Komunikaty PR

Premiera gry samochodowej firmy Devil-Cars

2019-07-25  |  01:00
Biuro prasowe

Białostocka firma Devil-Cars, oferująca przejażdżki luksusowymi autami, stworzyła grę, w której za ściganie się online, można wygrać vouchery na prawdziwe przejazdy po torach w całej Polsce. Jej premiera odbyła się 24 lipca o godzinie 10. 

– To unikalny na skalę Polski projekt, który łączy w sobie grę online ze zdobywaniem realnych nagród. Prace nad całą koncepcją trwały ponad rok. Efekty przeszły nasze najśmielsze oczekiwania – tłumaczy Rafał Matejczyk, właściciel firmy Devil-Cars. 

Gra Devil-Cars to wyścigi samochodowe, w których można zmierzyć się z innymi użytkownikami. Podczas każdej sesji oceniane są: czas, liczba zebranych odznak, a także liczba okrążeń. Raz w tygodniu liderzy rankingu w tych trzech kategoriach otrzymają vouchery na jazdę sportowym autem w realu, do wykorzystania na kilkunastu torach w Polsce, m.in. w Warszawie, Białymstoku, Krakowie, Wrocławiu czy Łodzi. 

Co ciekawe, w grze występują modele samochodów, które realnie znajdują się we flocie Devil-Cars: KTM X-BOW, Ferrari F430, Aston Martin DB9, Lamborghini Gallardo, Nissan GTR, Porsche 911 czy Ford Mustang. Nowe rozgrywki startują w każdą niedzielę o godzinie 18. 

– Nasza gra jest skierowana do wszystkich miłośników szybkich samochodów, których napędza adrenalina i rywalizacja. Wielu z nas marzy, aby chociaż raz w życiu usiąść za kółkiem Lambo, jednak nie każdy może sobie na to pozwolić. Teraz ta szansa jest praktycznie na wyciągnięcie ręki – mówi Rafał Matejczyk. 

Gra w wersji desktop oraz mobile dostępna jest na stronie: https://devil-cars.pl/gra 

Zwycięskie vouchery można zrealizować podczas letniej trasy Devil-Cars. W jej ramach w weekendy, aż do połowy października, firma organizuje eventy motoryzacyjne, które zawsze przyciągają tłumy entuzjastów drogich samochodów. Podczas każdej imprezy wspiera także inną organizację charytatywną. W tym roku były to już m.in. Fundacja Gajusz, Małopolskie Hospicjum dla Dzieci czy Podlaskie Hospicjum Dziecięce „Obok Nas”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Japońskie auta są najbardziej niezawodne - wynika z rankingu Consumer Reports Biuro prasowe
2019-11-18 | 16:30

Japońskie auta są najbardziej niezawodne - wynika z rankingu Consumer Reports

Lexus zajął pierwsze miejsce w rankingu najbardziej niezawodnych marek samochodów opracowanym przez Consumer Reports. Podium uzupełniają Mazda i Toyota. Dominacja japońskich
Motoryzacja Więcej, niż wyścig. Wszystko, co musisz wiedzieć o Le Mans
2019-11-18 | 01:00

Więcej, niż wyścig. Wszystko, co musisz wiedzieć o Le Mans

Już wkrótce na ekranach polskich kin zobaczymy film Le Mans ‘66, opowiadający o rywalizacji Forda i Ferrari w jednym z najtrudniejszych i najsłynniejszych wyścigów na
Motoryzacja Toyota GR Supra w Malezji z GR Garage - wyjątkowego salonu Toyota Gazoo Racing
2019-11-15 | 16:00

Toyota GR Supra w Malezji z GR Garage - wyjątkowego salonu Toyota Gazoo Racing

Wprowadzeniu Toyoty GR Supry na malezyjski rynek towarzyszy nie lada otoczka. Tamtejsi klienci mogą zamawiać samochody Toyoty ze sportowej serii GR w GR Garage – dedykowanych salonach

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Gala Złote Spinacze 2019

Gwiazdy

Patrycja Sołtysik: Dzielimy z mężem życie na dwa miasta. Ale Kraków ma to coś, czego nie ma Warszawa

Blogerka podkreśla, że jest rodowitą krakowianką i wręcz uwielbia to miasto. I choć ze względu na obowiązki zawodowe męża często bywają też w Warszawie, to jednak jej zdaniem w stolicy nie ma już tej wyjątkowej atmosfery. Nie może ona też poszczycić się tak dużym bogactwem kulturowym, jak jej rodzinny Kraków.

Problemy społeczne

Firmy coraz częściej dbają o pozytywne doświadczenia kandydatów podczas rekrutacji. To przekłada się na lojalność wobec marki

Aby przyciągnąć pracowników, nie wystarczy tworzyć miejsc pracy, ale trzeba zadbać o doświadczenia kandydatów i traktować ich jak klientów – przekonuje Maja Gojtowska, autorka książki „Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?”. Budowa pozytywnego candidate experience może stanowić o przewadze konkurencyjnej firmy. Brak komunikacji z rekruterem czy niepodawanie istotnych dla kandydata informacji w ogłoszeniu o pracę może zniechęcić do marki. Tymczasem firma, która dba o pracowników podczas rekrutacji, sama tworzy ambasadorów marki.

 

Farmacja

Problem infekcji bakteriami antybiotykoopornymi coraz poważniejszy. Rocznie z tego powodu umiera ok. 2 mln osób

18 listopada obchodzimy Europejski Dzień Wiedzy o Antybiotykach. To ważna data, bo antybiotykooporność to jedno z największych współczesnych zagrożeń dla zdrowia i życia ludzi. Naukowcy szukają sposobów, by przeciwdziałać rozprzestrzenianiu się opornych na antybiotyki szczepów bakterii. Te wywołują zakażenia trudne do wyleczenia. Raport Najwyższej Izby Kontroli potwierdza, że jedną z istotnych przyczyn powstawania lekooporności jest nadużywanie i niewłaściwe stosowanie antybiotyków. Ministerstwo Zdrowia rozważa utworzenie systemu monitoringu obrotu i zużycia antybiotyków w Polsce.