Komunikaty PR

JOSEPH RIBKOFF - OD XXS DO XXL

2019-08-01  |  12:45
Biuro prasowe
Kontakt
KAROLINA SIUDYŁA
MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS

WAŁ MIEDZESZYŃSKI 608a
03-988 WARSZAWA
karolina|magnifico.com.pl| |karolina|magnifico.com.pl
609776612
www.magnifico.com.pl
Do pobrania Ribkoff ( 0.56 MB )

Świat mody zaskakiwał nas już niejednokrotnie, coraz częściej wykorzystując niekonwencjonalne rozwiązania. Zupełnie nowe trendy przeplatały się ze spektakularnymi powrotami elementów z poprzedniego stulecia. Styliści oraz dyrektorzy kreatywni znanych na całym świecie domów mody z każdym sezonem udowadniają, że ich wyobraźnia jest całkowicie nieograniczona. W tym sezonie luksusowe marki wprowadziły na wybiegi i na sklepowe wieszaki rozmiary dla kobiet o nieco okrąglejszych kształtach. Marka Joseph Ribkoff od początku istnienia w swojej misji odpowiadała na potrzeby klientek w rozmiarach od XXS do XXL. 

            Świat mody niejednokrotnie pokazał nam jak łamać wszelkie schematy. W ciągu zaledwie kilku sezonów potrafi wywrócić nasze garderoby do góry nogami i jak przyzna większość fashionistek, to właśnie w modzie kocha najbardziej. Do tej pory marki luksusowe prezentowały na wybiegach, a później firmowych butikach i sklepach outfity w rizmiatach do 40, w związku z czym kobiety o nieco okrąglejszych kształtach musiały się zadowolić tym, co oferowały sieciówki. W tym sezonie wiele znanych marek postanowiło kolejny raz wyjść poza ramy i zaprezentować tak na wybiegach, jak i na półkach sklepowych kolekcje w pełnych rozmiarach od 34 do 46. Zerwanie z trwającym od kilku dekad mitem wysuszonej modelki i tym samym klientki zaczyna powoli odchodzić do lamusa. 

            Duży wpływ na te zmiany mają media społecznościowe i pojawiające się w nich trendsetterki o naturalnych lub nieco okrąglejszych kształtach. To gwiazdki instagrama dyktują od niedawna co jest modne, a marki podążają ich śladem. 

            Kanadyjski producent odzieży dla kobiet – firma Joseph Ribkoff od początku istnienia stawiał na kobiety we wszystkich rozmiarach i nigdy nie wykluczał żadnej z nich. W każdej kolekcji znajdziemy coś dla siebie bez względu na to, czy nosimy rozmiar XXS, czy XXL. Od niedawna marka dostępna jest również w Polsce w aż 40 multibrandowych sklepach na terenie całego kraju oraz na platformach sprzedażowych. Sklep firmowy mieści się w Warszawie w Centrum Mody Klif na 1 piętrze. W tegorocznej kolekcji królują motywy zwierzęce, kwiatowe oraz paski. Są też modele w ponadczasowych kolorach czerni, bieli i czerwieni. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Perła w kolekcji biżuterii Biuro prasowe
2019-09-13 | 12:50

Perła w kolekcji biżuterii

Perła w kolekcji biżuterii – i to dosłownie. Wart 50 tys. zł naszyjnik wykonany z 32 pereł, pochodzących z niezwykle rzadkiego i drogocennego gatunku, zobaczyć będzie można na
Moda Galeria Grafitt – zawsze po drodze
2019-09-12 | 12:00

Galeria Grafitt – zawsze po drodze

Jej położenie na głównej arterii Zielonej Góry zapewnia nie tylko możliwość zrobienia szybkich zakupów w drodze z pracy lub podczas krótkiej przerwy pomiędzy
Moda Urodzinowa „Bitwa na Style” w VIVO! Krosno
2019-09-12 | 12:00

Urodzinowa „Bitwa na Style” w VIVO! Krosno

Wielkimi krokami zbliżają się 2. urodziny VIVO! Krosno. Z tej okazji Centrum Handlowe przygotowało konkurs „Bitwa na Style”, w którym uczestnicy będą mogli zaprezentować

Media

Aleksander Baron: To jest pierwsza edycja „The Voice of Poland”, gdzie panel trenerski złożony jest z artystów jednego pokolenia. To będzie czuć w programie

Baron i Tomson z zespołu Afromental nie ukrywają, że bardzo zżyli się z programem „The Voice of Poland” i cieszy ich każda kolejna edycja. Ich zdaniem muzyczny talent show Dwójki cały czas zyskuje na atrakcyjności, dlatego nie ma mowy o żadnej nudzie czy powtarzalności. Jako trenerzy za każdym razem mają szansę poznawać innych uczestników, a wielu spośród nich zachwyca niebanalną barwą głosu, charyzmą i bogatą osobowością. Muzycy zachwalają także dobór jurorów w tej jubileuszowej edycji i zapewniają, że nie ma między nimi żadnych niesnasek.

Gwiazdy

Dominika Skoczylas: Gdzie się nie pojawię, tam jestem rozpoznawalna. Ale nie mam presji, że mogę być szczęśliwa tylko jako popularna aktorka

Jestem otwarta na to, co przyniesie życie – mówi aktorka. Cieszy się popularnością, jaką daje jej rola w lubianym przez widzów serialu, nie przywiązuje się jednak do roli gwiazdy. Twierdzi, że może pracować również przy mniej topowych, a nawet niszowych produkcjach.

 

Samorządy

Inteligentne systemy wideo poprawiają bezpieczeństwo w miastach. Potrafią przewidzieć zagrożenie jeszcze zanim do niego dojdzie

W ciągu ostatnich pięciu lat co piąty Polak (19 proc.) padł ofiarą kradzieży, włamania, pobicia lub napadu – wynika z ubiegłorocznego badania CBOS. Przestępczość to problem zwłaszcza dużych miast, ale jak pokazuje raport opracowany dla Ministerstwa Cyfryzacji, rozwiązania z zakresu smart city mogą ograniczyć ją nawet o 40 proc., co potwierdzają dotychczasowe wdrożenia. Jednym z rozwiązań, które pozwala zadbać o bezpieczeństwo na drogach, ulicach czy stadionach, są inteligentne systemy wideo.

Gwiazdy

Aleksandra Szwed: Ciało jest moim narzędziem pracy. Dużo się ruszam, aby utrzymać formę

Aktorka tłumaczy, że liczba obowiązków zawodowych zobowiązuje ją do bycia w ciągłym ruchu, a to z kolei zapewnia jej utrzymanie szczupłej sylwetki. By mieć dobrą kondycję, nie idzie na łatwiznę, tylko na każdym kroku wybiera takie rozwiązania, które gwarantują jej codzienną porcję ćwiczeń. Dlatego też na przykład nie jeździ windą, a wchodzi na 5. piętro po schodach. Jest także jedną z tych mam, które nie obserwują z boku, jak bawi się jej dziecko, tylko bawią się razem z nim.