Komunikaty PR

Sitek feat. Otsochodzi. Nowy utwór i teledysk „Mam Chill”

2019-09-12  |  09:00
Biuro prasowe

„Mam Chill” to nowy singiel napisany wspólnie przez popularnych raperów Sitka i Otsochodzi. Premiera piosenki wraz z teledyskiem,odbyła się 11 września 2019 roku. Wideoklip w reżyserii Filipa Bartczaka został nakręcony w prywatnej willi w podwarszawskim Konstancinie. Występują w nim obaj raperzy. Sceneria bezpośrednio nawiązuje do przekazu tekstu, prezentując obrazek beztroskiego życia, który promują artyści. Piękny dom, wymyślne stylizacje, jak również grono przyjaciół – wszystkie składniki, będące synonimami dostatku, po który warto sięgać, jeśli tylko nadarzy się okazja. 

 

Kooperacja Sitka z Otsochodzi ma przekonać odbiorców, że jeżeli coś robimy, to powinniśmy robić to najlepiej, jak się da i wymagać od życia najwyższej jakości. W całym przepychu rzeczy materialnych artyści zwracają uwagę na moc przyjaźni i relacji. Wzajemne wsparcie oraz pomoc są nieodłącznym elementem poczucia bogactwa w życiu.

 

„Nowym kawałkiem „Mam Chill” promujemy życie na grubo. Mamy je tylko jedno, więc warto czerpać z niego na maksa i skupić się na chwili obecnej. Nie ma sensu rozpamiętywanie przeszłości ani zbytnie przejmowanie się tym, co będzie. Korzystajmy z nadarzających się okazji i celebrujmy tu i teraz!” – komentuje Sitek. 

 

„Jeżeli coś robimy, to róbmy na 100%. Zarówno jeśli chodzi o relacje z przyjaciółmi, jak i proste, codzienne wybory. Jeśli przy tym nie będziemy się nawzajem oceniać to naprawdę mamy szanse na dobre życie”. – dodaje Otsochodzi

 

Klip powstał przy wsparciu Pizza Hut Records, czyli projektu zakładającego współpracę z młodymi muzykami i portretowanie wartości ważnych dla ich pokolenia.

 

 

CREDITS:

 

„MAM CHILL" 

Lyrics & Performed by: Sitek & Otsochodzi

Music Production: sem0r

Mix & Mastering: ENZU 

Label: Pizza Hut Records

 

Screenplay & Directed by: Filip Bartczak

Director of Photography: Maciek Ryter

 

Agency: Feeders Agency

Creative Director: Łukasz Szczybelski

Art Director: Bodo Kaniewski, Konrad Wullert

Account Director: Agata Piotrowska

Account Manager: Agnieszka Łapa

Client: Pizza Hut

Marketing: Agnieszka Skarul, Maja Wagner

 

Production Company: Love It Warsaw

Executive Producer: Olek Kmiecik

Production Manager: Ada Rędzia

Production Suport: Stanisław Czerniawski

Camera: Filip Jurzyk

Focus Puller: Paweł Żelasko

1st Assistant Director: Michał GugaCostume  Designer: Kas Kryst

Costume Designer Assistants: Ola Golczyńska, Paulina Daszuk

Make up & Hair: Ada Gregorczyk

Make up Assistant: Marta Przybyszewska

Set Designer: Paulina Skrok

Prop Master: Tymon Nogalski 

Prop Buyers: Piotr Bugaj, Wiktor Nogalski

Bikes & Cars: Mad Bicycles, Head2Head

Postproduction: Xantus

Postproduction Manager: Magda Garska, Asia Grot

Offline: Kasia Orzechowska

Online: Nikodem Janicki

Colourist: Przemek Resil

Camera Equipment: Fastmedia

Camera Assistant: Przemek Twardecki

Video: Rafał Szajkowski

Grip: Sebastian Frąc, Piotr Frąc

Light Equipment: Heliograf

Gaffer: Łukasz Głaszczka

Sparks: Konrad Pruski, Patryk Zadrożny, Mateusz Dybiec, Maciej Kobyński

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Kim jest Reshka? Biuro prasowe
2019-10-10 | 21:30

Kim jest Reshka?

Zarówno w tekście piosenki jak i w obrazie video, Reshka punktuje naszą smutną rzeczywistość, w której oddajemy maximum swojego czasu i swojej prywatności social mediom.
Muzyka TEDE - SPOTKANIE AUTORSKIE - ŁÓDŹ
2019-10-10 | 06:00

TEDE - SPOTKANIE AUTORSKIE - ŁÓDŹ

TEDE - SPOTKANIE AUTORSKIE - ŁÓDŹ 18 października, godz. 18:00 Empik Manufaktura, Łódź, ul. Karskiego 5   „Karma wraca. Będzie bolało i to tak serio
Muzyka Lika z nową, rockową balladą
2019-10-09 | 12:15

Lika z nową, rockową balladą

"Jestem dzieckiem korporacji, żyjąc w biegu z mocnym tempem. Wiem, ze jest nas wielu. Wszystkim zabieganym, z nosem w telefonach i laptopach dedykuję mój nowy utwór, bo

Film

Leszek Lichota: Na planach polskich produkcji ludzie zaczęli być bardziej skupieni na swojej robocie. Skończyły się anegdotki i pogaduszki

Leszek Lichota z dużym zaciekawieniem obserwuje organizację pracy na planach polskich produkcji i dostrzega widoczną zmianę na plus. Jego zdaniem osoby odpowiedzialne za poszczególne kwestie bardziej skupiają się na swoich zadaniach, grafik na poszczególne dni jest wypełniany zgodnie z założeniami i wszyscy dokładają wszelkich starań do tego, by efekt końcowy był jak najlepszy. Aktor chwali też coraz bardziej wciągające i przemyślane scenariusze, które skutecznie wypierają buble pisane w pośpiechu na kolanie. 

Farmacja

Infekcje układu moczowego mogą nawracać nawet kilka razy w roku. Wymagają często regeneracji uszkodzonej błony śluzowej pęcherza

Nawracające infekcje dróg moczowych, które mogą się pojawiać nawet kilka razy w roku, znacząco obniżają jakość życia i są głównym powodem, dla którego kobiety zgłaszają się do urologa. Ich leczenie jest trudne, bo antybiotyki nie zawsze są w stanie kompletnie zniszczyć populację bakterii, a każda kolejna infekcja niszczy śluzówkę pęcherza. Wtedy stosuje się farmakoterapię dopęcherzową, która pozwala zregenerować uszkodzoną błonę śluzową. Taki rodzaj farmakoterapii jest stosunkową nowością, stosuje się go zaledwie od kilku lat.

 

Sport

Firmy coraz częściej inwestują w sponsoring sportowy. 74 proc. z nich chce w ten sposób budować świadomość marki

Sponsoring sportowy to już nie tylko forma reklamy, lecz także integralna część strategii komunikacji marketingowej. Firmy coraz częściej zdają sobie sprawę z tego, że sponsoring pomaga angażować konsumentów, promuje markę i zwiększa sprzedaż. Obecnie w Polsce największy wpływ na wartość rynku sponsoringowego mają spółki z udziałem Skarbu Państwa, a zaangażowane są zwłaszcza branża energetyczna i paliwowa. Za blisko 1/3 łącznej wartości praw sponsoringowych w Polsce odpowiada piłka nożna, ale dużym zainteresowaniem sponsorów cieszą się też siatkówka i sporty motorowe.

Medycyna

Biodrukowanie 3D ludzkich tkanek i narządów. W ciągu najbliższych lat w szpitalach mogą się pojawić drukarki pozwalające tworzyć funkcjonalne organy

Z druku 3D coraz częściej korzysta medycyna. Naukowcy testują obecnie biotusz jako materiał umożliwiający drukowanie narządów, kości czy tkanek. Prowadzone są próby na rzecz uzyskania rogówki, skóry, zastawek serca, a nawet samego serca. Obecnie funkcjonujące urządzenia do druku przyrostowego pozwalają tworzyć przymiary medyczne, elementy do zastosowania w stomatologii, jak również biokompatybilne rusztowania do uzupełniania ubytków kostnych lub chrzęstnych. Biodruk 3D może być przyszłością transplantologii i w najbliższych latach nieść ze sobą możliwość tworzenia funkcjonalnych narządów o budowie, kształcie i składzie tworzonym indywidualnie dla danego pacjenta.