Komunikaty PR

SITAG - Początek kampanii Forma jako diagram sił

2014-11-03  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Marta Artman
KLAXON Communications

Górczewska 216
01-460 Warszawa
marta.artman|klaxon.pl| |marta.artman|klaxon.pl
22 370 29 05
klaxon.pl

Forma jako diagram sił

SITAG świętuje 20 lecie

 

Z okazji 20 rocznicy swojego powstania firma SITAG Formy Siedzenia postanowiła pokazać najlepsze produkty i przypomnieć historię ich powstania. Cykl grafik pt. "Ikony SITAG" przygotowany przez Andrzeja Dobosza pokaże inspiracje dzięki którym powstały oryginalne projekty foteli biurowych marki SITAG.

 

Autentyczny design jest daleki od „projektowania” opartego na naśladowaniu trendów lub wykorzystaniu gotowych wzorów czy komponentów. Poprzez projekt „Ikony SITAG” nasza firma chce wzbudzić refleksję na temat tego, ile wysiłku wymaga autentyczny design oraz jak głęboko emocjonalnie jest osadzony – podkreśla Anna Vonhausen, dyrektor kreatywna firmy SITAG i pomysłodawczyni projektu . Od początku istnienia naszej firmy stawiamy na własne, oryginalne wzornictwo. Dlatego z okazji 20 rocznicy  powstania firmy SITAG Formy Siedzenia zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie kampanii edukacyjnej, która pokazuje jakimi zasadami kierujemy się przy tworzeniu naszych foteli biurowych klasy Premium - dodaje.

Kampania pt. "Forma jako diagram sił. 20 lat autentycznego projektowania" potrwa do połowy 2015 roku. Jej głównym elementem będą grafiki zaprojektowane przez Andrzeja Dobosza -znanego, poznańskiego rysownika. Jego prace złożą się na ilustrowaną biografii marki, w której produkty – kamienie milowe – pokazane będą w formie efektownych kolaży. Obrazy odkryją kulisy i konteksty powstawania projektów wyjątkowych foteli biurowych marki SITAG.

SITAG chce w ten sposób pobudzić dyskusję o tym, w jakim stopniu prawdziwy design niesie za sobą wartość. Czy projektowanie dogłębne może być tożsame z sukcesem rynkowym? Czy prawdziwy design ma szanse konkurować z produktami odtwórczymi? Czy istnieje granica konkurencji cenowej i czy mamy szansę uciec przed uniformizmem? Firma stawia te pytania, bo sukces SITAG to z jednej strony stałe miejsca na liście liderów branży, rosnąca sprzedaży i nagrody Red Dot – „Oscary designu”, ale przede wszystkim to wspaniałe  i wyjątkowe produkty – każdy zbudowany na kanwie odrębnej historii, obudowany odmiennymi emocjami i skojarzeniami.

Grafiki Andrzeja Dobosza prezentować będą "siły", które zbudowały 9 unikalnych projektów. Na warsztat trafiły fotele biurowe marki SITAG: REALITY, EL100, GO2, SITAGEGO, DRONN, SITAG WAVE, SITI, PIGI i WOODI. Grafiki wraz z towarzyszącymi im tekstami będą prezentowane w mediach oraz podczas cyklu wystaw organizowanych w największych miastach Polski, połączonych z panelami dyskusyjnymi na temat autentycznego projektowania w architekturze, wzornictwie przemysłowym i grafice.

W trakcie kampanii internauci będą mogli też wziąć udział w specjalnie przygotowanym konkursie na stronie internetowej firmy. W jego ramach do wygrania będą fotele marki SITAG.

Twarzą kampanii "IkonySITAG" będzie m.in. Zuzanna Skalska, znana na międzynarodowym rynku trendsetterka z której rad korzystają największe koncerny z branży meblarskiej, modowej, AGD i samochodowej.

Ikony designu i architektury zawsze wyprzedzają czas, w którym powstają. Zwykle stoją w opozycji do masowej produkcji. Nie wynika to z chęci kontestowania rzeczywistości, lecz z umiejętności spojrzenia inaczej. Powielanie powszechnie stosowanych rozwiązań nie daje takiej możliwości, jest działaniem krótkowzrocznym. Prowadzi bowiem do ujednolicenia oferty, co skutkuje tym, że marki mogą ze sobą konkurować tylko cenowo. A taki rodzaj konkurencji ma swoje oczywiste, ekonomiczne granice. Umiejętność podjęcia ryzyka i wprowadzenie nowości na rynek która często burzy dotychczasowe paradygmaty. To jest to, co wyróżnia lidera od ulepszacza. – tłumaczy Zuzanna Skalska.

Patronami medialnymi kampanii są magazyny Architektura&Biznes, DesignAlive, Zwierciadło, portale internetowe Sztuka-architektury.pl i Sztuka-wnetrza.pl oraz stacja radiowa RMF Classic.

 

Więcej informacji na temat projektu znaleźć można na stronie: http://sitag.pl/ikony/pl/o-projekcie

 

O SITAG

SITAG to marka foteli biurowych klasy PREMIUM będących synonimem doskonałych rozwiązań ergonomicznych i technicznych, nowoczesnego designu i wysokiej jakości materiałów. Wieloletnie doświadczenie producenta pozwoliło na wykreowanie silnej i powszechnie znanej marki. Firma SITAG Formy Siedzenia produkuje fotele biurowe klasy PREMIUM od 1994roku. Dynamiczny rozwój firmy zapewniła starannie dobierana do potrzeb polskich odbiorców i wciąż uaktualniana oferta bazująca na oryginalnym, własnym wzornictwie.

 

Kontakt medialny

Adam Korpalski

KLAXON Communications

ul. Górczewska 216/403

01-460 Warszawa

tel. 22 216 99 12

tel. 22 370 29 05

fax. 22 370 29 44

mail: adam.korpalski@klaxon.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Ceramika Paradyż wznawia współpracę z Polską Grupą Ceramiczną Biuro prasowe
2020-09-25 | 14:30

Ceramika Paradyż wznawia współpracę z Polską Grupą Ceramiczną

Ceramika Paradyż nie zwalnia tempa, realizując kolejne etapy konsekwentnego rozwoju. Rodzinna firma właśnie nawiązała współpracę z Polską Grupą Ceramiczną, największą na
Dom Na straży domowego bezpieczeństwa - Nowoczesne Ogrodzenie Frontowe Ametyst
2020-09-25 | 14:00

Na straży domowego bezpieczeństwa - Nowoczesne Ogrodzenie Frontowe Ametyst

Estetyczny wygląd, trwałość i solidność to ważne zalety każdego ogrodzenia. Rodzice małych dzieci i właściciele niewielkich zwierząt domowych często przy jego wyborze zwracają uwagę
Dom Rzeka urzeka – Geberit zachęca do udziału w akcji WWF Polska
2020-09-25 | 12:30

Rzeka urzeka – Geberit zachęca do udziału w akcji WWF Polska

27 września obchodzimy Światowy Dzień Rzek. Z tej okazji Fundacja WWF Polska ruszyła z akcją „Rzeka urzeka”. W projekt, którego celem jest wzbudzenie w Polakach sympatii i

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Festiwal Biegowy Tauron 2020

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Patronat Newserii

Media

Kinga Sawczuk: Kiedyś nie potrafiłam marzyć i miałam kompleksy. W szkole czasami słyszałam, że mi się nie uda i że wstawiam głupie filmiki

Influencerka poprzez swoją działalność w social mediach stara się zmotywować ludzi do spełniania marzeń. Tłumaczy, że jeszcze parę lat temu nie wierzyła w siebie i brakowało jej odwagi. Postanowiła jednak stawić czoła wewnętrznym słabościom i lękom. Decyzja okazała się słuszna. Obecnie obserwuje ją na Instagramie ponad milion osób. Kinga Sawczuk chce wykorzystać popularność jak najlepiej. Niedawno premierę miała jej książka pod tytułem „Kompleksiara. Jak zaistnieć w necie i być sobą?”.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Media

Mariusz Pudzianowski: Zawsze miałem do siebie dystans. Podchodzę do programu „Anything Goes. Ale Jazda!” na luzie i dobrze się bawię

Zawodnik MMA bierze udział w nowym programie telewizyjnym emitowanym na TVP2  „Anything Goes. Ale Jazda!”. Tłumaczy, że jego formuła jest bardzo specyficzna i dlatego z pewnością nie każdy dobrze się w niej odnajdzie. Gwiazdy mają za zadanie rozbawić publiczność oraz widzów przed telewizorami. W konsekwencji muszą wykazać się kreatywnością, ale także sporym poczuciem humoru. Strongman zaznacza, że na planie produkcji czuje się bardzo komfortowo, ponieważ do życia podchodzi z dystansem i nie boi się nowych wyzwań.

Gwiazdy

Agata Załęcka: Preferuję minimalistyczny tryb życia. Oduczyłam się zbieractwa. Gromadzić należy jedynie wspomnienia

Aktorka stara się dbać o środowisko naturalne. Zaznacza, że ekologia w jej życiu zajmuje bardzo ważne miejsce. Agata Załęcka nie kupuje niepotrzebnych rzeczy, ponieważ nie lubi otaczać się nadmiarem produktów. Gdy otoczenie urządzone jest w minimalistycznym stylu, znacznie łatwiej jest się jej odnaleźć oraz skupić na poszczególnych zajęciach. Przyznaje, że coraz częściej rezygnuje również z mięsa. Jadłospis artystki przepełniają głównie warzywa i owoce, które pozwalają jednocześnie zadbać o sylwetkę oraz generować mniej plastiku.