Komunikaty PR

Polska moda w stylowym wnętrzu

2014-01-16  |  11:30
Biuro prasowe

 POTIS & VERSO to polska marka odzieżowa, która działa na rynku już od 15 lat. Klientkami butików są kobiety ceniące klasykę z nutą nowoczesności. Forbis Group to z kolei firma oferująca kompleksowe działania z zakresu projektowania i realizowania powierzchni komercyjnych – od koncepcji, poprzez dostarczenie materiałów wyposażenia, aż po realizacje.

Dziś uwagę zwracają nie tylko same produkty, ale także sposób ich ekspozycji. Odpowiednia aranżacja butiku to obecnie przepis na sukces. W tym kierunku podąża także Forbis Group, który w swoich projektach stawia na indywidualny wizerunek i charakter marki, dla której projektuje. Inspiracją przy tworzeniu sklepów POTIS & VERSO była filozofia marki i jej klientki – nowoczesne kobiety ceniące dobry styl, jakość i ponadczasową elegancję. Projektanci marki postawili na jasną, otwartą przestrzeń, która będzie stanowiła tło dla prezentowanych produktów. – Wybraliśmy złamaną biel, która stała się bazą dla lekkich mebli. Dla ocieplenia wnętrza i podkreślenia klasycznego charakteru wprowadziliśmy drewno w posadzce. Mocnym elementem tego wnętrza jest również sufit. Zastosowano na nim trzy barwy – złamaną biel, beż i ciemny brąz we wnękach - podkreśla Anna Oksiuta, architektka Forbis Group. Dopełnieniem tych elementów stały się tkaniny w odcieniach kawy z mlekiem zastosowane w przymierzalni czy na fotelach oraz bardzo miękka srebrzysta wykładzina położona w przymierzalni. Dodatkowym zabiegiem mającym na celu spotęgowanie wrażenia przestronności było umieszczenie luster na ścianach. Wśród elementów dekoracyjnych znalazła się również duża podłużna grafika, która stała się ważnym elementem wizualnym pomieszczenia i doskonale wpisała się w założenia projektowe.  Przestrzeń w butiku została podzielona na część sprzedażową, przymierzalnie z fotelami i stolikiem oraz zaplecze. - Inwestorowi zależało, żeby klientki czuły się w przymierzalniach komfortowo, a osoby towarzyszące im w zakupach miały gdzie odpocząć.

Wszystkie meble zostały zaprojektowane na indywidualne zamówienie dla marki POTIS & VERSO. Dominują minimalistyczne regały z wieszakami z profili stalowych, malowanych na kolor szary, zamocowane we wnękach.  Na pionowych profilach umieszczone zostały półki w górnej i dolnej części. Górne, dla nadania lekkości, wykonano z płyty mdf lakierowanej na kolor biały, dolne zaś - w laminacie drewnianym w delikatnym orzechowym kolorze. Dodatkowo w orzechu zaprojektowano półki wspornikowe oraz mebel kasowy. W środkowej części sklepu usytuowano dwa wolnostojące, ażurowe wieszaki skonstruowane z profili stalowych.

Stworzenie spójnej koncepcji oraz wykreowanie wnętrza spełniającego obietnice deklarowaną przez markę to najważniejszy cel w projektowaniu sklepu koncepcyjnego marki. Tylko takie wnętrze, niepowtarzalne i ściśle powiązane z tożsamością i wizerunkiem firmy, pozwoli budzić zaufanie i trwałe relacje z klientem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Zrzuć zbędne kilowaty, czyli zbiórka elektrośmieci Biuro prasowe
2019-05-24 | 20:00

Zrzuć zbędne kilowaty, czyli zbiórka elektrośmieci

Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, jeśli nie jest utylizowany w prawidłowy sposób, bywa groźny dla ludzi, zwierząt i środowiska. Dlatego warto bezpiecznie się go pozbywać.
Styl życia 5 NAJPOPULARNIEJSZYCH OBOZÓW TEGO LATA
2019-05-24 | 13:20

5 NAJPOPULARNIEJSZYCH OBOZÓW TEGO LATA

Wakacje spędzone na poznawaniu lub rozwijaniu własnych pasji to zawsze świetny pomysł. A gdy masz okazje robić to w towarzystwie rówieśników na obozach młodzieżowych Almatur,
Styl życia BRAK ZDJĘCIA
2019-05-24 | 13:11

Co robić w niedzielę? Dylemat niejednej mamy

W dzisiejszym świecie większość z nas żyje w permanentnym niedoczasie. Szczególny problem mają rodziny – kiedy rodzice pracują, a dzieci chodzą do szkoły czy przedszkola, ciężko w ogóle znaleźć wspólny

Gwiazdy

Dorota Wellman o hejterach: Nie czytam czegoś, co jest wylaniem czyichś kompleksów. Nie interesuje mnie to

Dziennikarka przyznaje, że na co dzień spotyka się z ogromnym hejtem, ale za nic ma tego typu krytykę. Negatywne komentarze anonimowych osób nie są dla niej w żaden sposób konstruktywne, bo mają na celu tylko obrażanie i poniżanie. Uprzedzając ataki, w swojej najnowszej książce „I ty możesz być modelką” dziennikarka z góry zastrzegła, że poprzez tę publikację nie promuje otyłości.

Seriale

Danuta Stenka: kręcenie scen erotycznych nie należy do przyjemności

Wszystkie sytuacje, które w życiu sprawiają przyjemność, na planie filmowym są koszmarem  mówi gwiazda. Ma na myśli m.in. sceny erotyczne, których kręcenie zawsze wywołuje w niej napięcie nerwowe. Aktorka podkreśla jednak, że dyskomfort ten może zmniejszyć nastrojowe oświetlenie planu oraz umiejętności operatora.

Motoryzacja

Młodych kierowców gubi brawura i małe doświadczenie. Powodują najwięcej wypadków drogowych

Młodzi kierowcy w wieku 18–24 lata stanowią największą grupę zarówno sprawców, jak i ofiar wypadków drogowych. Tylko w Polsce w 2018 roku z 31,7 tys. wypadków ponad 5 tys. spowodowali właśnie młodzi kierowcy. Gubi ich szybka jazda i skłonność do brawury w połączeniu z brakiem doświadczenia oraz stosunkowo niewielkimi umiejętnościami. Niezbędną wiedzę mogą zdobyć na szkoleniach z zawodowymi kierowcami.

Motoryzacja

Rafał Jonkisz: W samochodach dla mnie najważniejsze są aspekty wizualne. Auto musi mieć jeszcze sportowy pazur

Model nie ukrywa, że jest estetą, dlatego dla niego najważniejszy jest niebanalny design samochodu. Najlepiej, by pojazd jednocześnie miał opływowe kształty, bogato wyposażone wnętrze i dużo koni mechanicznych pod maską. Jeśli chodzi o rodzaj nadwozia, to w grę wchodzi wersja sedan albo coupé.