Komunikaty PR

Netto partnerem akcji „Podziel się Posiłkiem”

2016-09-23  |  01:00

Do corocznej, ogólnopolskiej zbiórki żywności dla najuboższych rodzin ponownie przyłączała się sieć handlowa Netto. Przez dwa dni 23-24 września w ponad 100 sklepach sieci będzie można pozostawić zakupione na rzecz akcji produkty żywnościowe.

Program Podziel się Posiłkiem już od 13 lat gromadzi rzesze dobroczyńców z całego kraju, którzy przekazują najuboższym artykuły, przy okazji codziennych zakupów. Banki Żywności, które są organizatorem akcji, mogą liczyć na wsparcie wielu instytucji w trakcie każdej edycji. Do tego grona znów dołączyło Netto, które w piątek i sobotę 23-24 września zorganizuje w ponad 100 swoich sklepach punkty przeznaczone na żywność przekazaną przez darczyńców.

Początek roku szkolnego to bardzo trudny okres. Wielu rodziców właśnie wtedy staje przed dramatycznym wyborem: kupić przybory do szkoły i ubrania na jesień, czy jedzenie dla dzieci. Dlatego co roku organizujemy zbiórkę żywności Podziel się Posiłkiem. Liczymy na to  że dzięki temu będzie można przygotować milion posiłków dla dzieci. Każde zaangażowanie jest bardzo ważne dla wyniku zbiórki. Dziękujemy sieci Netto za wsparcie akcji.mówi Anna Kołnierzak, koordynatorka ds. kampanii i promocji, Federacja Polskich Banków Żywności

Wszyscy, którzy chcą dołączyć do akcji, proszeni są zwłaszcza o produkty z długą datą przydatności do spożycia, czyli: olej, przetwory mięsne, owocowe i warzywne, a także mleko UHT czy płatki śniadaniowe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Kiełki – dlaczego warto wprowadzić je do codziennego menu Biuro prasowe
2021-02-27 | 07:00

Kiełki – dlaczego warto wprowadzić je do codziennego menu

Co łączy buraka, lucernę, jarmuż, pora i słonecznika? To właśnie z tych warzyw powstają pyszne kiełki. Choć małe i niepozorne, to mają ogromną moc – dostarczają
Żywienie Chałwa na świątecznym stole nie tylko w formie przekąski
2021-02-26 | 01:00

Chałwa na świątecznym stole nie tylko w formie przekąski

Choć Polacy są tradycjonalistami i przygotowują klasyczne wielkanocne dania, to coraz więcej osób szuka niesztampowych słodkich przekąsek, które mogą pojawić się na
Żywienie Pomysły na proste i smaczne dania z musztardą
2021-02-25 | 10:00

Pomysły na proste i smaczne dania z musztardą

Każdy z nas ceni w kuchni uniwersalne, aromatyczne dodatki, które idealnie podkreślą smak wielu potraw. Jednocześnie lubimy rozwiązania dzięki którym gotowanie staje się

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Media

Gabi Drzewiecka: Należę do grona szczęśliwców, którzy w trakcie pandemii mieli pracę. Nie dotknęło mnie to aż tak bardzo pod względem finansowym

Prezenterka zapewnia, że pandemia nie odbiła się negatywnie na jej sprawach zawodowych. Co prawda w połowie ubiegłego roku po sześciu latach zakończyła współpracę z radiem Chillizet, ale nie wyklucza, że niedługo pojawi się w innej stacji radiowej. Na razie swoją autorską audycję „Gabinet dźwięku” kontynuuje online i jak podkreśla, nadal spotyka się ona z dużym zainteresowaniem odbiorców. Dziennikarkę można też oglądać na antenach telewizji TVN i Canal+, a jednym z największych wyzwań w najbliższych tygodniach będzie udział w programie Music MasterClass Fundacji Fabryki Norblina.

Finanse

Branża muzyczna dotkliwie odczuwa przedłużające się zamknięcie. Odbicie może potrwać co najmniej trzy lata

Polska branża muzyczno-festiwalowa przeżywa trudny okres w związku z pandemią COVID-19. Koncerty na żywo nie odbywają się już od wielu miesięcy, a artyści stracili dochody ze sprzedaży biletów, które są dla nich jednym z głównych źródeł przychodów. W jeszcze trudniejszej sytuacji ekonomicznej znalazły się też tysiące pracowników backstage’owych, takich jak dźwiękowcy, oświetleniowcy, choreografowie czy ekipy scenograficzne. Dziennikarz muzyczny Piotr Metz podkreśla jednak, że publiczność jest spragniona możliwości pójścia na tradycyjny koncert i obcowania z muzyką, dzięki czemu – po zakończeniu przymusowego przestoju – branża muzyczna może przeżyć prawdziwy boom.