Komunikaty PR

JAK DOBRAĆ STRÓJ KĄPIELOWY, BY ODZWIERCIEDLAŁ TWOJĄ OSOBOWOŚĆ

2019-07-16  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.29 MB )

Wygląd jest naszą wizytówką - to, jak nas widzą inni, ma wpływ na to, jak jesteśmy odbierani przez najbliższe otoczenie. I chociaż wielu się do tego nie przyznaje, trudno się kłócić z tym stwierdzeniem. Dlatego ważne jest, by ubrania, które wybieramy, podkreślały naszą osobowość. Latem topowym elementem naszej garderoby jest strój kąpielowy, niezbędny podczas wakacyjnych podróży, a także element letnich stylizacji. Jak wybrać strój, który będzie wyrazem ponadczasowej elegancji i posłuży nam przez długie lata?

Trendy modowe zmieniają się błyskawicznie, często wręcz trudno za nimi nadążyć. Niektóre będą nam pasować, a inne nie. Ważne jest więc, by dobierać ubrania w zgodzie ze sobą, a nie kierując się obecnie panującą modą. Dobrym rozwiązaniem są klasyczne, ponadczasowe formy, które nigdy nie wyjdą z mody i będą służyć nam przez lata.

- Każdy potrafi ubrać się modnie. Wystarczy wejść do sklepu i kupić stylizację z wystawy. Sztuką jest jednak ubrać się tak, by podkreślić swój styl i charakter, czyli pozostać w zgodzie ze sobą – moim zdaniem na tym właśnie polega moda. Wiem, że wybór kostiumu kąpielowego jest dla wielu kobiet nie lada wyzwaniem. Kostium powinien być dla nas niczym druga skóra, w końcu odsłaniając swoje ciało, odsłaniamy też siebie i naszą wrażliwą stronę. Dlatego ważne jest, by czuć się w nim dobrze i komfortowo – podsumowuje Zuzanna Łuczkowiak, projektantka i właścicielka marki Susan Swimwear. Dodaje: - Klasyczne i eleganckie kroje są ponadczasowe. Raz wybrane – będą nam służyć latami. Dobra jakość materiału i krój dopasowany do sylwetki to mój przepis na plażową elegancję.

Na co zwrócić uwagę, wybierając stój kąpielowy?

To, od czego powinnyśmy zacząć, to poznanie swoich wymiarów i typu sylwetki. Ułatwi to wybór modelu i kroju kostiumu, w którym będziemy wyglądać najlepiej. Inne stroje będą pasowały „gruszce", a inne „klepsydrze". Dlatego warto dowiedzieć się, jakim typem jesteśmy. „Gruszkom” poleca się kostiumy, które optycznie powiększą biust, „kołom” jednoczęściowe stroje w stonowanych kolorach, „prostokątom” modele, które uwydatnią biust i poszerzą biodra, „marchewkom” trójkątne góry i doły, które optycznie powiększą biodra, a „klepsydrom” będą pasować niemal wszystkie kroje.

- Zauważyłam, że wiele kobiet ma problem zwłaszcza w doborze górnej części kostiumu. Wiem, że często jest to dużym wyzwaniem, szczególnie dla kobiet, które posiadają większe piersi. W swoich projektach zastosowałam rozwiązanie tego problemu – każdy model posiada możliwość włożenia indywidualnie dobranych wkładek, które bez względu na rozmiar będą zbierać i podtrzymywać piersi. Polecam takie rozwiązania wszystkim kobietom, które mają problem z doborem odpowiedniego kostiumu do swojego biustu.

Kiedy znamy już kroje i modele, które nam pasują, możemy przejść do wybrania wzorów i kolorów, które pokażą naszą energię i charakter. Oczywiście możemy kierować się po prostu tym, co się nam podoba, ale możemy też pójść o krok dalej i celowo wybierać kolory, które pokażą nas w pożądany sposób. Nie od dziś wiadomo, że kolory oddziałują na emocje: czerwony kojarzony jest z siłą i pewnością siebie, żółty z pozytywną energią, zielony z naturą i harmonią, niebieski ze stabilizacją i mądrością, czarny z elegancją i tajemniczością, a szary z wyrafinowaniem. Kolory mają moc - za ich pomocą możemy komunikować innym nasz nastrój czy emocje, które nam towarzyszą.

Ta wiedza z pewnością ułatwi nam wybór wymarzonego stroju kąpielowego. Warto jednak pamiętać, że idealny kostium to taki, w którym będziemy czuć się pięknie i komfortowo! To najważniejsza zasada, którą powinnyśmy się kierować, bowiem pewność siebie, uśmiech na twarzy i odważny krok, to najlepsza wizytówka szczęśliwej kobiety.

Więcej informacji:

www.susanswimwear.eu

www.instagram.com/susan_swimwear

www.facebook.com/susanswimweareu

Zuzanna Łuczkowiak – założycielka i projektantka Susan Swimwear – marki produkującej stylowe kostiumy kąpielowe. Przez znajomych nazywana „Damą w kapeluszu” ze względu na swój klasyczny gust i styl ubierania. Z modą związana jest niemal całe życie - już w wieku 18 lat stworzyła swoją pierwszą markę modową, która przez 4 lata istnienia na rynku odnosiła wiele sukcesów. Od początku Zuzanna Łuczkowiak stawiała na najlepsze materiały, jakość i klasyczne, ponadczasowe kroje. Pracując w agencji eventowej, organizowała między innymi takie modowe wydarzenia jak Kreatywne Targi Mody. Wszystkie swoje wartości i doświadczenia zawarła w projektowanych przez nią kostiumach kąpielowych. Jej dewizą jest przede wszystkim wysoka jakość i ponadczasowy szyk.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Trendy w modzie by OTAKA jesień 2019 Biuro prasowe
2019-09-17 | 06:00

Trendy w modzie by OTAKA jesień 2019

O.TAKA jesień! W nadchodzącym sezonie wiele się może zdarzyć i jedno jest pewne, z całą pewnością nie będziemy się nudzić!  Wciąż romantyczne falbany Zwiewne
Moda Perła w kolekcji biżuterii
2019-09-13 | 12:50

Perła w kolekcji biżuterii

Perła w kolekcji biżuterii – i to dosłownie. Wart 50 tys. zł naszyjnik wykonany z 32 pereł, pochodzących z niezwykle rzadkiego i drogocennego gatunku, zobaczyć będzie można na
Moda Galeria Grafitt – zawsze po drodze
2019-09-12 | 12:00

Galeria Grafitt – zawsze po drodze

Jej położenie na głównej arterii Zielonej Góry zapewnia nie tylko możliwość zrobienia szybkich zakupów w drodze z pracy lub podczas krótkiej przerwy pomiędzy

Gwiazdy

Maciej Dowbor: W wyniku pewnych zbiegów okoliczności stałem się człowiekiem estrady. Ale nie rezygnuję z dziennikarstwa

Gospodarz „Twoja twarz brzmi znajomo” nie chce ograniczać się do prowadzenia programów rozrywkowych. Podkreśla, że z wykształcenia jest dziennikarzem i wciąż żywi ambicje związane z tym zawodem. Obecnie realizuje je w programie „SuperLudzie”, którego bohaterami są osoby niepełnosprawne, przełamujące stereotypy i bariery.

Muzyka

Margaret: Jako jurorka jestem bardzo wyrozumiała. Nam też często nie wychodzi i nie jest to koniec świata

Wokalistka podkreśla, że chce jak najlepiej wykorzystać szansę pokierowania swoją drużyną wokalną w „The Voice of Poland”. Chwali swoich podopiecznych i docenia to, że są nastawieni na rozwój i szlifowanie umiejętności wokalnych. Jej zdaniem, dzięki takim programom można odkryć wiele muzycznych perełek. Żałuje też, że regulamin formatu nie pozwolił, by do drugiego etapu można było zakwalifikować znacznie więcej osób.

 

Robotyka i SI

Przyszłość kardiochirurgii to roboty wykonujące operacje. Medycyna czeka też na urządzenia ograniczające komplikacje w trakcie i po zabiegach

W ciągu ostatnich lat tylko kilka innowacyjnych urządzeń kardiochirurgicznych trafiło na sale operacyjne. Większość z nich pojawia się na rynku po kilku lub nawet kilkunastu latach ze względu na długi proces certyfikacji, obejmujący m.in. szereg badań klinicznych. Przyszłością kardiochirurgii są zdalne operacje wykonywane przez roboty, jednak do tej pory ich obsługą zajmuje się jedynie kilkunastu lekarzy na całym świecie.

Gwiazdy

Katarzyna Vu Manh: Bycie pogodynką to nie lada wyzwanie. Siedzę w książkach do geografii jak licealistka

Tancerka została prezenterką pogody i jeszcze we wrześniu ma zadebiutować na antenie Telewizji Polskiej. Twierdzi, że nowa rola jest dla niej dużym wyzwaniem, głównie ze względu na wiedzę, którą musi opanować. Gwiazda na dłużej dołączy też do obsady serialu „Policjantki i policjanci”.