DOMOdesign w DOMOTECE. Zakończona sukcesem czwarta edycja wydarzenia.
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Czwarta odsłona cyklicznej akcji DOMOdesign, udowodniła, że warszawiacy i miłośnicy designu z całej Polski chcą mieszkać jeszcze bardziej stylowo i funkcjonalnie. Wypełniony po brzegi program wykładów i warsztaty z kompletem uczestników pokazały duże zainteresowanie mieszkańców stolicy tego rodzaju inicjatywami. Było to możliwe przede wszystkim dzięki znakomitym gościom; architektom, stylistom wnętrz, dziennikarzom i psychologom, którzy holistycznie zadbali o uczestników. Podczas DOMOdesign poruszali tematy związane nie tylko z designem i aranżacją wnętrz, ale także z dobrostanem psychicznym i fizycznym. Dzięki tak kompleksowemu podejściu, DOMOTEKA inspirowała i edukowała na wielu płaszczyznach.
Odwiedzający w miniony weekend DOMOTEKĘ mogli poczuć, że design był dla nich na przysłowiowe „wyciągnięcie ręki”. Bez względu na to, czy przyszli, by zgłębić najnowsze trendy czy znaleźć odpowiedzi na pytania dotyczące wystroju domu, każdy opuszczał to miejsce usatysfakcjonowany. DOMOdesign, tym razem odbywający się pod hasłem „Porozmawiajmy o wnętrzu”, znów dostarczył nie tylko solidnej dawki wiedzy i świeżych pomysłów, ale przede wszystkim motywacji, by wprowadzać te rozwiązania do swoich przestrzeni. Partnerstwo i połączenie sił z inicjatywą OKK!design, współorganizatorem przedsięwzięcia, zapewniło wysoki poziom merytoryczny wykładów, traktujących o ważnych aspektach, takich jak zrównoważone projektowanie.
Atrakcyjny program wydarzeń i zakupy w specjalnych cenach
Jesienna edycja, która przypadła w Black Friday weekend, była okazją do skorzystania z promocji – w wielu sklepach na terenie DOMOTEKI czekały na klientów atrakcyjne obniżki cen mebli i wyposażenia wnętrz. Program pełen wykładów, warsztatów oraz okazji rabatowych uczynił z DOMOTEKI przestrzeń, w której wiedzę o trendach połączono z dostępnymi od ręki rozwiązaniami. Podczas obu dni można było skorzystać z bezpłatnych oprowadzań po salonach z architektami, którzy doradzali jak najlepiej urządzać przestrzeń, dokonywali indywidualnych selekcji w oferowanych produktach i pomagali w znalezieniu niebanalnych prezentów na zbliżające się święta.
Jednym z najciekawszych punktów programu była prezentacja Magdy Federowicz-Boule z pracowni Tremend, pokazująca, jak właściwe podejście do projektowania może harmonijnie łączyć estetykę, użyteczność i troskę o środowisko. Kolejne prelekcje, prowadzone przez Katarzynę Jaroszyńską, Ewę Mierzejewską, Jacka Tryca, Agnieszkę Lesiuk, Dominikę Witos, czy Dagmarę Jakubczak, zachęcały do refleksji nad przemyślanymi oraz użytkowymi decyzjami zakupowymi. Goście DOMOdesign mieli także okazję odwiedzić salon polskiego producenta mebli Novelle Home Couture po jego metamorfozie i zobaczyć powiększoną przestrzeń salonu Bizzarto. Nowe odsłony obu showroomów prezentowały bogatą ofertę mebli, łączących wysmakowany design z najwyższą jakością wykonania pomysłów polskich i zagranicznych projektantów.
„Kolejna edycja DOMOdesign udowodniła, że to wydarzenie, które na stałe wpisało się już do kalendarza każdego miłośnika designu, dlatego planujemy kontynuację tego cyklu w 2025 roku. DOMOTEKA na ul. Malborskiej 41 to nie tylko centrum wyposażenia wnętrz, ale także miejsce, które inspiruje, kreuje i edukuje. Otwieramy tym samym nowe możliwości zarówno dla klientów indywidualnych, jak i architektów, wspierając ich w tworzeniu oryginalnych aranżacji wnętrz.” – dodaje Agata Brzezińska, Head of CEE Pradera.
Patroni Medialni: Czas na Wnętrze, Elle Decoration, Label, White Mad, Weranda, Wprost, Design.doc, Designteka, Nowy Magazyn, Wnętrza Domów
Więcej na : domoteka.pl
Ciepła magia brązów
Ekspres do kawy– najlepszy sposób na świąteczne poranki
Jak wprowadzić kolor do aranżacji wnętrza?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Miuosh: Trwa wielkie odliczanie do trasy koncertowej „Pieśni Współczesne. Tom II”. Biletów praktycznie już nie ma, więc dodajemy kolejne terminy
Po trzech latach od premiery pierwszej części „Pieśni Współczesnych” we wrześniu premierę miała ich kontynuacja, na którą czekało wielu miłośników dobrej muzyki. Niewykluczone, że nowy album powtórzy sukces swojego poprzednika, bo jak podkreśla Miuosh, bilety na koncerty, które odbędą się w 2025 roku, są już w dużej mierze wyprzedane. Artysta nie kryje satysfakcji z tego, że znów będzie miał okazję stanąć na scenie wraz z legendarnym Zespołem Pieśni i Tańca „Śląsk”, a także z wieloma wspaniałymi artystami podbijającymi listy przebojów.
Finanse
Kobiety nie wierzą w swoje kompetencje dotyczące inwestowania. Niska samoocena często przeszkadza w podjęciu pierwszych kroków
Kobiety-inwestorki – częściej niż inwestujący mężczyźni – są nastawione na zapewnienie bezpieczeństwa i ochronę kapitału, dlatego portfele inwestycyjne obu płci często wyraźnie się różnią – wynika z raportu „Polak inwestor 2024”. Panie wybierają zwykle produkty, które zapewniają może mniejszy zysk, ale są bezpieczniejsze. Powodem jest nie tylko ich motywacja, lecz również niska samoocena. Kobiety są znacznie mniej pewne swojej wiedzy dotyczącej inwestowania w porównaniu z mężczyznami.
Handel
Polacy rozsądni w podejściu do prezentów. Kierują się ich praktycznością i ceną
Polacy coraz częściej z wyprzedzeniem kupują prezenty świąteczne. Kierują się przy tym ich funkcjonalnością, ale przede wszystkim ceną. Wielu z nich z tego właśnie powodu wybiera do zakupów okres Black Friday i towarzyszących mu przecen. Na liście najchętniej kupowanych prezentów wysoką pozycję zajmują książki, wśród zabawek dominują za to klocki.