Komunikaty PR

Moda na Mazowsze

2014-09-18  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Jacek Andrzej Kwiatkowski
GoodPress

Zwycięzców 13/11A
03-936 Warszawa
pr|goodpress.eu| |pr|goodpress.eu
+48 22 30 81 200
www.goodpress.eu
Do pobrania MnM-info ( 0.76 MB )

Moda na Mazowsze jest pierwszym w Polsce projektem, który cechuje innowacyjne podejście do turystyki. W sposób absolutnie wyjątkowy i nowatorski łączy podróże, kulinaria i design.

Wdrażany przez Mazowiecką Regionalną Organizację Turystyczną od 3 lat projekt jest pomysłem na  kreowanie trendu spędzania czasu wolnego na Mazowszu. Jest propozycją tak dla dorosłych, jak i dzieci. Jest ZAPROSZENIEM DO SAMODZIELNEGO ZNALEZIENIA WŁASNEGO MIEJSCA I SPOSOBU odpoczywania w tym nie odkrytym jak dotąd regionie Polski. Do tworzenia własnej mazowieckiej historii….

Moda na Mazowsze jest „podróżą” do źródeł, zabawą w odnajdywanie korzeni tego regionu i przyjemnością łączenia tradycji z nowoczesnym designem, kuchnią czy sposobami spędzania  wolnych chwil. Indywidualnie, z rodziną czy przyjaciółmi.

Moda na Mazowsze pozwala odkrywać region poprzez emocje, które są wyzwalane przez różne doświadczenia. Dlatego do projektu weszły tylko te produkty i usługi, które wywalają emocje, które angażują zmysły. To pozwala zupełnie inaczej poczuć Mazowsze, jako region tradycyjny i zarazem nowoczesny, region, który zaskakuje i inspiruje, region, który obok tradycyjnych podróży, oferuje inne atrakcje w postaci designu lub chociażby sztuki kulinarnej. Region, w którym przeszłość, teraźniejszość i przyszłość stanowią wyjątkowy konglomerat możliwości.  
Obecnie realizowany etap projektu pt. „Moda na Mazowsze jako kompleksowa i innowacyjna oferta turystyczna regionu” współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013, Działanie 6.2. Turystyka.

W ramach projektu zrealizowano już m.in. następujące działania:
•    Zinwentaryzowano potencjał Mazowsza w zakresie designu, kulinariów, sztuki użytkowej, mody, rzemiosła, a także interaktywnych, ciekawych ofert turystycznych
•    Opracowano znak graficzny wraz z logotypem
•    Stworzono portal informacyjno-promocyjnego
•    Wydano folder promocyjny, który bazuje na autentycznych wypowiedziach turystów odwiedzających Mazowsze
•    Zaprojektowano i uszyto kolekcję strojów inspirowanych wzorami ludowymi Mazowsza
Zapraszamy do wspólnego kreowania Mody na Mazowsze….!

Więcej informacji: www.modanamazowsze.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Europejska podróż za jeden uśmiech. Charytatywny stream wirtualnych kierowców Biuro prasowe
2020-08-04 | 01:00

Europejska podróż za jeden uśmiech. Charytatywny stream wirtualnych kierowców

Pasjonat cyfrowych ciężarówek podczas wspólnej zabawy chce zebrać 5000 zł dla chorych na raka małych pacjentów kliniki onkologicznej Przylądek Nadziei we
Styl życia 4 porady jak zrobić piękne zdjęcia z wakacji smartfonem
2020-08-03 | 15:00

4 porady jak zrobić piękne zdjęcia z wakacji smartfonem

Jednak sprzęt to nie wszystko – są pewne niezmienne zasady, które sprawią, że fotografia stanie się wyjątkowo pięknym zapisem naszych wakacyjnych przeżyć. Pierwsza porada
Styl życia Welcome to The Jungle, czyli lato pod palmami w Galerii Młociny!
2020-08-03 | 12:55

Welcome to The Jungle, czyli lato pod palmami w Galerii Młociny!

Atrakcje przygotowane na drugą połowę wakacji w Galerii Młociny z całą pewnością okażą się prawdziwym rarytasem dla mieszkańców Warszawy! Na tarasie bielańskiego centrum

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Złote Spinacze 2020 - zgłoszenie

Gwiazdy

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Teatr

Olga Bończyk: Artyści zostali niezwykle boleśnie dotknięci przez pandemię. Większość z nas czuje się zapomniana i niechciana

Aktorka przyznaje, że na początku kwarantanny starała się zagospodarować wolny czas tak, by nie odczuwać niepokoju spowodowanego brakiem pracy. Skupiła się głównie na przyjemnościach i dbaniu o dom. Natłok zajęć całkowicie ją pochłonął. Jednak gdy przerwa od aktywności zawodowej zaczęła się niebezpiecznie przedłużać, pojawił się wewnętrzny niepokój. Obecnie Olga Bończyk przygotowuje się do premier spektakli, które już niedługo będą miały miejsce w nowo powstałej przestrzeni artystycznej – Scenie Relaks.

Media

Patrycja Strzałkowska: Podczas produkcji programów telewizyjnych manipuluje się wypowiedziami ludzi, żeby uzyskać efekt zadowalający producenta

Uczestniczka polskich reality show i autorka bestsellerów niedawno wydała kolejną, pełną erotyki powieść, która nosi tytuł „Show mojego życia”. Autorka zdradza w niej kulisy powstawania programów telewizyjnych oraz ujawnia manipulacje, które stosuje się w trakcie montażu nakręconego materiału. Patrycja Strzałkowska podczas tworzenia kontrowersyjnej historii korzystała ze swojego doświadczenia. Przyznaje, że praca nad telewizyjnymi projektami zazwyczaj wiąże się z licznymi wpadkami.

Transport

Polacy obawiają się drugiej fali pandemii. Co czwarty ogranicza wydatki, a ponad połowa wybiera polskie produkty i krajowe atrakcje turystyczne

48 proc. mieszkańców naszego kraju obawia się powrotu pandemii, a wśród kobiet odsetek ten wynosi 51 proc. – to wnioski z badania przeprowadzonego na zlecenie Dentsu Aegis Network Polska w czerwcu. Nastroje Polaków poprawiły się w porównaniu z początkowym okresem pandemii, jednak podczas zakupów jedna czwarta ogranicza wydatki, ponad połowa koncentruje się na produktach, które zaspokajają podstawowe potrzeby, a większość tych, którzy planują wakacje, spędzi je w Polsce.