Komunikaty PR

Lexus LX debiutuje w sportowym wydaniu

2019-08-16  |  10:00
Biuro prasowe

Największy SUV Lexusa zyskał na amerykańskim rynku nowy pakiet stylistyczny. Sport Package sprawia, że model LX 570 wyróżnia się bardziej agresywnym wyglądem nadwozia, a także nowym wykończeniem wnętrza, które w połączeniu z potężną, wolnossącą V-ósemką pod maską tworzą interesujące połączenie.

 

Na zewnątrz i w środku

W odmianie z pakietem Sport Package Lexus LX zyskuje zmieniony przód z nowym, sportowym grillem, inne wykończenie obszaru pod tylnym zderzakiem oraz lusterka w kolorze nadwozia z chromowanymi wstawkami. Lexus chce w ten sposób bardziej podkreślić charakterystyczne linie swojego największego SUV-a. Zmiany dotknęły również wnętrza samochodu. Fotele są pokryte skórą semianilinową, która występuje w kolorach Black, Cabernet lub specjalnym kolorze Moonlight White, a całość zwieńcza czarna podsufitka.

Luksusowy SUV

W skład konfiguracji Sport Package wchodzą również udogodnienia z pakietu Luxury. Lexus LX w takiej wersji dysponuje podgrzewanymi i wentylowanymi przednimi i tylnymi siedzeniami, czterostrefową klimatyzacją oraz projektorami w drzwiach, wyświetlającymi logo modelu. Do pakietu należą również: 21-calowe i 10-ramienne aluminiowe koła, zestaw 19-głośników Mark Levinson, podgrzewana kierownica wykonana z drewna, wyświetlacz HUD oraz ładowarka bezprzewodowa. A standardem w każdej wersji wyposażenia jest pakiet systemów bezpieczeństwa, składający się m.in. z systemu przeciwkolizyjnego, układu ostrzegającego o niezamierzonym opuszczaniu pasa ruchu oraz aktywnego tempomatu.

Z V-ósemką pod maską

Lexusa LX 570 napędza silnik w układzie V8 o pojemności 5,7 litra. Jednostka wytwarza moc ponad 380 KM, a 90% momentu obrotowego jest dostępne już od 3 600 obr./min. Z tym potężnym motorem połączono 8-biegową przekładnię automatyczną. LX to solidna terenówka oparta na ramie. Napęd 4x4 z 5 trybami jazdy sprawia, że auto radzi sobie w ciężkim terenie, a mocarny silnik pozwala pociągnąć przyczepę o masie ponad 3 ton.

Lexus LX 570 z roku modelowego 2020 trafi do amerykańskich salonów we wrześniu. Pakiet Sport Package jest dostępny wyłącznie dla modelu z trzema rzędami siedzeń. Za auto o bardziej sportowym charakterze trzeba zapłacić minimum 99 300 dolarów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Toyota TJ Cruiser może zadebiutować jeszcze w tym roku Biuro prasowe
2020-02-15 | 12:00

Toyota TJ Cruiser może zadebiutować jeszcze w tym roku

TJ Cruiser, pomysłowy minivan i SUV w jednym, zaprojektowany z myślą o aktywnym stylu życia, podróżach i sportach outdoorowych, zadebiutował jako koncept ponad 2 lata temu. Teraz
Motoryzacja 10 najoszczędniejszych SUV-ów - testy drogowe Consumer Reports
2020-02-15 | 10:00

10 najoszczędniejszych SUV-ów - testy drogowe Consumer Reports

Hybrydowy Lexus UX i Toyota RAV4 to najoszczędniejsze SUV-y pod względem zużycia paliwa na rynku. Tak wynika z testów w rzeczywistych warunkach drogowych, przeprowadzonych przez
Motoryzacja Nowa Toyota GR Yaris na trasie Rajdu Szwecji
2020-02-14 | 15:00

Nowa Toyota GR Yaris na trasie Rajdu Szwecji

Toyota GR Yaris, nowy hot hatch japońskiej marki, sprawdza się w na trasach rajdowych mistrzostw świata. Samochód, który trafi do sprzedaży w drugiej połowie roku, przejedzie

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Partner sekcji zdrowie

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Kurowska: Kobiety są wobec siebie nielojalne. Powinnyśmy się wspierać nie tylko od święta

Aktorka została jedną z ambasadorek projektu Doroty Goldpoint – The Inner Power, który jest hołdem składanym dojrzałym i pewnym siebie kobietom. Joanna Kurowska tłumaczy, że wzięła udział w przedsięwzięciu, ponieważ chciałaby, aby kobiety w Polsce były dla siebie dobre, życzliwe i wspierały się wzajemnie. Jej zdaniem obecnie sytuacja przedstawia się odwrotnie. Panie często są wobec siebie nielojalne i cieszą się z porażek przyjaciółek.

Teatr

Andrzej Nejman: Kiedy zaczynałem być dyrektorem Teatru Kwadrat, to on właściwie się rozpadał, a aktorzy nie mieli gdzie grać

Aktor od lipca 2010 roku kieruje Teatrem Kwadrat. Tłumaczy, że gdy zaczynał pełnić funkcję dyrektora, instytucja znajdowała się w złym stanie finansowym i jej przyszłość była niepewna. W ciągu ostatnich 10 lat teatr ewoluował, zażegnał kryzys i zyskał miano jednego z najpopularniejszych w Warszawie. Nejman przyznaje, że wprowadzanie zmian i ulepszeń to wieloetapowy proces, który właściwie nigdy się nie kończy.

Problemy społeczne

Opieka psychiatryczna w Polsce zaczyna wychodzić z głębokiego kryzysu. Resort zdrowia znacząco zwiększył dostęp do psychiatrów

Niedofinansowanie, zła organizacja i brak lekarzy to główne bolączki polskiego systemu opieki psychiatrycznej. Dotyczy to zarówno leczenia dorosłych, jak również dzieci i młodzieży. Sytuacja jednak powoli się zmienia. Resort zdrowia realizuje pilotażowy projekt w opiece nad dorosłymi pacjentami, który już przynosi pierwsze efekty – znacząco zwiększył dostęp do psychiatrów. – Dzięki większym naborom na kierunek lekarski w ciągu czterech–pięciu lat powinien się zmniejszyć niedobór lekarzy, ale wciąż mamy niewykorzystany potencjał w postaci kadry psychologów – mówi Marek Balicki, zajmujący się reformą psychiatrii dorosłych.

 

Uroda

Mężczyźni coraz bardziej dbają o urodę. Podstawą pielęgnacji powinny być produkty oczyszczające

Zdaniem Marty Krupińskiej, autorki książki „#Polish beauty. Przewodnik naturalnej pielęgnacji dla Polek”, mężczyźni coraz bardziej dbają o swoją cerę. Szefowa działu urody „Elle” zaznacza, że męska pielęgnacja różni się od tej, którą na ogół stosują kobiety. Panowie używają znacznie mniejszej liczby preparatów. Ten, w który przede wszystkim powinni zainwestować, to dobry produkt oczyszczający. Pozwoli on usunąć ze skóry zanieczyszczenia i zaskórniki.