Komunikaty PR

Event motoryzacyjny i wsparcie Pomorskiego Hospicjum dla Dzieci

2019-08-23  |  01:00
Biuro prasowe

Devil-Cars po raz kolejny w tym sezonie zawładną Torem Pszczółki. Podczas eventu motoryzacyjnego będzie można przejechać się jednym z kilkunastu luksusowych aut i wesprzeć Pomorskie Hospicjum dla Dzieci. Impreza odbędzie się 25 sierpnia.

W najbliższą niedzielę zobaczymy m.in. Astona Martina DB9, Ferrari F430, Forda Mustanga GT czy Lamborghini Gallardo. Vouchery na przejazdy dostępne są na stronie: https://devil-cars.pl/. Do wyboru mamy dwie opcje – samodzielne kierowanie samochodem lub runda jako pasażer. W przypadku wolnych miejsc, istnieje możliwość nabycia biletu stacjonarnie. Ich liczba będzie jednak ograniczona.

Co ważne, podobnie jak podczas poprzednich imprez, 10 zł od każdego przejazdu wykupionego na torze zostanie przekazane na rzecz Pomorskiego Hospicjum dla Dzieci. Wszystkie osoby, które w niedzielę zakupią voucher, wesprą więc nieuleczalnie chore dzieci oraz ich rodziny.

Event startuje o godzinie 9.00 i potrwa do 16.00. Wstęp dla obserwatorów jest wolny. Na miejscu każdy zainteresowany będzie mógł zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie, nagrać film lub obejrzeć wnętrza wybranych samochodów. Dokładny adres: Żuławska 5, 83-032 Pszczółki.

Tutaj znajdziecie nazwy aut, które 25 sierpnia zawitają na Tor Pszczółki: Ferrari F430, Lamborghini Gallardo, Aston Martin DB9, Nissan GTR, KTM X-BOW, ARIEL ATOM, Porsche 911 Carrera, Mitsubishi Lancer Evo X, SUBARU STI TURBO, Ford Mustang GT, BMW M POWER, BMW BITURBO PERFORMANCE oraz Subaru Impreza WRX.

Devil-Cars to firma oferująca przejażdżki luksusowymi samochodami po największych torach Polski. Co weekend, od końca maja do połowy października, odwiedza różne miasta w naszym kraju, wspierając charytatywnie lokalne inicjatywy. W tym sezonie spotkamy ich aż w 15 lokalizacjach.

W lipcu firma wypuściła także specjalną grę Devil-Cars Racing, w której za ściganie się online można wygrać vouchery na prawdziwe przejazdy – https://devil-cars.pl/gra. Nagrody przyznawane są co tydzień w trzech kategoriach – czas, liczba zebranych odznak oraz liczba okrążeń.

W Pszczółkach koło Gdańska kolejny event motoryzacyjny Devil-Cars odbędzie się 14 września.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja TOM s tuninguje Lexusa RX. Agresywne oblicze SUV-a Biuro prasowe
2020-02-25 | 17:00

TOM's tuninguje Lexusa RX. Agresywne oblicze SUV-a

Japoński warsztat TOM’s, słynący z tuningu samochodów i przygotowywania aut do motorsportu, zabrał się za nowego Lexusa RX. Owocem jest bardzo muskularny body kit.
Motoryzacja Carrera Panamericana - wyścig, który wpłynął na historię motoryzacji i… zegarków
2020-02-25 | 14:00

Carrera Panamericana - wyścig, który wpłynął na historię motoryzacji i… zegarków

Uroczyste otwarcia nowych dróg kojarzą nam się głównie z politykami w ciemnych garniturach i ich pompatycznymi przemowami. Ale w latach 50. ubiegłego wieku Meksykanie mieli na to
Motoryzacja Polska premiera włoskiego motocykla Malaguti Dune X 125
2020-02-24 | 01:00

Polska premiera włoskiego motocykla Malaguti Dune X 125

Według najnowszego Raportu Branży Motoryzacyjnej na koniec 2018 roku w Polsce było zarejestrowanych 891 tys. jednośladów, a Polacy najczęściej mogą pochwalić się tymi liczącymi od

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Natalia Szroeder: Nie wiem jeszcze, czy poradzę sobie w roli prowadzącej. Ale uwielbiam nowe wyzwania

Wokalistka już niedługo zadebiutuje w roli prowadzącej muzycznego programu „The Four. Bitwa o sławę”. Tłumaczy, że zależy jej na rozwoju osobistym i zdobywaniu nowych umiejętności. Cieszy się więc, że będzie mogła spróbować swoich sił jako konferansjerka. Szroeder wyznaje, że na planie talent show panuje bardzo przyjazna atmosfera. Dzięki temu nie czuje nadmiernego stresu i może w pełni skoncentrować się na nowym wyzwaniu.

Psychologia

Arkadiusz Jakubik: Nie jestem typem wodzireja, który opowiada żarty i anegdoty z planu filmowego. Wolę obserwować i słuchać

Aktor w 2008 roku założył zespół muzyczny Dr Misio. Tłumaczy, że tworzenie muzyki jest dla niego sposobem na porozumiewanie się z fanami. Poprzez utwory może bowiem nawiązać z nimi emocjonalną więź. Ponadto koncerty pomagają Jakubikowi pozbyć się złych myśli. Szaleństwo na scenie traktuje jak psychoterapię, dzięki której zachowuje zdrowie psychiczne bez pomocy specjalisty.

Telekomunikacja

Co czwarty nastolatek doświadcza przemocy w internecie. Świadomość zagrożeń wśród rodziców jest wciąż niewystarczająca

Średnio co piąty nastolatek był ośmieszany, a co czwarty – wyzywany w internecie. Tymczasem aż 84 proc. rodziców sądzi, że ich dzieci nigdy nie doświadczyły w sieci słownej przemocy – wynika z badań NASK. Oprócz hejtu młodzież coraz powszechniej styka się też z takimi zagrożeniami jak patostreaming, treści pornograficzne czy fake newsy, a ich lista stale się wydłuża. Kluczem do obrony przed nimi jest edukacja i świadomość po stronie rodziców i nauczycieli. W tym celu w lutym – w ramach obchodów 16. Dnia Bezpiecznego Internetu – odbywa się w całej Polsce blisko 4 tys. inicjatyw na rzecz bezpieczeństwa młodych internautów.

 

Zagranica

Coraz więcej Polaków kupuje wakacyjne wycieczki kilka miesięcy przed wyjazdem. Sezon 2020 zapowiada się na bardziej udany niż ubiegłoroczny

Ponad 40 proc. Polaków rezerwuje swoje wakacje przynajmniej na dwa miesiące przed wylotem – wynika z analizy Travelplanet.pl. To oznacza, że coraz rzadziej decydujemy się na wyjazd last minute. Gwarancja najniższej ceny i większe poczucie bezpieczeństwa sprawiają, że turystom nie opłaca się czekać z decyzją do ostatniej chwili. Najchętniej wybieramy Grecję, Turcję, Egipt i Tunezję. Blisko 80 proc. Polaków decyduje się na all inclusive, chętniej w cztero- i pięciogwiazdkowych hotelach.