo w ostatniej edycji legendarnego wyścigu odnieśli Sébastien Buemi, Kazuki Nakajima i Fernando Alonso ma doładowany motor V6, dwa silniki elektryczne, zawrotną moc 1000 koni mechanicznych i napęd na cztery koła. Czy właśnie do takiego samochodu wsiadłby Steve McQueen z zegarkiem TAG Heuer Monaco, gdyby film Le Mans miał powstać dzisiaj? Tego nie dowiemy się nigdy, ale to bardzo prawdopodobne.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Mężczyzna Lifestylowy prezenty dla niego Biuro prasowe
2021-12-22 | 01:00

Lifestylowy prezenty dla niego

Święta Bożego Narodzenia już za kilka dni. Tym samym coraz mniej czasu zostaje na poszukiwanie idealnych prezentów. Nie od dziś wiadomo, że największym wyzwaniem jest dopasowanie
Mężczyzna Movember Polska 2021 - krakowska odsłona w Galerii Bronowice
2021-11-05 | 11:08

Movember Polska 2021 - krakowska odsłona w Galerii Bronowice

Ruszyła coroczna kampania prozdrowotna Movember Polska. W ramach akcji już w sobotę 6 listopada w Galerii Bronowice zorganizowane zostaną bezpłatne badania profilaktyczne dla mężczyzn.
Mężczyzna Wyzwania OneBlade First Shave dla graczy
2021-11-04 | 16:54

Wyzwania OneBlade First Shave dla graczy

Philips One Blade First Shave to nowa, elektryczna maszynka do golenia przeznaczona dla nastolatków, którzy golą się po raz pierwszy. Marka zdecydowała się na kampanię

Więcej ważnych informacji

Gwiazdy

Piotr Zelt: Staram się jak najwięcej jeździć na rowerze szosowym. Dzięki temu jestem spokojniejszy w domu, a w pracy bardziej kreatywny

Aktor robi niesamowite wyniki na rowerze szosowym i z każdym sezonem coraz bardziej upewnia się, że jest to sport dla niego wręcz idealny. Pomaga mu dbać o formę, a także oczyszcza umysł i zwiększa efektywność zawodową. Dziś Piotr Zelt już nie wyobraża sobie życia bez dwóch kółek i niestraszne mu nawet długie dystanse. Artysta należy do BIKE EXPO Narodowy Team. To grupa ludzi, którzy zakochali się w kolarstwie, w wyścigach szosowych i dzięki temu zmienili swój styl życia i zdrowia.

Handel

Specjalna aplikacja rozpoznaje frustrację u użytkownika strony internetowej. Narzędzia do analizy zachowań będą coraz istotniejsze w e-handlu

Sztuczna inteligencja i machine learning pomagają przeanalizować zachowania klientów odwiedzających strony internetowe firm, głównie e-sklepów, i wskazać, w których momentach tej wizyty pojawiła się frustracja. Polski start-up rozwija aplikację, która jako pierwsza na świecie wykorzystuje tę technologię i już po kilku minutach działania wskazuje pierwsze wnioski. Satysfakcja klientów jest w centrum zainteresowania przedsiębiorstw na całym świecie, a analitycy przewidują, że rynek oprogramowania do automatycznego badania wzorców ich zachowań niemal dwukrotnie zwiększy swoją wartość w najbliższych latach.

Handel

Czapki z Biedronki wesprą 30. Finał WOŚP. Cała kwota ze sprzedaży trafi na okulistykę dziecięcą

Biedronka dołączyła do firm wspierających Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. W placówkach sieci od 10 stycznia za 9,99 zł można kupić zimowe czapki, a całkowity dochód ze sprzedaży trafi na okulistykę dziecięcą, którą w tym roku wspiera WOŚP. – Zależało nam bardzo na tym, żeby czapka była w przystępnej cenie, która pomoże każdemu się zaangażować. Pierwsze dni sprzedaży pokazują, że to szczególne nakrycie głowy stało się gorącym towarem – mówi Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji i CSR w sieci Biedronka.​