Komunikaty PR

Polska moda w stylowym wnętrzu

2014-01-16  |  11:30
Biuro prasowe

 POTIS & VERSO to polska marka odzieżowa, która działa na rynku już od 15 lat. Klientkami butików są kobiety ceniące klasykę z nutą nowoczesności. Forbis Group to z kolei firma oferująca kompleksowe działania z zakresu projektowania i realizowania powierzchni komercyjnych – od koncepcji, poprzez dostarczenie materiałów wyposażenia, aż po realizacje.

Dziś uwagę zwracają nie tylko same produkty, ale także sposób ich ekspozycji. Odpowiednia aranżacja butiku to obecnie przepis na sukces. W tym kierunku podąża także Forbis Group, który w swoich projektach stawia na indywidualny wizerunek i charakter marki, dla której projektuje. Inspiracją przy tworzeniu sklepów POTIS & VERSO była filozofia marki i jej klientki – nowoczesne kobiety ceniące dobry styl, jakość i ponadczasową elegancję. Projektanci marki postawili na jasną, otwartą przestrzeń, która będzie stanowiła tło dla prezentowanych produktów. – Wybraliśmy złamaną biel, która stała się bazą dla lekkich mebli. Dla ocieplenia wnętrza i podkreślenia klasycznego charakteru wprowadziliśmy drewno w posadzce. Mocnym elementem tego wnętrza jest również sufit. Zastosowano na nim trzy barwy – złamaną biel, beż i ciemny brąz we wnękach - podkreśla Anna Oksiuta, architektka Forbis Group. Dopełnieniem tych elementów stały się tkaniny w odcieniach kawy z mlekiem zastosowane w przymierzalni czy na fotelach oraz bardzo miękka srebrzysta wykładzina położona w przymierzalni. Dodatkowym zabiegiem mającym na celu spotęgowanie wrażenia przestronności było umieszczenie luster na ścianach. Wśród elementów dekoracyjnych znalazła się również duża podłużna grafika, która stała się ważnym elementem wizualnym pomieszczenia i doskonale wpisała się w założenia projektowe.  Przestrzeń w butiku została podzielona na część sprzedażową, przymierzalnie z fotelami i stolikiem oraz zaplecze. - Inwestorowi zależało, żeby klientki czuły się w przymierzalniach komfortowo, a osoby towarzyszące im w zakupach miały gdzie odpocząć.

Wszystkie meble zostały zaprojektowane na indywidualne zamówienie dla marki POTIS & VERSO. Dominują minimalistyczne regały z wieszakami z profili stalowych, malowanych na kolor szary, zamocowane we wnękach.  Na pionowych profilach umieszczone zostały półki w górnej i dolnej części. Górne, dla nadania lekkości, wykonano z płyty mdf lakierowanej na kolor biały, dolne zaś - w laminacie drewnianym w delikatnym orzechowym kolorze. Dodatkowo w orzechu zaprojektowano półki wspornikowe oraz mebel kasowy. W środkowej części sklepu usytuowano dwa wolnostojące, ażurowe wieszaki skonstruowane z profili stalowych.

Stworzenie spójnej koncepcji oraz wykreowanie wnętrza spełniającego obietnice deklarowaną przez markę to najważniejszy cel w projektowaniu sklepu koncepcyjnego marki. Tylko takie wnętrze, niepowtarzalne i ściśle powiązane z tożsamością i wizerunkiem firmy, pozwoli budzić zaufanie i trwałe relacje z klientem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Wielkanocne przygotowania - Zasmakuj radości w te święta! Biuro prasowe
2019-03-21 | 14:00

Wielkanocne przygotowania - Zasmakuj radości w te święta!

Praktyczne i sprawdzone sprzęty ułatwią gotowanie czy pieczenie, a te ozdobione oryginalnymi motywami graficznymi dodatkowo wprowadzą do kuchni wiosenną atmosferę. Subtelne, pastelowe dekory
Styl życia Zero waste – 100% smaku bez marnowania żywności
2019-03-21 | 14:00

Zero waste – 100% smaku bez marnowania żywności

Uczestniczący w nich blogerzy, wspólnie z prowadzącym spotkanie szefem kuchni Piotrem Kucharskim, przyrządzili wyśmienite potrawy na bazie tych produktów, które
Styl życia Język francuski – lubiany, przydatny, urzędowy
2019-03-21 | 12:00

Język francuski – lubiany, przydatny, urzędowy

Język francuski – obecny w wielu instytucjach na całym świecie, oficjalny język organizacji międzynarodowych, trzeci język najchętniej studiowany w skali globu, urzędowy lub

Zdrowie

Marcin Łopucki: Coraz mniej chodzimy i używamy naszych mięśni. Ważne, aby zachować higienę sportową

Czterokrotny mistrz świata w kulturystyce klasycznej od lat przywiązuje szczególną wagę do zdrowego stylu życia. Regularnie dba o formę, włącza do swojego menu zdrowe, nieprzetworzone produkty, celebruje posiłki z najbliższymi i podejmuje regularną aktywność fizyczną. Jego zdaniem najważniejsze jest znalezienie życiowej równowagi. Po męczącej pracy zawsze trzeba wygospodarować też czas na odpoczynek i nie powinien on polegać tylko na leżeniu na kanapie. Więcej pożytku przynosi bowiem sport.

Gwiazdy

Alżbeta Lenska: Mam dzieci, rodzinę, dom i dużo pracy. Doceniam to i wiem, że trzeba się cieszyć każdym dniem

Aktorka podkreśla, że jej satysfakcja zawodowa przekłada się na udane życie prywatne i odwrotnie – radość z czasu spędzanego razem z rodziną daje jej motywację i chęci do pracy. Aktorka dzieli swój czas pomiędzy wychowywanie dzieci, prowadzenie domu, spektakle teatralne i prace przy realizacji programu „Pozytywka. SuperMagazyn”. To właśnie ten projekt daje jej teraz najwięcej energii. 

Edukacja

Polityka zagraniczna mężczyznami stoi. Kobiety są w mniejszości, zwłaszcza na kierowniczych stanowiskach

Kobiety wciąż stanowią mniejszość wśród polityków, dyplomatów czy posłów do Parlamentu Europejskiego, których wybierać będziemy już za dwa miesiące. Dysproporcja płci widoczna jest zwłaszcza na stanowiskach kierowniczych, ale także wśród wypowiadających się w mediach ekspertów ds. stosunków międzynarodowych. Pomóc mogłyby m.in. kwoty płci, edukacja i wsparcie instytucjonalne, które ułatwiłoby łączenie roli matki z obowiązkami zawodowymi – wynika z raportu Instytutu Spraw Publicznych.

 

Handel

Włoska kuchnia od lat króluje w polskim rankingu ulubionych zagranicznych kuchni. Włosi też coraz chętniej sięgają po polskie specjały

Mięsa, zupy i słodkie wypieki to dania kuchni polskiej, na które są gotowi skusić się Włosi. Polacy za to wciąż lubują się w pizzy, sałatce caprese czy makaronach i coraz częściej używają do ich przygotowania oryginalnych produktów sprowadzanych z Półwyspu Apenińskiego. Wymiana handlowa produktów spożywczych między Polską a Włochami rośnie.