Komunikaty PR

Lexus LX debiutuje w sportowym wydaniu

2019-08-16  |  10:00
Biuro prasowe

Największy SUV Lexusa zyskał na amerykańskim rynku nowy pakiet stylistyczny. Sport Package sprawia, że model LX 570 wyróżnia się bardziej agresywnym wyglądem nadwozia, a także nowym wykończeniem wnętrza, które w połączeniu z potężną, wolnossącą V-ósemką pod maską tworzą interesujące połączenie.

 

Na zewnątrz i w środku

W odmianie z pakietem Sport Package Lexus LX zyskuje zmieniony przód z nowym, sportowym grillem, inne wykończenie obszaru pod tylnym zderzakiem oraz lusterka w kolorze nadwozia z chromowanymi wstawkami. Lexus chce w ten sposób bardziej podkreślić charakterystyczne linie swojego największego SUV-a. Zmiany dotknęły również wnętrza samochodu. Fotele są pokryte skórą semianilinową, która występuje w kolorach Black, Cabernet lub specjalnym kolorze Moonlight White, a całość zwieńcza czarna podsufitka.

Luksusowy SUV

W skład konfiguracji Sport Package wchodzą również udogodnienia z pakietu Luxury. Lexus LX w takiej wersji dysponuje podgrzewanymi i wentylowanymi przednimi i tylnymi siedzeniami, czterostrefową klimatyzacją oraz projektorami w drzwiach, wyświetlającymi logo modelu. Do pakietu należą również: 21-calowe i 10-ramienne aluminiowe koła, zestaw 19-głośników Mark Levinson, podgrzewana kierownica wykonana z drewna, wyświetlacz HUD oraz ładowarka bezprzewodowa. A standardem w każdej wersji wyposażenia jest pakiet systemów bezpieczeństwa, składający się m.in. z systemu przeciwkolizyjnego, układu ostrzegającego o niezamierzonym opuszczaniu pasa ruchu oraz aktywnego tempomatu.

Z V-ósemką pod maską

Lexusa LX 570 napędza silnik w układzie V8 o pojemności 5,7 litra. Jednostka wytwarza moc ponad 380 KM, a 90% momentu obrotowego jest dostępne już od 3 600 obr./min. Z tym potężnym motorem połączono 8-biegową przekładnię automatyczną. LX to solidna terenówka oparta na ramie. Napęd 4x4 z 5 trybami jazdy sprawia, że auto radzi sobie w ciężkim terenie, a mocarny silnik pozwala pociągnąć przyczepę o masie ponad 3 ton.

Lexus LX 570 z roku modelowego 2020 trafi do amerykańskich salonów we wrześniu. Pakiet Sport Package jest dostępny wyłącznie dla modelu z trzema rzędami siedzeń. Za auto o bardziej sportowym charakterze trzeba zapłacić minimum 99 300 dolarów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Lexus stworzy… luksusowy samolot? Biuro prasowe
2019-09-20 | 12:00

Lexus stworzy… luksusowy samolot?

Dla Lexusa samochody to najwyraźniej za mało. Japońska marka pokazała właśnie swój pierwszy luksusowy jacht i wygląda na to, że na tym nie poprzestanie. Słowa prezydenta
Motoryzacja 7 Moto Show Suwałki w najbliższy weekend
2019-09-20 | 01:00

7 Moto Show Suwałki w najbliższy weekend

Najbliższy weekend w północno-wschodniej Polsce zapowiada się naprawdę obiecująco. A wszystko za sprawą wyjątkowej imprezy jaką jest 7 Moto Show Suwałki Reaktywacja. To impreza z
Motoryzacja Przejedź się luksusowym autem i pomóż Warszawskiemu Hospicjum dla Dzieci
2019-09-20 | 01:00

Przejedź się luksusowym autem i pomóż Warszawskiemu Hospicjum dla Dzieci

Spełniają motoryzacyjne marzenia i niosą pomoc chorym dzieciom – firma Devil-Cars już po raz kolejny w tym sezonie organizuje event na podwarszawskich torach. W sobotę 21 września na

Gwiazdy

Margaret: Mam ponad 10 tatuaży. Niektóre coś znaczą, a inne są efektem przedłużonej imprezy

Wokalistka lubi ozdabiać swoje ciało tatuażami i jak tłumaczy, czasem przywiązuje uwagę do ich symboliki, ale często też tatuuje sobie po prostu to, co jej się w danym momencie podoba. Na razie piosenkarka ma ponad dziesięć tatuaży i jak wspomina, powstawały one w różnych okolicznościach, czasem zupełnie spontanicznie, na przykład po dobrej imprezie.

Partner sekcji zdrowie

Film

Stefano Terrazzino: Przygotowywałem aktorów „365 dni” do zatańczenia tanga. Ta scena jest bardzo zmysłowa, zresztą jak cały film i książka

Tancerz nie kryje satysfakcji z tego, że producenci filmu „365 dni”, który jest ekranizacją powieści Blanki Lipińskiej, docenili jego kunszt i zaprosili do współpracy. Jego zadaniem było przygotowanie choreografii do jednej z kluczowych scen.

 

Ochrona środowiska

Biznes modowy walczy z plastikowymi odpadami. Do 2025 roku LPP wyeliminuje plastikowe opakowania niepodlegające recyklingowi lub kompostowaniu

Duży biznes w coraz większym stopniu włącza się w walkę z plastikiem. Dotyczy to również przemysłu odzieżowego. W sprzedaży są już ubrania wykonane z bardziej przyjaznych dla środowiska materiałów lub przetworzonych odpadów. W sklepach organizowane są także zbiórki używanej odzieży. Kolejna kwestia to zarządzanie plastikowymi odpadami. Firma LPP – jako pierwsza w Polsce – przystąpiła do inicjatywy New Plastics Economy Global Commitment. Zobowiązała się, że do 2025 roku będzie w 100 proc. korzystać wyłącznie z opakowań, które nadają się do ponownego użycia, recyklingu lub kompostowania.

Seriale

Maciej Musiał: Widzowie dzisiaj mają dosyć wysokie wymagania i lubią być traktowani jak widzowie inteligentni. I myślę, że w ten sposób traktuje ich „Pułapka”

Mimo że początkowo produkcja TVN miała być wyłącznie sześcioodcinkowym miniserialem, to wysoka oglądalność i dobre przyjęcie przez widzów przekonało twórców, aby przedłużyć „Pułapkę” na kolejny sezon. W drugiej serii są aktorzy dobrze znani z pierwszej odsłony, ale pojawi się także kilka nowych nazwisk.