Komunikaty PR

BMC Polska rusza z projektem BMC Labs

2019-11-08  |  20:00

BMC Polska rusza z nowym projektem – BMC Labs. W ramach tej inicjatywy oferowany jest cały szereg różnych usług dostosowanych do potrzeb kolarskiej społeczności, w tym m.in. bikefitting, doradztwo i treningi. Pierwszym oficjalnie otwartym salonem jest krakowski Profidea BMC Lab. Jak zapowiada BMC Polska, w 2020 r. w niektórych dużych miastach pojawią się kolejne salony sieci BMC Labs.

Projekt BMC Labs łączy w sobie szereg zróżnicowanych usług skierowanych do fanów kolarstwa ze sportowym zacięciem. BMC Polska wskazuje, że podstawowym założeniem programu BMC Labs jest połączenie rowerów marki BMC Switzerland z usługami najlepszych w Polsce bikefitterów. W efekcie zainteresowane osoby mają zdecydowanie łatwiejszy dostęp do doradców posiadających ekspercką wiedzę i doświadczenie dotyczące wyboru i odpowiedniego dopasowania roweru.

W BMC Labs wcielamy w życie wartości stojące za marką BMC. Przywiązanie do jakości i nawet najmniejszych szczegółów przekłada się tutaj na kompleksowe podejście do klienta. Formuła projektu nie jest sztywno ograniczona. Lista oferowanych usług to nie tylko mający coraz większe znaczenie dla pasjonatów kolarstwa profesjonalny bikefitting, ale też inne formy wsparcia. Chodzi m.in. o testy rowerów BMC, konsultacje z fizjoterapeutami i trenerami, a także wspólne treningi” – mówi Krzysztof Spławski, menedżer ds. sprzedaży i produktów w BMC Polska.

Profidea BMC Lab w Krakowie

Pierwszym oficjalnie otwartym w ramach projektu BMC Labs salonem jest – zlokalizowany w Krakowie – Profidea BMC Lab, którego działalność zainaugurowano 25 października 2019 r.

Profidea BMC Lab powstał z myślą o tych wszystkich klientach, którzy cenią sobie profesjonalizm i możliwość spokojnej rozmowy. Stworzyliśmy taką nową przestrzeń spotkań kolarskich, aby nawet najbardziej wymagający klienci czuli się komfortowo, opowiadając przy kawie o swoim wymarzonym rowerze” – mówi Tamara Górecka-Werońska, pierwsza w Polsce bikefitterka i założycielka inicjatywy Profidea dla Kobiet.

Jak wyjaśnia założyciel Profidea Bike Lab, Paweł Weroński, w krakowskim salonie można liczyć na całkowicie indywidualne i zarazem kompleksowe podejście.

Dlaczego BMC? To marka, do której jesteśmy sami w 100 proc. przekonani. BMC to szwajcarska precyzja, dokładność i styl. To jedna z najlepszych marek na rynku” – wskazuje Paweł Weroński.

Z zapowiedzi BMC Polska wynika, że projekt BMC Labs będzie rozszerzany w przyszłości także na inne regiony Polski. Wstępne plany zakładają otwarcie w 2020 r. kolejnych salonów w dużych miastach.

Oficjalny dystrybutor rowerów marki BMC w Polsce:

https://bmc-switzerland.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Skoki narciarskie - Polska faworytem bukmacherów! Biuro prasowe
2019-11-21 | 16:00

Skoki narciarskie - Polska faworytem bukmacherów!

Pora na to, co polscy kibice lubią najbardziej. W piątek rusza sezon Pucharu Świata w skokach narciarskich! Zmagania rozpoczną się na skoczni imienia Adama Małysza w Wiśle-Malince. Kto
Sport Saucony Mad River TR – nowy model w kolekcji jesienno-zimowej
2019-11-21 | 11:30

Saucony Mad River TR – nowy model w kolekcji jesienno-zimowej

Biegacze, którzy choć raz spróbowali swoich sił w startach terenowych, z reguły wracają do nich z wielką przyjemnością. Trail stanowi odskocznię od miasta i ma w sobie smak
Sport Samotność długodystansowca
2019-11-19 | 17:00

Samotność długodystansowca

Z perspektywy wyczynowego sportowca, każda dyscyplina może kiedyś znudzić się, szczególnie jeśli podejmujemy decyzję o zakończeniu kariery lub szukamy nowych wyzwań. W moim

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Partner sekcji zdrowie

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Barbara Kurdej-Szatan: W półfinale „TzG” zaczęłam mieć takie przeczucie, że odpadniemy. W myślach przygotowałam sobie nawet przemowę pożegnalną

Jeszcze przed startem programu Barbara Kurdej-Szatan typowana była na faworytkę jubileuszowej edycji „Tańca z gwiazdami”. Przewidywania widzów się sprawdziły i w najbliższym odcinku to właśnie ona powalczy o Kryształową Kulę. Sama aktorka przyznaje, że największe emocje towarzyszyły jej w ostatnim odcinku, kiedy wraz z Jackiem Jeschke starali się o awans do finału. Obydwoje zapewniają, że taneczne show Polsatu było dla nich fantastycznym doświadczeniem i choć treningi były czasochłonne i męczące, to piękne emocje, jakie towarzyszyły występom wynagrodziły wszystkie trudy.

Gala Złote Spinacze 2019

Handel

Niższe zbiory jabłek przełożyły się na wyższe ceny skupu. W przyszłym roku owoce mogą być jeszcze droższe

Zbiory jabłek są w tym roku niższe o 25 proc. od ubiegłorocznych, co przełożyło się na wyższe ceny skupu zarówno jabłek deserowych, jak i przemysłowych. Pod tym względem przyszły rok może się okazać dla sadowników jeszcze bardziej korzystny, zwłaszcza jeśli wystąpią kolejne problemy z produkcją spowodowane niekorzystnymi warunkami pogodowymi. Czynnikiem, który powoduje wzrost cen jabłek, są też spadki produkcji w innych krajach.

Konsument

Reklama prasowa wciąż skuteczna. Angażuje odbiorcę bardziej niż telewizyjna i internetowa

Wydawcy i przedstawiciele domów mediowych podkreślają, że reklama prasowa ma kilka solidnych przewag nad telewizyjną czy online’ową. Oprócz prestiżu i autorytetu jest nieinwazyjna, nie przeszkadza w konsumpcji innych treści. Kolejny atut to niski koszt dotarcia do odbiorcy i wielokrotny kontakt z reklamą, bo czytelnik wraca do jednego wydania gazety czy magazynu nawet 2–5 razy. Z pomiarów Polskich Badań Czytelnictwa wynika też, że reklama w prasie jest bardziej angażująca i w większym stopniu skupia uwagę czytelnika.

 

Medycyna

Cyberataki mogą sparaliżować pracę służby zdrowia. Hakerzy zmuszają szpitale do zawieszenia pracy i płacenia okupów

Zabezpieczenia przed atakami cybernetycznymi w służbie zdrowia są niewystarczające – wskazują eksperci od cyberbezpieczeństwa. Ataki hakerów, których celem były placówki medyczne zmuszały ich zarządców do przerwania pracy. Powodowały tym samym bezpośrednie zagrożenie życia pacjentów, a na dodatek szpitale były zmuszane do wpłacania wysokich okupów. Zdaniem ekspertów cyberprzestępczość będzie najpoważniejszym zagrożeniem w najbliższych latach.