Komunikaty PR

PIWA ŁOMŻA Z CERTYFIKATEM DOCEŃ POLSKIE

2019-02-14  |  14:02
Biuro prasowe

Ubiegły rok okazał się bardzo pomyślny dla marki Łomża i zakończył zdobyciem wielu prestiżowych wyróżniać m.in. Superbrands Polska Marka, Przebój FMCG 2018, Konsumencki Lider Jakości, Hermes Poradnika Handlowca. Rok 2019 rozpoczyna się równie optymistycznie. Już w styczniu dwa produkty marki zostały docenione certyfikatem Doceń Polskie. Co ważne, produkty otrzymały także zaszczytny tytuł TOP PRODUKT. Miano to jest zarezerwowane dla artykułów z maksymalną liczbą punktów (samymi „10”) za smak, wygląd i stosunek jakości do ceny.

Jury przyznało jednogłośnie najwyższe oceny dwóm zgłoszonym do konkursu produktom: Łomża Jasne oraz Łomża Miodowe. Łomża Jasne to flagowy produkt marki. Jest to piwo dolnej fermentacji, a jego receptura opiera się na użyciu trzech starannie dobranych składników: wody, słodu i chmielu. Natomiast Łomża Miodowe powstaje z połączenia regionalnego piwa z naturalnym miodem, czemu zawdzięcza delikatny, słodko-goryczkowy smak i nutę miodowego aromatu.

Piwa Łomża są propozycjami dla osób ceniących sobie najwyższej jakości produkty, które bardzo świadomie dokonują swoich wyborów. Żyją w zgodzie ze sobą
i kierują się swoją drogą. Dla marki to argument za tym by tworzyć doskonałe piwo bez żadnych kompromisów, które zaspokoi gusta nawet najbardziej wymagających klientów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Poczuj wiosenną aurę z marką Wawel Biuro prasowe
2019-03-15 | 12:15

Poczuj wiosenną aurę z marką Wawel

Wiosna z marką Wawel będzie naprawdę słodka! Wraz z cieplejszą aurą na sklepowych półkach pojawiła się Oferta Wiosenna Wawel. Znajdują się w niej znane i uwielbiane przez
Styl życia Wszystko rozbija się o najwyższą jakość produktu
2019-03-14 | 13:00

Wszystko rozbija się o najwyższą jakość produktu

Nowy rok okazał się nie być łaskawy dla rynku wołowiny. Niestety. W tym momencie możemy już śmiało mówić o międzynarodowym skandalu z polską wołowiną w tle. Niemniej
Styl życia Naturalne lody – nowy trend w menu lokali gastronomicznych
2019-03-14 | 01:00

Naturalne lody – nowy trend w menu lokali gastronomicznych

Wzbogacenie oferty lokalu gastronomicznego o lody jest okazją do przyciągnięcia nowych klientów, a także szansą na zwiększenie obrotów, szczególnie w sezonie letnim.

Media

Alżbeta Lenska: Bałam się, czy widzowie programu „Pozytywka” mi zaufają i czy dobrze go poprowadzę. Temat niepełnosprawności był dla mnie wyzwaniem

Aktorka nie ukrywa, że na początku obawiała się tego, czy poradzi sobie jako gospodyni programu poruszającego tematykę niepełnosprawności. Spotkania na planie z inspirującymi osobami i spojrzenie na świat przez ich pryzmat dodały jej jednak siły i motywacji. Podkreśla, że podczas nagrań nie czuje się jakby była w pracy, tylko wypełniała dobrą misję. W drugim sezonie ekipa programu wyruszy w Polskę i będzie poruszać tematy, które dotyczą niepełnosprawnych nie tylko mieszkających w Warszawie. Zostaną też pokazane osoby ze szczerego serca pomagające innym walczyć z ułomnościami.

Sport

Drużyna Energii: Aktywność sportowa dzieci i młodzieży wciąż za mała. Chcemy to zmienić przy użyciu telefonów i tabletów

Tylko w pierwszym miesiącu sportowej rywalizacji 200 szkół uczestniczących w II edycji Drużyny Energii przesłało blisko 7 tys. filmów. – Chcemy, żeby wszyscy uczniowie z klas VI–VIII zaangażowali się w ruch, którego według nas im brakuje, chcemy odciągnąć ich od nieustannego korzystania z telefonów komórkowych i tabletów – podkreśla Bartosz Ignacik, reprezentant Drużyny Energii. Polskie dzieci należą do najmniej aktywnych w Europie.

Handel

Słodycze produkowane na polski rynek coraz częściej w mniejszych opakowaniach. Ma to wspierać odpowiedzialną konsumpcję

Ponad połowa słodyczy sprzedawanych w Polsce to produkty o wadze do 50 gramów – wynika z danych Nielsena. Jedzenie mniejszych porcji to dobra metoda kontrolowania konsumowanych kalorii, dlatego producenci coraz częściej w ten sposób ułatwiają świadome zarządzanie codziennym bilansem kalorycznym bez wyrzeczeń. To o tyle istotne, że konsumenci zwracają na ten aspekt coraz większą uwagę. Na małe porcje – o wartości odżywczej poniżej 130 kalorii – stawia także Ferrero, producent m.in. Kinder Bueno czy Kinder Chocolate.

 

Konsument

Konsumenci wciąż podpisują umowy, które są dla nich niezrozumiałe. Rzadko proszą o dodatkowe wyjaśnienia

11 proc. Polaków otrzymało do podpisu umowę, której treść budziła ich wątpliwości. Ponad połowa z nich, mimo niejasności, zdecydowała się ją podpisać – wynika z Barometru Providenta przeprowadzonego z okazji Światowego Dnia Konsumenta. Jednocześnie 5 proc. badanych w ciągu ostatnich 24 miesięcy zetknęło się z umową, która naruszała ich interesy. Co czwarty z nich w takiej sytuacji nie podjął żadnych kroków.