Komunikaty PR

Polskie wnętrza z charakterem - premiera albumu Homebook Design vol. 6

2019-10-09  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Saja
Homebook

ul. Jaworska 11-13
53-612 Wrocław
ewelina.saja|homebook.pl | |ewelina.saja|homebook.pl
+48 720 804 066
https://www.homebook.pl/
Do pobrania png ( 2.01 MB )

30 projektów, blisko 300 stron i nieskończona ilość inspiracji płynących z odkrywania nieszablonowych projektów. Homebook Design vol. 6 to kolejne wydanie albumu, w którym znalazły się najpiękniejsze wnętrza autorstwa wybranych polskich pracowni współpracujących z portalem Homebook.pl.

W książce znalazło się zestawienie 30 odważnych projektów okraszonych historiami ludzi, którzy je tworzą. To zaproszenie do świata aranżacji, w jakim króluje indywidualizm i zachęta do tego, by mieszkać po swojemu. Czytelnicy będą mogli podziwiać wnętrza odważne i pozbawione kompromisów, odbijające jak lustro potrzeby i marzenia swoich mieszkańców. Takie, obok których – bez względu na preferowany styl wnętrzarski – nie da się przejść obojętnie.

Zainspiruj się najpiękniejszymi projektami

Tegoroczne wydanie albumu to jedyny w swoim rodzaju zbiór wyselekcjonowanych, odważnych wnętrz. Łączy je oszczędność formy, odrzucenie zbędnej dekoracyjności i funkcjonalność. Nieprzypadkowo idea przewodnia Homebook Design vol. 6 jest zgodna z hasłem „forma wynika z funkcji” - podstawą stylu Bauhaus, który w tym roku obchodzi swoją 100. rocznicę.

Twórcy albumu za sprawą przedstawionych projektów chcą udowodnić, jak istotna jest funkcja przestrzeni. Przemyślany układ wnętrza i skoncentrowanie na ważnej roli światła sprawiają, że aranżacja domu marzeń staje się zdecydowanie łatwiejsza.

- Każde wnętrze odzwierciedla indywidualizm właściciela, inspiruje i pokazuje, że dom to miejsce, w którym najważniejsi są ludzie. Każde udowadnia, że połączenie estetyki i funkcjonalności jest możliwe. Nie ma różnicy, czy jest to projekt przestronnego wnętrza nowoczesnego domu, małej kawalerki na poddaszu, klimatycznego mieszkania w kamienicy, loftu budynku starej fabryki, apartamentu dla singla czy domu dla rodziny. Różnorodność zebranych projektów udowadnia, że ograniczeniem w aranżacji wnętrz może być tylko wyobraźnia – mówi Anna Poprawska, redaktor naczelna Homebook Design.

Potrzeby ponad trendami

Przez 5 lat, od daty premiery pierwszego wydania albumu, jego twórcy obserwowali, w jaki sposób ewoluowały polskie wnętrza. Obecnie z coraz większą odwagą i otwartością dokonujemy aranżacyjnych wyborów, pamiętając o tym, że podczas urządzania domu marzeń nie istnieją żadne utarte szlaki. Nonszalancki luz wypełniający wnętrza w stylu boho, wyważone połączenie nowoczesnego apartamentu i nut orientu, przywodzących na myśl egzotyczną podróż oraz klimatyczne mieszkanie vintage w starej kamienicy to tylko kilka z urzekających projektów, które znalazły się w albumie.

Każdy z nich przenosi czytelnika do zupełnie nowego świata, gdzie najlepszy design wyznaczają nie dominujące trendy, lecz przede wszystkim – gusta i potrzeby mieszkańców. Do odbycia tej wyjątkowej podróży zaprasza wydawca albumu, portal Homebook.pl, który podpowiada, jak krok po kroku stworzyć wymarzony dom.

Tegorocznej edycji albumu patronują: Vogue, Elle Decoration, Czas na Wnętrze, WhiteMAD, Wp.pl, Domo+, Magazif.com oraz Plndesign.pl.

Nowy album jest dostępny w salonach Empik oraz na stronie sprzedaży homebookdesign.pl od 2 października.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom RITMO – kolekcja grzejników w stylu retro Biuro prasowe
2020-06-02 | 22:15

RITMO – kolekcja grzejników w stylu retro

Emanują harmonijnym designem, jubilerską precyzją wykonania oraz ponadczasową formą. Takie właśnie są nowe rozwiązania grzewcze od Vasco, światowego lidera w produkcji grzejników.
Dom Wymarzony dom pod lasem
2020-06-02 | 11:45

Wymarzony dom pod lasem

W idealnym miejscu chcielibyśmy codziennie słyszeć szum drzew i śpiew ptaków, a w salonie, w dużym tarasowym oknie, codziennie móc oglądać zachody słońca. W idealnym miejscu
Dom Ekologiczny i higieniczny materiał wykończeniowy, który pobudza kreatywność
2020-06-02 | 11:20

Ekologiczny i higieniczny materiał wykończeniowy, który pobudza kreatywność

Wytwarzane z naturalnych surowców, ekologiczne i higieniczne, a przy tym niezwykle trwałe, eleganckie i przyjemne w dotyku – to tylko niektóre cechy linoleum meblowego. Ta

Więcej ważnych informacji

Psychologia

Ewa Szabatin: Gdy zmienimy swoje nawyki żywieniowe, dorzucimy do tego sport i medytację, to przetrwamy najgorszy kryzys. Nie dopadnie nas żadna choroba ani depresja

Tancerka tłumaczy, że balans emocjonalny można osiągnąć przede wszystkim dzięki zmianie stylu życia i nawyków żywieniowych. Dobre jedzenie dostosowane do potrzeb organizmu, codzienna dawka sportu oraz ćwiczenia oddechowe pozwalają odzyskać wewnętrzną równowagę, pozbyć się niepotrzebnych lęków i stresu. Zdaniem Ewy Szabatin to najlepsze antidotum na obecną sytuację, kiedy zamknięci w domach zmagamy się z pandemią koronawirusa.

 
 

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

Sprzedaż zabawek przeniosła się do internetu. Tradycyjne sklepy coraz częściej korzystają z nowych form sprzedaży w sieci

Eksperci mówią już o trwałej zmianie nawyków konsumenckich. Mimo otwarcia sklepów i galerii handlowych sprzedaż przez internet wciąż notuje dynamiczne wzrosty. Jedną z kategorii, w których konsumenci chętniej kupują online, są artykuły dla dzieci, również zabawki. – Ten rok przyniósł branży transformację cyfrową – mówi Bartosz Ulman z Orbico. Do sieci przeniosła się nie tylko sprzedaż, lecz również reklama i prezentacja zabawek.

Gwiazdy

Alicja Węgorzewska-Whiskerd: Jestem niechętna szczepionce przeciw SARS-CoV-2. Po prostu nie wiem, jak ona wpłynie na stan mojego zdrowia

Szczepionki na koronawirusa jeszcze nie ma, ale dyskusja na temat tego, czy szczepienia będą obowiązkowe, rozpala emocje. Alicja Węgorzewska-Whiskerd dość sceptycznie podchodzi do pomysłu obowiązkowego szczepienia przeciw SARS-CoV-2. Artystka obawia się, że  mogłoby ono negatywnie wpłynąć na stan jej zdrowia i pogłębić obecne problemy.