Konsumenci wybierają piosenki na gorące, letnie noce.
W ramach trwającej od połowy czerwca kampanii marki Durex – Gorące Letnie Noce, wystartował konkurs na wakacyjne nagrody. Zgłoszenia przyjmowane są na Facebook’u, za pośrednictwem bota w Messengerze. Akcja jest częścią szerokiej aktywacji marki, zwracającej uwagę na naturalną potrzebę bliskości i miłości.
Trwająca od połowy czerwca letnia kampania Gorące Letnie Noce marki Durex, promuje miłość oraz bezpieczny seks. Jej głównym elementem jest utwór „Bez słów”, który powstał przy współpracy z zespołem The Dumplings – polskim duetem muzycznym, w składzie Justyna Święs i Kuba Karaś, oraz wspólnie stworzony teledysk w reżyserii Daniela Jaroszka, wyprodukowany przez Papaya Films. Premiera klipu była połączona z oficjalnym startem kampanii rozpoczętej w połowie czerwca. Potrwa do końca sierpnia. Projekt Gorące Letnie Noce został stworzony w nowoczesnej, digitalowej formule, a jego komunikacja oparta jest o content bazujący na klipie The Dumplings. Wybrane fragmenty wideo zostały wykorzystane do stworzenia komunikacji produktowej, osadzonej w lifestylowym, letnio-wakacyjnym otoczeniu.
Kooperacja z The Dumplings i utwór „Bez słów”, będące osią do wszystkich działań, bezpośrednio wpływają na odbiór kampanii, nadając komunikacji nowoczesnego oraz lifestylowego charakteru. Nawiązanie do muzycznego wymiaru Gorących Letnich Nocy Durex jest widoczne także w kolejnej fazie projektu, jaką jest konkurs konsumencki. Zarówno zadanie konkursowe, jak i nagrody bezpośrednio wynikają z tego kontekstu.
Konkurs prowadzony w środowisku Facebook’a, za pośrednictwem bota w Messengerze. Zadaniem konkursowym jest wskazanie i uzasadnienie, jaka piosenka kojarzy Ci się z gorącą, letnią miłością. Zwycięzcy są wybierani raz w tygodniu, a nagradzane są najlepsze odpowiedzi. Do zdobycia są bilety na festiwale wraz z noclegiem, słuchawki i głośniki Marshall, zestawy festiwalowe ze specjalnie zaprojektowaną koszulką od Momu oraz zestawy produktów Durex. Każdy uczestnik może wygrać tylko raz, a warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest zakup dwóch dowolnych produktów Durex i zachowanie paragonu, niezbędnego do odbioru nagrody. Część aktywacyjna ruszyła 15 lipca i potrwa do połowy sierpnia.
Konkurs, jak i cała kampania skierowany jest do szerokiej grupy odbiorców, na którą składają się użytkownicy Durex. Różnorodność tej grupy podkreśla zaangażowanie do wystąpienia w klipie osób w różnym wieku oraz o odmiennych preferencjach. Celem tego zabiegu było także zwrócenie uwagi na fakt, że temat seksu dotyczy wszystkich, niezależnie od płci, wieku czy stażu związku. Cały projekt ma zwracać uwagę na naturalną potrzebę bliskości oraz czerpanie z niej radości, w bezpieczny sposób u wszystkich. Marka oraz twórcy zachęcają do korzystania z przyjemności w pełni, aby nadchodzące letnie noce stały się jeszcze bardziej gorące.
Kontekst projektu wraz z klipem zostały osadzone podczas lata, które jest jednym z ważniejszych momentów sprzedażowych marki. Festiwalowe nagrody są powiązane z wakacjami i nawiązują do zainteresowań użytkowników marki, którzy chętnie spędzają weekendy na festiwalach muzycznych, koncertach i letnich imprezach. Okres wakacyjny i trwający podczas niego sezon festiwalowy sprzyja poczuciu beztroski i zachęca, by w pełni cieszyć się bliskością drugiej osoby. Z klipu płynie przekaz, aby niezależnie od sytuacji zawsze pamiętać o bezpieczeństwie i zdrowiu własnym oraz bliskich. Bezpieczny seks to wyraz troski zarówno o siebie, jaki i partnera.

Seks kobiety po 40 roku życia

Różne oblicza miłości i jeden wspólny mianownik W filmach dokumentalnych Durex

Durex „Głośni w łóżku” - limitowane zestawy Durex Invisible x Mo61 x Barrakuz
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Jakub Wesołowski: Paulina Chruściel jest znakomitą aktorką. Zawsze jest świetnie przygotowana do roli, nie boi się ciężkiej pracy i nigdy nie narzeka na planie
Aktor cieszy się, że w nowym serialu „Komisarz Mama” mógł partnerować Paulinie Chruściel. Docenia jej warsztat aktorski, zaangażowanie w rolę i ogromny wysiłek, jaki włożyła w zbudowanie tej postaci. Jest również zadowolony z tego, że producenci filmowi coraz częściej stawiają na kobiety, obsadzając je w dużo bardziej wyrazistych rolach niż przed laty.
Seriale
Katarzyna Bonda: Zgodziłam się na adaptację mojej powieści nie po to, żeby robić sobie promocję. Dla mnie to było metafizyczne doświadczenie zobaczyć swoje postaci na ekranie

Pisarka podkreśla, że nigdy nie zabiegała o adaptację czy ekranizację swoich powieści tylko po to, by zwiększyć poczytność jej książek. Zawsze była to inicjatywa producentów. W przypadku „Żywiołów” wiele rozmów zakończyło się fiaskiem, dlatego też nie wierzyła, że w końcu się uda. Na szczęście trafiła na takich twórców, którzy doskonale zrozumieli jej przekaz, dokonali właściwej selekcji wątków i przedstawili jej scenariusz, który według niej jest prawdziwym majstersztykiem. Pisarka najbardziej jest usatysfakcjonowana sposobem wykreowania postaci Saszy.
Nauka
BioBankowanie może być szansą dla chorych z nowotworami. Zainteresowanie wśród pacjentów jest ogromne

BioBankowanie tkanki zmienionej nowotworowo umożliwia analizę całego genomu, dzięki której możliwe jest poszukiwanie dla chorego indywidualnej terapii czy włączenie go do badań klinicznych nad nowymi lekami. – W przypadku nowotworów jajnika stosuje się badanie całogenomowe, dzięki któremu można wytypować pacjentki do leczenia inhibitorami PARP – wyjaśnia dr inż. Aleksandra Szopa z Polskiego Centrum BioBankowania. Nawet jeśli na dany typ raka nie ma jeszcze leczenia, to dzięki odpowiedniemu przechowywaniu materiału biologicznego będzie szansa skorzystania z terapii, które pojawią się w przyszłości.