Komunikaty PR

SITAG - Początek kampanii Forma jako diagram sił

2014-11-03  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Marta Artman
KLAXON Communications

Górczewska 216
01-460 Warszawa
marta.artman|klaxon.pl| |marta.artman|klaxon.pl
22 370 29 05
klaxon.pl

Forma jako diagram sił

SITAG świętuje 20 lecie

 

Z okazji 20 rocznicy swojego powstania firma SITAG Formy Siedzenia postanowiła pokazać najlepsze produkty i przypomnieć historię ich powstania. Cykl grafik pt. "Ikony SITAG" przygotowany przez Andrzeja Dobosza pokaże inspiracje dzięki którym powstały oryginalne projekty foteli biurowych marki SITAG.

 

Autentyczny design jest daleki od „projektowania” opartego na naśladowaniu trendów lub wykorzystaniu gotowych wzorów czy komponentów. Poprzez projekt „Ikony SITAG” nasza firma chce wzbudzić refleksję na temat tego, ile wysiłku wymaga autentyczny design oraz jak głęboko emocjonalnie jest osadzony – podkreśla Anna Vonhausen, dyrektor kreatywna firmy SITAG i pomysłodawczyni projektu . Od początku istnienia naszej firmy stawiamy na własne, oryginalne wzornictwo. Dlatego z okazji 20 rocznicy  powstania firmy SITAG Formy Siedzenia zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie kampanii edukacyjnej, która pokazuje jakimi zasadami kierujemy się przy tworzeniu naszych foteli biurowych klasy Premium - dodaje.

Kampania pt. "Forma jako diagram sił. 20 lat autentycznego projektowania" potrwa do połowy 2015 roku. Jej głównym elementem będą grafiki zaprojektowane przez Andrzeja Dobosza -znanego, poznańskiego rysownika. Jego prace złożą się na ilustrowaną biografii marki, w której produkty – kamienie milowe – pokazane będą w formie efektownych kolaży. Obrazy odkryją kulisy i konteksty powstawania projektów wyjątkowych foteli biurowych marki SITAG.

SITAG chce w ten sposób pobudzić dyskusję o tym, w jakim stopniu prawdziwy design niesie za sobą wartość. Czy projektowanie dogłębne może być tożsame z sukcesem rynkowym? Czy prawdziwy design ma szanse konkurować z produktami odtwórczymi? Czy istnieje granica konkurencji cenowej i czy mamy szansę uciec przed uniformizmem? Firma stawia te pytania, bo sukces SITAG to z jednej strony stałe miejsca na liście liderów branży, rosnąca sprzedaży i nagrody Red Dot – „Oscary designu”, ale przede wszystkim to wspaniałe  i wyjątkowe produkty – każdy zbudowany na kanwie odrębnej historii, obudowany odmiennymi emocjami i skojarzeniami.

Grafiki Andrzeja Dobosza prezentować będą "siły", które zbudowały 9 unikalnych projektów. Na warsztat trafiły fotele biurowe marki SITAG: REALITY, EL100, GO2, SITAGEGO, DRONN, SITAG WAVE, SITI, PIGI i WOODI. Grafiki wraz z towarzyszącymi im tekstami będą prezentowane w mediach oraz podczas cyklu wystaw organizowanych w największych miastach Polski, połączonych z panelami dyskusyjnymi na temat autentycznego projektowania w architekturze, wzornictwie przemysłowym i grafice.

W trakcie kampanii internauci będą mogli też wziąć udział w specjalnie przygotowanym konkursie na stronie internetowej firmy. W jego ramach do wygrania będą fotele marki SITAG.

Twarzą kampanii "IkonySITAG" będzie m.in. Zuzanna Skalska, znana na międzynarodowym rynku trendsetterka z której rad korzystają największe koncerny z branży meblarskiej, modowej, AGD i samochodowej.

Ikony designu i architektury zawsze wyprzedzają czas, w którym powstają. Zwykle stoją w opozycji do masowej produkcji. Nie wynika to z chęci kontestowania rzeczywistości, lecz z umiejętności spojrzenia inaczej. Powielanie powszechnie stosowanych rozwiązań nie daje takiej możliwości, jest działaniem krótkowzrocznym. Prowadzi bowiem do ujednolicenia oferty, co skutkuje tym, że marki mogą ze sobą konkurować tylko cenowo. A taki rodzaj konkurencji ma swoje oczywiste, ekonomiczne granice. Umiejętność podjęcia ryzyka i wprowadzenie nowości na rynek która często burzy dotychczasowe paradygmaty. To jest to, co wyróżnia lidera od ulepszacza. – tłumaczy Zuzanna Skalska.

Patronami medialnymi kampanii są magazyny Architektura&Biznes, DesignAlive, Zwierciadło, portale internetowe Sztuka-architektury.pl i Sztuka-wnetrza.pl oraz stacja radiowa RMF Classic.

 

Więcej informacji na temat projektu znaleźć można na stronie: http://sitag.pl/ikony/pl/o-projekcie

 

O SITAG

SITAG to marka foteli biurowych klasy PREMIUM będących synonimem doskonałych rozwiązań ergonomicznych i technicznych, nowoczesnego designu i wysokiej jakości materiałów. Wieloletnie doświadczenie producenta pozwoliło na wykreowanie silnej i powszechnie znanej marki. Firma SITAG Formy Siedzenia produkuje fotele biurowe klasy PREMIUM od 1994roku. Dynamiczny rozwój firmy zapewniła starannie dobierana do potrzeb polskich odbiorców i wciąż uaktualniana oferta bazująca na oryginalnym, własnym wzornictwie.

 

Kontakt medialny

Adam Korpalski

KLAXON Communications

ul. Górczewska 216/403

01-460 Warszawa

tel. 22 216 99 12

tel. 22 370 29 05

fax. 22 370 29 44

mail: adam.korpalski@klaxon.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Karnawał z Fyrklӧvern Biuro prasowe
2020-01-29 | 14:00

Karnawał z Fyrklӧvern

CELEBRATION to propozycja dla osób, które pragną by aranżacja karnawałowego stołu przybrała delikatny i romantyczny charakter. Ten kobiecy, biały serwis o opływowym kształcie
Dom Nowe trendy we wnętrzach. Geometryczne motywy
2020-01-29 | 11:00

Nowe trendy we wnętrzach. Geometryczne motywy

W miejskich wnętrzach z roku na rok rośnie popularność prostych, industrialnych rozwiązań opartych na elementach związanych z betonem architektonicznym. Jest to jeden z fundamentów
Dom Trendy wnętrzarskie na 2020 rok według ekspertów Salonów Agata
2020-01-28 | 15:17

Trendy wnętrzarskie na 2020 rok według ekspertów Salonów Agata

Nowy rok to idealna okazja do wprowadzenia zmian aranżacyjnych w domu. Zachęcają do tego oryginalne, inspirujące trendy na 2020 rok – wśród nich motywy z poprzednich dekad i

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Gwiazdy

Macademian Girl: Jakby przyszedł właściwy moment i właściwa osoba, tobym już dawno była żoną i miała dziecko

Zdaniem blogerki na wszystko w życiu przychodzi odpowiedni moment, więc jeśli do tej pory nie udało jej się założyć rodziny, to widocznie nie jest to jeszcze jej czas. Macademian Girl wierzy, że w przyszłości będzie dobrą żoną i matką. Na razie dba o to, by przez liczne projekty zawodowe nie ucierpiały jej stosunki z rodziną i przyjaciółmi. Nie przejmuje się kolejnymi urodzinami, bo jak podkreśla, dopiero po trzydziestce, a nawet po czterdziestce zaczyna się prawdziwe życie.

Gwiazdy

Milena Sadowska: Ta moja wymarzona korona wcale nie była taka lekka, jakby się mogła wydawać. Spłynęło na mnie mnóstwo obowiązków

Miss Polonia 2018 podsumowuje rok dzierżenia korony najpiękniejszej Polki i z całą stanowczością przyznaje, że te miesiące nie należały do najłatwiejszych. Tytuł Miss Polonia wiąże się bowiem nie tylko z przyjemnościami, ale również z wieloma obowiązkami.

 

Sprzęt i gadżety

Opracowano oczyszczacz powietrza w formie naszyjnika. Usuwa niemal wszystkie cząstki PM2,5 i alergeny

Zanieczyszczenie powietrza przyczynia się do śmierci nawet ok. 8,8 mln osób rocznie. Dla porównania palenie odpowiada za nieco ponad 7 mln zgonów. Rośnie więc popularność filtrów powietrza, w miastach pojawiają się antysmogowe chodniki, ulice czy farby. Powstały także przenośne oczyszczacze powietrza w formie naszyjników czy bransoletek. Ible Technology stworzyło rozwiązanie oparte na olbrzymiej ilości ujemnych jonów, które łączą się z zanieczyszczonymi cząsteczkami i opadają na ziemię.