Komunikaty PR

Moda na Mazowsze

2014-09-18  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Jacek Andrzej Kwiatkowski
GoodPress

Zwycięzców 13/11A
03-936 Warszawa
pr|goodpress.eu| |pr|goodpress.eu
+48 22 30 81 200
www.goodpress.eu
Do pobrania MnM-info ( 0.76 MB )

Moda na Mazowsze jest pierwszym w Polsce projektem, który cechuje innowacyjne podejście do turystyki. W sposób absolutnie wyjątkowy i nowatorski łączy podróże, kulinaria i design.

Wdrażany przez Mazowiecką Regionalną Organizację Turystyczną od 3 lat projekt jest pomysłem na  kreowanie trendu spędzania czasu wolnego na Mazowszu. Jest propozycją tak dla dorosłych, jak i dzieci. Jest ZAPROSZENIEM DO SAMODZIELNEGO ZNALEZIENIA WŁASNEGO MIEJSCA I SPOSOBU odpoczywania w tym nie odkrytym jak dotąd regionie Polski. Do tworzenia własnej mazowieckiej historii….

Moda na Mazowsze jest „podróżą” do źródeł, zabawą w odnajdywanie korzeni tego regionu i przyjemnością łączenia tradycji z nowoczesnym designem, kuchnią czy sposobami spędzania  wolnych chwil. Indywidualnie, z rodziną czy przyjaciółmi.

Moda na Mazowsze pozwala odkrywać region poprzez emocje, które są wyzwalane przez różne doświadczenia. Dlatego do projektu weszły tylko te produkty i usługi, które wywalają emocje, które angażują zmysły. To pozwala zupełnie inaczej poczuć Mazowsze, jako region tradycyjny i zarazem nowoczesny, region, który zaskakuje i inspiruje, region, który obok tradycyjnych podróży, oferuje inne atrakcje w postaci designu lub chociażby sztuki kulinarnej. Region, w którym przeszłość, teraźniejszość i przyszłość stanowią wyjątkowy konglomerat możliwości.  
Obecnie realizowany etap projektu pt. „Moda na Mazowsze jako kompleksowa i innowacyjna oferta turystyczna regionu” współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013, Działanie 6.2. Turystyka.

W ramach projektu zrealizowano już m.in. następujące działania:
•    Zinwentaryzowano potencjał Mazowsza w zakresie designu, kulinariów, sztuki użytkowej, mody, rzemiosła, a także interaktywnych, ciekawych ofert turystycznych
•    Opracowano znak graficzny wraz z logotypem
•    Stworzono portal informacyjno-promocyjnego
•    Wydano folder promocyjny, który bazuje na autentycznych wypowiedziach turystów odwiedzających Mazowsze
•    Zaprojektowano i uszyto kolekcję strojów inspirowanych wzorami ludowymi Mazowsza
Zapraszamy do wspólnego kreowania Mody na Mazowsze….!

Więcej informacji: www.modanamazowsze.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Amerykańskie drewno liściaste w 4 zwycięskich projektach konkursu Wood Awards Biuro prasowe
2019-12-12 | 12:00

Amerykańskie drewno liściaste w 4 zwycięskich projektach konkursu Wood Awards

AMERYKAŃSKIE DREWNO LIŚCIASTE W 4 ZWYCIĘSKICH PROJEKTACH KONKURSU WOOD AWARDS ­Nowy wystrój Opery Królewskiej w Londynie, niezwykła konstrukcja z drewnianych
Styl życia Świąteczne prezenty z Netto – podarunki dla niej i dla niego
2019-12-12 | 12:00

Świąteczne prezenty z Netto – podarunki dla niej i dla niego

Święta tuż, tuż, dlatego to niemal ostatni dzwonek, aby znaleźć idealne prezenty gwiazdkowe. Jeśli wciąż nie macie pomysłu, co podarować swoim bliskim pod choinkę, zajrzyjcie do sklepu
Styl życia Najwspanialszy czas w roku. Rady od PANUL
2019-12-12 | 11:00

Najwspanialszy czas w roku. Rady od PANUL

Andy Williams w piosence ,,It’s the most wonderful time of the year’’ śpiewa jakim to wspaniałym czasem są święta Bożego Narodzenia. Ten magiczny moment zbliża się

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Zygmunt Chajzer: Żona z pojemnikami jeździ do źródełka wody oligoceńskiej. Dzięki temu zużywamy mniej plastiku

Temat ochrony środowiska nie jest Zygmuntowi Chajzerowi obojętny. Prezenter zaznacza, że jest wyczulony na segregację śmieci. W ostatnim czasie postanowił również zniwelować ilość zużywanego przez siebie i rodzinę plastiku. Wyznaje, że początkowo nie wiedział, jak się za to zabrać. Teraz jednak jego żona jeździ po wodę do źródełka oligoceńskiego, dzięki czemu mogli zrezygnować z kupowania wody butelkowanej.

Gwiazdy

Maja Frykowska: Jestem fanką zdrowego żywienia. Ćwiczę regularnie, trzy razy w tygodniu

Zdrowa dieta cały czas jest obecna w życiu Mai Frykowskiej. Stara się także dbać o kondycję fizyczną. Nie przepada za sportami ekstremalnymi, jednak siłownię odwiedza regularnie – trzy razy w tygodniu. Zazwyczaj, by poprawić kondycję, wybiera treningi wytrzymałościowe. Ćwiczy pod okiem trenera personalnego.

Teatr

Piotr Cyrwus: Przekonanie o polskim antysemityzmie jest wynikiem niezrozumienia. Jesteśmy coraz bliżej tolerancji

Chociaż Polskę poza jej granicami uważa się za najbardziej antysemicki kraj na świecie, to zdaniem aktora Piotra Cyrwusa społeczeństwo jest coraz bardziej tolerancyjne. Według niego tego typu sądy nie zawsze idą w parze z rzetelną oceną sytuacji, czasami są jedynie wynikiem nieporozumień dotyczących przeszłości. Aby ich uniknąć, niezbędny jest dialog i odpowiednia edukacja.

 

CES Las Vegas 2020

Prawo

Blisko połowa pracowników padła ofiarą mobbingu. Tylko co czwarta firma stara się temu przeciwdziałać

Ponad 60 proc. Polaków doświadczyło nieodpowiedniego traktowania przez przełożonego, a blisko połowa padła ofiarą przemocy słownej. 46 proc. deklaruje, że było mobbingowanych w miejscy pracy – wynika z raportu „Bezpieczeństwo pracy w Polsce”. Zagrożenia psychospołeczne, w tym również mobbing, mają negatywny wpływ na pracowników i ich efektywność. Wiąże się z nimi co trzecia nieobecność w pracy. Mają one także przełożenie na całą firmę, a jedynie 26 proc. pracowników podkreśla, że ich organizacja podejmuje działania na rzecz przeciwdziałania mobbingowi.