Komunikaty PR

JAK DOBRAĆ STRÓJ KĄPIELOWY, BY ODZWIERCIEDLAŁ TWOJĄ OSOBOWOŚĆ

2019-07-16  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.29 MB )

Wygląd jest naszą wizytówką - to, jak nas widzą inni, ma wpływ na to, jak jesteśmy odbierani przez najbliższe otoczenie. I chociaż wielu się do tego nie przyznaje, trudno się kłócić z tym stwierdzeniem. Dlatego ważne jest, by ubrania, które wybieramy, podkreślały naszą osobowość. Latem topowym elementem naszej garderoby jest strój kąpielowy, niezbędny podczas wakacyjnych podróży, a także element letnich stylizacji. Jak wybrać strój, który będzie wyrazem ponadczasowej elegancji i posłuży nam przez długie lata?

Trendy modowe zmieniają się błyskawicznie, często wręcz trudno za nimi nadążyć. Niektóre będą nam pasować, a inne nie. Ważne jest więc, by dobierać ubrania w zgodzie ze sobą, a nie kierując się obecnie panującą modą. Dobrym rozwiązaniem są klasyczne, ponadczasowe formy, które nigdy nie wyjdą z mody i będą służyć nam przez lata.

- Każdy potrafi ubrać się modnie. Wystarczy wejść do sklepu i kupić stylizację z wystawy. Sztuką jest jednak ubrać się tak, by podkreślić swój styl i charakter, czyli pozostać w zgodzie ze sobą – moim zdaniem na tym właśnie polega moda. Wiem, że wybór kostiumu kąpielowego jest dla wielu kobiet nie lada wyzwaniem. Kostium powinien być dla nas niczym druga skóra, w końcu odsłaniając swoje ciało, odsłaniamy też siebie i naszą wrażliwą stronę. Dlatego ważne jest, by czuć się w nim dobrze i komfortowo – podsumowuje Zuzanna Łuczkowiak, projektantka i właścicielka marki Susan Swimwear. Dodaje: - Klasyczne i eleganckie kroje są ponadczasowe. Raz wybrane – będą nam służyć latami. Dobra jakość materiału i krój dopasowany do sylwetki to mój przepis na plażową elegancję.

Na co zwrócić uwagę, wybierając stój kąpielowy?

To, od czego powinnyśmy zacząć, to poznanie swoich wymiarów i typu sylwetki. Ułatwi to wybór modelu i kroju kostiumu, w którym będziemy wyglądać najlepiej. Inne stroje będą pasowały „gruszce", a inne „klepsydrze". Dlatego warto dowiedzieć się, jakim typem jesteśmy. „Gruszkom” poleca się kostiumy, które optycznie powiększą biust, „kołom” jednoczęściowe stroje w stonowanych kolorach, „prostokątom” modele, które uwydatnią biust i poszerzą biodra, „marchewkom” trójkątne góry i doły, które optycznie powiększą biodra, a „klepsydrom” będą pasować niemal wszystkie kroje.

- Zauważyłam, że wiele kobiet ma problem zwłaszcza w doborze górnej części kostiumu. Wiem, że często jest to dużym wyzwaniem, szczególnie dla kobiet, które posiadają większe piersi. W swoich projektach zastosowałam rozwiązanie tego problemu – każdy model posiada możliwość włożenia indywidualnie dobranych wkładek, które bez względu na rozmiar będą zbierać i podtrzymywać piersi. Polecam takie rozwiązania wszystkim kobietom, które mają problem z doborem odpowiedniego kostiumu do swojego biustu.

Kiedy znamy już kroje i modele, które nam pasują, możemy przejść do wybrania wzorów i kolorów, które pokażą naszą energię i charakter. Oczywiście możemy kierować się po prostu tym, co się nam podoba, ale możemy też pójść o krok dalej i celowo wybierać kolory, które pokażą nas w pożądany sposób. Nie od dziś wiadomo, że kolory oddziałują na emocje: czerwony kojarzony jest z siłą i pewnością siebie, żółty z pozytywną energią, zielony z naturą i harmonią, niebieski ze stabilizacją i mądrością, czarny z elegancją i tajemniczością, a szary z wyrafinowaniem. Kolory mają moc - za ich pomocą możemy komunikować innym nasz nastrój czy emocje, które nam towarzyszą.

Ta wiedza z pewnością ułatwi nam wybór wymarzonego stroju kąpielowego. Warto jednak pamiętać, że idealny kostium to taki, w którym będziemy czuć się pięknie i komfortowo! To najważniejsza zasada, którą powinnyśmy się kierować, bowiem pewność siebie, uśmiech na twarzy i odważny krok, to najlepsza wizytówka szczęśliwej kobiety.

Więcej informacji:

www.susanswimwear.eu

www.instagram.com/susan_swimwear

www.facebook.com/susanswimweareu

Zuzanna Łuczkowiak – założycielka i projektantka Susan Swimwear – marki produkującej stylowe kostiumy kąpielowe. Przez znajomych nazywana „Damą w kapeluszu” ze względu na swój klasyczny gust i styl ubierania. Z modą związana jest niemal całe życie - już w wieku 18 lat stworzyła swoją pierwszą markę modową, która przez 4 lata istnienia na rynku odnosiła wiele sukcesów. Od początku Zuzanna Łuczkowiak stawiała na najlepsze materiały, jakość i klasyczne, ponadczasowe kroje. Pracując w agencji eventowej, organizowała między innymi takie modowe wydarzenia jak Kreatywne Targi Mody. Wszystkie swoje wartości i doświadczenia zawarła w projektowanych przez nią kostiumach kąpielowych. Jej dewizą jest przede wszystkim wysoka jakość i ponadczasowy szyk.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Wyjątkowa kreacja na bal karnawałowy? Tylko od Manufaktury Formy Jonquil Biuro prasowe
2020-01-22 | 14:00

Wyjątkowa kreacja na bal karnawałowy? Tylko od Manufaktury Formy Jonquil

Czas karnawałowych balów i imprez już w pełni. Każda kobieta na zabawie karnawałowej chciałaby wyglądać wyjątkowo i zachwycić towarzystwo niepowtarzalna kreacją. Niestety, w
Moda Wiosna 2020 dla Twojej sylwetki. Jak dobierać trendy, aby dobrze wyglądać?
2020-01-21 | 10:00

Wiosna 2020 dla Twojej sylwetki. Jak dobierać trendy, aby dobrze wyglądać?

Każda z nas wie, że odpowiednio dobrana garderoba może podkreślić atuty i odwrócić niechciane spojrzenia od naszych mankamentów. Problem rodzą jednak stale zmieniające się
Moda Zimowe wyprzedaże w Galerii Grafitt
2020-01-20 | 13:00

Zimowe wyprzedaże w Galerii Grafitt

Zimowe wyprzedaże to naprawdę gorący okres w zielonogórskiej galerii. Salony oferują swoim klientkom bardzo atrakcyjne obniżki cen, dzięki którym modne i dobrej jakości

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Media

Macademian Girl: Marzy mi się program oparty na modzie i metamorfozach. W naszej stacji nie było jeszcze takiego formatu, a ta tematyka jest trochę spychana na bok

Blogerka mówi, że doskonale czuje się w roli gospodyni programu „Pytanie na śniadanie” i nie ukrywa, że ma apetyt na więcej. Czeka na kolejne propozycje od stacji, w której robi karierę, i wierzy, że dzięki doświadczeniom zdobytym w śniadaniówce poradzi sobie również z większymi formatami. Marzy jej się chociażby projekt poświęcony modzie i metamorfozom.

Gwiazdy

Dorota Goldpoint: Pracodawcy nie doceniają kobiet 50+, bo gonią za ludźmi młodymi. Dojrzałe panie mają ogromne doświadczenie i mogą je przekazać

Projektantka zauważa, że wielu pracodawców nie chce zatrudniać kobiet po 50. roku życia. Mimo że często mają one sporo do zaoferowania, przede wszystkim duże doświadczenie i wiedzę, to propozycje pracy dla nich pojawiają się niezwykle rzadko. Dlatego też Dorota Goldpoint chce udowodnić, że dojrzałe kobiety powinny mieć swoje miejsce w życiu i w społeczeństwie, bo doskonale sprawdzają się w wielu rolach. Sama w swoje 50. urodziny zainaugurowała projekt „The Inner Power”, który zadedykowała właśnie kobietom 50+.

 

Energetyka

Eksperci: To nasi sąsiedzi często odpowiadają za zanieczyszczenie powietrza w okolicy. Mobilne laboratorium sprawdzi, czym palą w piecach

Dzięki mobilnemu laboratorium jakości powietrza strażnicy miejscy i gminni będą mogli szybko zbadać, czy dane gospodarstwo pali w piecu odpowiednim paliwem. Bez takiego urządzenia reakcja na zgłaszane interwencje byłaby właściwie niemożliwa. Tymczasem okazuje się, że średnio aż przez jedną trzecią dni w roku Polacy oddychają powietrzem, w którym przekroczone są normy zawartości szkodliwych substancji. Za ich emisję odpowiadają w większości gospodarstwa domowe.